НУШ. Зміст "ПОРТФОЛІО УЧНЯ"

Опис документу:
Зміст Розділ I. «Мій портрет» Моє ім'я Мій родовід Що я люблю робити Що я люблю більш всього Я думаю, що я можу… Я знаю, що я можу! Мої друзі Особистий план самовиховання Моє шкільне життя «ТЕСТ» Розділ II. «Портфоліо документів» Мої досягнення Розділ III. «Портфоліо робіт» Мої роботи Розділ IV. «Скарбничка» «Поради Знайки»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зміст

Розділ I. «Мій портрет»

Моє ім'я

Мій родовід

Що я люблю робити

Що я люблю більш всього

Я думаю, що я можу… Я знаю, що я можу!

Мої друзі

Особистий план самовиховання

Моє шкільне життя

«ТЕСТ»

Розділ II. «Портфоліо документів»

Мої досягнення

Розділ III. «Портфоліо робіт»

Мої роботи

Розділ IV. «Скарбничка»

«Поради Знайки»

Розділ І

Моє імя

Напиши про себе:

Ім’я ______________________________________________________________

По батькові___________________________________________

Прізвище _______________________________________________________

Що означає твоє ім’я? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Чи є ще у вашому роду люди з таким ім'ям?

_________________________________________________________________________

Що ти знаєш про відомих людей, що носять таке ж, як у тебе, ім'я?

________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Чому потрібно дорожити своїм ім'ям?

СІМЯ

Батько

Мати

Имя

По батькові

Дата народження

Професія

Які вони?

Напиши про своїх батьків

Хто ще є у твоїй родині?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Чи є у вас улюблені родинні свята? Які спільні захоплення?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ЩО Я ЛЮБЛЮ РОБИТИ

У цих квадратиках намалюй, що ти більш всього любиш робити.

ЩО Я ЛЮБЛЮ БІЛЬШ ВСЬОГО

Моя улюблена пора року_______________________________________

Моя улюблена тварина_______________________________________

Місце, де я люблю бувати більше всього на світі

____________________________________________________________

Мій кращий друг ____________________________________________

Мій улюблений вид спорту ___________________________________

Моя улюблена книга _________________________________________

Моє улюблене заняття _______________________________________

Мій улюблений фільм ________________________________________

Моя улюблена телепередача _________________________________

Моя улюблена музика________________________________________

Моя улюблена пісенька ___________________________________________________________

Моя улюблена гра ___________________________________________

Мій улюблений колір _________________________________________

Моя улюблена іграшка _______________________________________

Моє улюблене блюдо________________________________________

Мій улюблений час доби_______________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Я ДУМАЮ, ЩО Я МОЖУ...

Я ЗНАЮ, ЩО Я МОЖУ!

Краще всього я умію:

1.__________________________________________________________

2._________________________________________________________

3.__________________________________________________________

4.__________________________________________________________

5.__________________________________________________________

Я не дуже добре умію:

1.__________________________________________________________2.__________________________________________________________3.__________________________________________________________4.__________________________________________________________5.__________________________________________________________

Більш всього я хочу навчитися краще....

1.__________________________________________________________2.__________________________________________________________3.__________________________________________________________

4.__________________________________________________________

Справжній друг.

«Чому у мене немає друзів?», «Чому наш клас недружний?» – такі питання діти часто задають дорослим, один одному і самі собі. А дійсно, чому?

І хто такий СПРАВЖНІЙ ДРУГ? Можливо, і тебе хвилюють ці питання?

Чи згоден ти з цими твердженнями? (відзнач кружком ті твердження з якими згоден)

1. Справжній друг – це той, хто ніколи не обманює свого друга.

2. Справжній друг – це той, хто не пошкодує поділитися зі своїм другом всім, що сам має.

3. Справжній друг – це той, хто нікому не видасть секрети свого друга.

4. Справжній друг – це той хто не почне сміятися над бідою або невдачею свого друга.

5. Справжній друг – це той, з ким завжди цікаво і ніколи не нудно.

6. Справжній друг – це той, хто постарається захистити від кривдника.

Ти згоден з більшістю тверджень? Якщо згоден то спробуй в кожному твердженні замість слів СПРАВЖНІЙ ДРУГ поставити коротке слово Я.

Ну як, виходить?

Прочитай, що вийшло. Ще раз поглянь на себе «з боку». Можливо, тобі захочеться щось змінити в своєму характері, поведінці, звичках.

Склади свій ОСОБИСТИЙ ПЛАН САМОВИХОВАННЯ і постарайся його виконувати.

ПОРАДИ ЗНАЙКИ

Подумай, що тобі треба змінити в собі – у своєму характері, звичках, захопленнях – щоб і з тобою людям захотілося дружити.

Особистий план самовиховання

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________

____________________________

Тут розкажи про тих з ким ти дружиш

_________________________________________________

_________________________________________________

_________________________________________________

_________________________________________________

_________________________________________________

_________________________________________________

_________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Моя участь в шкільних і класних святах і заходах

1.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мій інтерес до шкільних предметів

Мої улюблені вчителі

Мої улюблені предмети

1

2

3

4

5

ТЕСТ

Напослідк|напослідок| Допиши незавершені|незакінчені| речення|

1. Мені подобаються люди, які ____________________________________________

2. Я хочу, аби|щоб| в школі __________________________________________________

3. Після|потім| занять я люблю|кохаю| _________________________________________________

4. Коли буває важко, я _________________________________________________

5. Я знаю, що моє здоров'я ________________________________________________

6. Друзів у мене __________________________________________________________

7. Я часто думаю про _______________________________________________________

8. Удома|вдома| я ________________________________________________________________

9. Самостійнішим я стану ________________________________________

10.У майбутньому я___________________________________________________________

_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Розділ ІІ

п/п

Мої досягнення, винагороди, заслуги

Дата

Розділ ІІІ

п/п

Перелік представлених|уявляти| творчих робіт

Дата

Розділ ІV

ПОРАДИ|поради| ЗНАЙКИ

ТРУДНОЩІ В НАВЧАННІ.

Чому одні добре вчаться, а інші не дуже? Трапляється так: на уроці учень був, вчителя|учителя| слухав і навіть щось записував|занотовував|, а прийшов додому – і нічого не пам'ятає. І як завдання|задачу| вирішувати|рішати|абсолютно|цілком| незрозуміло. А здається|видається|, щось пояснювали|тлумачили|...

Може, не вирішувати|рішати|, а списати у кого-небудь|абикого|?

ТЕСТ

Труднощі в навчанні бувають у|у| всіх, навіть у відмінників. Спробуй з'ясувати, в чому їх причина особисто для тебе.

Вибери і відзнач відповідний|придатний| варіант закінчення фрази.

На уроках мені зазвичай...

цікаво

нудно

На уроках я...

слухаю уважно

часто відволікаюся

Домашні завдання я виконую

відразу після школи

пізно увечері

Якщо щось не виходить, я...

прагну добитися успіху

відразу кидаю

Прочитай всі фрази, що вийшли. Результати цього тесту можуть підказати тобі, на що треба звернути увагу в першу чергу.

Мати серйозні захоплення дуже поважно. Які захоплення можна вважати|лічити| серйозними? Та самі різні. Це може бути і колекціонування, і спорт, і будь-яке ремесло, і література – що хочеш. Але займатися всім цим потрібно серйозно, лише|тільки| тоді буде користь.

Наприклад, збираючи марки, ти можеш дуже багато що взнавати|дізнаватися|: історію і географію різних країн, імена і долі видатних|визначних| людей, історію наукових відкриттів|відчиняти| – ти розширюватимеш свій кругозір. А чим ширше твій кругозір, тим цікавіше стає твоє життя і тим цікавіше з|із| тобою іншим людям. Нові знання міцно закріплюються в пам'яті (тому що|бо| цікаво!) і можуть не раз згодитися|пригодитися|, у тому числі і на уроках в школі.

Спробуй різні заняття, шукай своє захоплення.

Тест «ЯКИЙ Я?»

Уяви собі, що ти зловив жарптицю. Вона може виконати будь-яке твоє бажання, якщо ти скажеш, навіщо тобі це потрібно. Загадав бажання? Придумав|вигадував| пояснення? Якщо твоє пояснення збігається з|із| якимсь (якимись) з|із| приведених нижче варіантів відповіді, відзнач цей варіант.

Я ХОЧУ ОТРИМАТИ|одержувати| ЦЕ..

1. Тому що|бо| ЦЕ є в|у| інших.

2. Тому що|бо| ЦЬОГО немає в|у| інших.

3. Тому що|бо| ЦЕ необхідно моїм родичам, друзям.

4. Тому що|бо| ЦЕ необхідно мені сьогодні.

5. Тому що|бо| просто хочеться.

А ось|от| як можна назвати|накликати| душевні якості (або риси вдачі), що підказали тобі ту або іншу відповідь:

1 – заздрісність

2 – хвалькувата

3 – доброта, дбайливість, дружелюбність

4 – практичність

5 – жадність

Моє бажання (якщо хочеш, напиши)

Багато інших якостей виявляються в твоїх вчинках, звичках, стосунках з|із| людьми. Одні можна назвати|накликати| хорошими|добрими|, інші – поганими.

Вони інколи|іноді| борються в твоїй душі, а яке переможе – вирішуєш|рішаєш| ти сам.

Подумай і відповідай:

  1. Які якості ти вважаєш|лічиш| хорошими|добрими|, а які поганими?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________ 2.Якою якістю ти вважаєш|лічиш| практичність? Чому?_________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Які риси своєї вдачі тобі заважають|мішають|, а які ти б хотів придбати|набути|?

Хочу позбавитися

Хочу придбати

ТЕСТ

Мама обіцяла піти з|із| Костею у вихідний день в Луна-парк| кататися на атракціонах. Напередодні довгожданого дня вона прийшла увечері додому сумна. «Знаєш, – сказала мама, – не удасться нам завтра піти в парк, у мене термінова|строкова| робота...»

Питання. Що, по-твоєму, відчув Костя і як він поступив?

Варіанти відповідей:

  1. Пішов в свою кімнату (у кут|куток|) і довго ридав, аби|щоб| мама чула.

  2. Надувся і весь вечір не розмовляв з|із| мамою.

  3. Почав|зачинав| кричати, що так відбувається|походить| завжди, коли йому хочеться кудись піти.

  4. Став|почав| утішати маму, сказав, що зовсім не засмутився, що можна піти в Луна-парк| в наступний|такий| вихідний.

Розкажи|розказуй| цю історію до кінця в кожному з варіантів Костіного поведінки. Обов'язково зверни увагу на наступне|слідуюче|:

– Що при цьому відчула мама і як вона поводилася?

– Що врешті-решт|зрештою| відчув сам Костя?

  • Чи удалося знайти вихід з|із| положення|становища|?

Подумай і відповідай:

1. Зроби вивід|висновок|: який варіант поведінки принесе більше користі і чому?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

2. Як ти відносишся до людей, про яких говорять: «Він запальний, але|та| відхідливий»? Почему?_________________________________________________________________________________________________________________________________________

Про що приємно згадувати|пригадувати| і розповідати|розказувати| іншим: про те, як ти допоміг комусь, або про те, як когось образив?

ПОРАДИ|поради| ЗНАЙКИ

Доброту в собі треба «тренувати»: здійснювати добрі вчинки, помічати в людях хороше.

Вправа на тренування доброзичливості

Пригадай і розкажи|розказуй| про хороші|добрі| якості, добрі вчинки своїх однокласників. Постарайся пригадати якомога більше хорошого|доброго| про кожне.

Лікарі стверджують, що більшість хвороб серця виникають через шкідливу дію на нього грубості і образ: “словом можна убити”.

Але|та| ті, хто любить|кохає| жорстоко пожартувати, шкодять і собі. Злий сміх, єхидство – негативні|заперечні| емоції. Вони погано впливають на здоров'ї.

Подумай і дай відповідь:

1. Тобі подобається придумувати|вигадувати| призьвиська-дражнилки|?

2. Як ти себе відчуваєш|почуваєш|, коли тебе дратують?

Якщо при тобі когось ображають|кривдять|, підтримай слабкого|слабого|.

Пам'ятай: «Словом можна врятувати»!

ПОРАДИ|поради| ЗНАЙКИ

Як пережити засмучення

Ніколи не квапся|поспішай| “виплеснути” відчуття|почуття| на тих, що оточують. Збери|повизбируй| всю свою волю і стримайся. І постарайся заспокоїтися.

Для цього є різні способи. Вибери той, який тобі більш всього|більше всього| личить|пасує|.

1. Зроби дихальну гімнастику – декілька глибоких вдихів і видихів (вдих на 1 рахунок, затримати повітря на 4 рахунки, видих на 2 рахунки).

2. Випий стакан|склянку| води, сподіваючись, соку, коли.

3. Встань під душ.

4. Спробуй відвернутися|відволіктися|: поговори з|із| ким-небудь|абиким| по телефону на іншу тему, почитай|шануй| книжку, послухай музику.

5. Зроби декілька фізичних вправ

(можна побоксировать| з|із| подушкою).

6. Поплач (але не демонструй це таким, що оточує!).

7. Після|потім| такої розрядки обов'язково відчуєш себе спокійніше. Тепер можна обдумати і обговорити положення|становище| без крику, плакавши і сварок. Рішення|вирішення| знайдеться|перебуватиме|!

ПОРАДИ|поради| ЗНАЙКИ

1. Стати упевненіше допомагає заклинання «Я МОЖУ!». Спробуй повторювати його тихенько (перед контрольною, наприклад).

2. Почни|зачинай| ставати сміливим з невеликої справи|речі|. Не соромся просити|прохати| допомоги.

3. Корисно завести ТАЄМНИЙ ЩОДЕННИК ПОДОЛАННЯ|здолання| СТРАХІВ. Записуй|занотовуй| в нього свої успіхи. Кожен маленький успіх – це твоя перемога над страхом.

4. Але|та| бувають і інші страхи.

Деякі хлопці|хлоп'ята| бояться, наприклад, темноти|темряви|, залишатися одні будинки|доми|, вампірів, привидів – тобто|цебто| невідомого, таємничого. Від невідомості страх стає ще більше, і тоді ціпеніє тіло, тремтить голос, стукають зуби, смокче|ссе| під грудьми, в роті|у роті| пересихає, долоні стають вологими|вогкими|, особа|лице| блідне, ти здригаєшся від кожного шереху. СТРАШНО!..

Такі страхи шкідливі для здоров'я. От них обов'язково потрібно позбавлятися. І це теж|також| можливо.

ПОРАДИ|поради| ЗНАЙКИ

  1. Якщо ти один удома|вдома| і тобі страшно, дій так:

зроби дихальну гімнастику (декілька глибоких вдихів і видихів), аби розслабитися;

  • розсуди: чи є реальна загроза|погроза| твоєму життю, або вона лише|тільки| в твоїй уяві;

– використовуй заклинання “Я НЕ БОЮСЯ!”;

– займися якою-небудь|будь-якою| роботою: прибиранням квартири, розбиранням своїх книг. При цьому добре наспівувати що-небудь веселе;

– поговори по телефону з|із| друзями

  1. Якщо ти неспокійно спиш ночами, часто пробуджуєшся від страху:

– обов'язково розкажи|розказуй| про це батькам, не мучся один. Можливо, тобі потрібна допомога лікаря-невропатолога;

– не забувай, що здоров'я нервової системи дуже залежить від здоров'я тіла. Тому загартовуй своє тіло, тренуй його, укріплюй|зміцнюй|;

– подумай: чи не дуже|занадто| ти захоплюєшся читанням “ужастиков|” і телевізійними “страшилками”? Для людей з|із| багатою уявою (а у тебе воно багате) це шкідливо – погано діє на нервову систему.

А найголовніша порада така: більше радій.

У житті дуже багато хорошого|доброго|.

Вчися це бачити – БУДЬ ОПТИМІСТОМ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн