Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Зміст
Розділ I. «Мій портрет»
Моє ім'я
Мій родовід
Що я люблю робити
Що я люблю більш всього
Я думаю, що я можу… Я знаю, що я можу!
Мої друзі
Особистий план самовиховання
Моє шкільне життя
«ТЕСТ»
Розділ II. «Портфоліо документів»
Мої досягнення
Розділ III. «Портфоліо робіт»
Мої роботи
Розділ IV. «Скарбничка»
«Поради Знайки»
Розділ І
Напиши про себе:
Ім’я ______________________________________________________________
По батькові___________________________________________
Прізвище _______________________________________________________
Що означає твоє ім’я? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Чи є ще у вашому роду люди з таким ім'ям?
_________________________________________________________________________
Що ти знаєш про відомих людей, що носять таке ж, як у тебе, ім'я?
________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Чому потрібно дорожити своїм ім'ям?
СІМ’Я
Батько | Мати | |
Им’я | ||
По батькові | ||
Дата народження | ||
Професія | ||
Які вони? |
Хто ще є у твоїй родині?
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Чи є у вас улюблені родинні свята? Які спільні захоплення?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЩО Я ЛЮБЛЮ РОБИТИ
У цих квадратиках намалюй, що ти більш всього любиш робити.
ЩО Я ЛЮБЛЮ БІЛЬШ ВСЬОГО
Моя улюблена пора року_______________________________________
Моя улюблена тварина_______________________________________
Місце, де я люблю бувати більше всього на світі
____________________________________________________________
Мій кращий друг ____________________________________________
Мій улюблений вид спорту ___________________________________
Моя улюблена книга _________________________________________
Моє улюблене заняття _______________________________________
Мій улюблений фільм ________________________________________
Моя улюблена телепередача _________________________________
Моя улюблена музика________________________________________
Моя улюблена пісенька ___________________________________________________________
Моя улюблена гра ___________________________________________
Мій улюблений колір _________________________________________
Моя улюблена іграшка _______________________________________
Моє улюблене блюдо________________________________________
Мій улюблений час доби_______________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Я ДУМАЮ, ЩО Я МОЖУ...
Я ЗНАЮ, ЩО Я МОЖУ!
Краще всього я умію:
1.__________________________________________________________
2._________________________________________________________
3.__________________________________________________________
4.__________________________________________________________
5.__________________________________________________________
Я не дуже добре умію:
1.__________________________________________________________2.__________________________________________________________3.__________________________________________________________4.__________________________________________________________5.__________________________________________________________
Більш всього я хочу навчитися краще....
1.__________________________________________________________2.__________________________________________________________3.__________________________________________________________
4.__________________________________________________________
Справжній друг.
«Чому у мене немає друзів?», «Чому наш клас недружний?» – такі питання діти часто задають дорослим, один одному і самі собі. А дійсно, чому?
І хто такий СПРАВЖНІЙ ДРУГ? Можливо, і тебе хвилюють ці питання?
Чи згоден ти з цими твердженнями? (відзнач кружком ті твердження з якими згоден)
1. Справжній друг – це той, хто ніколи не обманює свого друга.
2. Справжній друг – це той, хто не пошкодує поділитися зі своїм другом всім, що сам має.
3. Справжній друг – це той, хто нікому не видасть секрети свого друга.
4. Справжній друг – це той хто не почне сміятися над бідою або невдачею свого друга.
5. Справжній друг – це той, з ким завжди цікаво і ніколи не нудно.
6. Справжній друг – це той, хто постарається захистити від кривдника.
Ти згоден з більшістю тверджень? Якщо згоден то спробуй в кожному твердженні замість слів СПРАВЖНІЙ ДРУГ поставити коротке слово Я.
Ну як, виходить?
Прочитай, що вийшло. Ще раз поглянь на себе «з боку». Можливо, тобі захочеться щось змінити в своєму характері, поведінці, звичках.
Склади свій ОСОБИСТИЙ ПЛАН САМОВИХОВАННЯ і постарайся його виконувати.
ПОРАДИ ЗНАЙКИ
• Подумай, що тобі треба змінити в собі – у своєму характері, звичках, захопленнях – щоб і з тобою людям захотілося дружити.
Особистий план самовиховання
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________
____________________________
Тут розкажи про тих з ким ти дружиш
_________________________________________________
_________________________________________________
_________________________________________________
_________________________________________________
_________________________________________________
_________________________________________________
_________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Моя участь в шкільних і класних святах і заходах
1.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мій інтерес до шкільних предметів
Мої улюблені вчителі | № | Мої улюблені предмети |
1 | ||
2 | ||
3 | ||
4 | ||
5 |
ТЕСТ
Напослідк|напослідок| Допиши незавершені|незакінчені| речення|
1. Мені подобаються люди, які ____________________________________________
2. Я хочу, аби|щоб| в школі __________________________________________________
3. Після|потім| занять я люблю|кохаю| _________________________________________________
4. Коли буває важко, я _________________________________________________
5. Я знаю, що моє здоров'я ________________________________________________
6. Друзів у мене __________________________________________________________
7. Я часто думаю про _______________________________________________________
8. Удома|вдома| я ________________________________________________________________
9. Самостійнішим я стану ________________________________________
10.У майбутньому я___________________________________________________________
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Розділ ІІ
№ п/п | Мої досягнення, винагороди, заслуги | Дата |
Розділ ІІІ
№ п/п | Перелік представлених|уявляти| творчих робіт | Дата |
Розділ ІV
Чому одні добре вчаться, а інші не дуже? Трапляється так: на уроці учень був, вчителя|учителя| слухав і навіть щось записував|занотовував|, а прийшов додому – і нічого не пам'ятає. І як завдання|задачу| вирішувати|рішати| – абсолютно|цілком| незрозуміло. А здається|видається|, щось пояснювали|тлумачили|...
Може, не вирішувати|рішати|, а списати у кого-небудь|абикого|?
Труднощі в навчанні бувають у|у| всіх, навіть у відмінників. Спробуй з'ясувати, в чому їх причина особисто для тебе.
Вибери і відзнач відповідний|придатний| варіант закінчення фрази.
На уроках мені зазвичай... | цікаво | нудно |
На уроках я... | слухаю уважно | часто відволікаюся |
Домашні завдання я виконую | відразу після школи | пізно увечері |
Якщо щось не виходить, я... | прагну добитися успіху | відразу кидаю |
Прочитай всі фрази, що вийшли. Результати цього тесту можуть підказати тобі, на що треба звернути увагу в першу чергу.
Мати серйозні захоплення дуже поважно. Які захоплення можна вважати|лічити| серйозними? Та самі різні. Це може бути і колекціонування, і спорт, і будь-яке ремесло, і література – що хочеш. Але займатися всім цим потрібно серйозно, лише|тільки| тоді буде користь.
Наприклад, збираючи марки, ти можеш дуже багато що взнавати|дізнаватися|: історію і географію різних країн, імена і долі видатних|визначних| людей, історію наукових відкриттів|відчиняти| – ти розширюватимеш свій кругозір. А чим ширше твій кругозір, тим цікавіше стає твоє життя і тим цікавіше з|із| тобою іншим людям. Нові знання міцно закріплюються в пам'яті (тому що|бо| цікаво!) і можуть не раз згодитися|пригодитися|, у тому числі і на уроках в школі.
Спробуй різні заняття, шукай своє захоплення.
Тест «ЯКИЙ Я?»
Уяви собі, що ти зловив жарптицю. Вона може виконати будь-яке твоє бажання, якщо ти скажеш, навіщо тобі це потрібно. Загадав бажання? Придумав|вигадував| пояснення? Якщо твоє пояснення збігається з|із| якимсь (якимись) з|із| приведених нижче варіантів відповіді, відзнач цей варіант.
Я ХОЧУ ОТРИМАТИ|одержувати| ЦЕ..
1. Тому що|бо| ЦЕ є в|у| інших.
2. Тому що|бо| ЦЬОГО немає в|у| інших.
3. Тому що|бо| ЦЕ необхідно моїм родичам, друзям.
4. Тому що|бо| ЦЕ необхідно мені сьогодні.
5. Тому що|бо| просто хочеться.
А ось|от| як можна назвати|накликати| душевні якості (або риси вдачі), що підказали тобі ту або іншу відповідь:
1 – заздрісність
2 – хвалькувата
3 – доброта, дбайливість, дружелюбність
4 – практичність
5 – жадність
Моє бажання (якщо хочеш, напиши)
Багато інших якостей виявляються в твоїх вчинках, звичках, стосунках з|із| людьми. Одні можна назвати|накликати| хорошими|добрими|, інші – поганими.
Вони інколи|іноді| борються в твоїй душі, а яке переможе – вирішуєш|рішаєш| ти сам.
Подумай і відповідай:
Які якості ти вважаєш|лічиш| хорошими|добрими|, а які поганими?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________ 2.Якою якістю ти вважаєш|лічиш| практичність? Чому?_________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Які риси своєї вдачі тобі заважають|мішають|, а які ти б хотів придбати|набути|?
Хочу позбавитися | Хочу придбати |
ТЕСТ
Мама обіцяла піти з|із| Костею у вихідний день в Луна-парк| кататися на атракціонах. Напередодні довгожданого дня вона прийшла увечері додому сумна. «Знаєш, – сказала мама, – не удасться нам завтра піти в парк, у мене термінова|строкова| робота...»
Питання. Що, по-твоєму, відчув Костя і як він поступив?
Варіанти відповідей:
Пішов в свою кімнату (у кут|куток|) і довго ридав, аби|щоб| мама чула.
Надувся і весь вечір не розмовляв з|із| мамою.
Почав|зачинав| кричати, що так відбувається|походить| завжди, коли йому хочеться кудись піти.
Став|почав| утішати маму, сказав, що зовсім не засмутився, що можна піти в Луна-парк| в наступний|такий| вихідний.
Розкажи|розказуй| цю історію до кінця в кожному з варіантів Костіного поведінки. Обов'язково зверни увагу на наступне|слідуюче|:
– Що при цьому відчула мама і як вона поводилася?
– Що врешті-решт|зрештою| відчув сам Костя?
Чи удалося знайти вихід з|із| положення|становища|?
Подумай і відповідай:
1. Зроби вивід|висновок|: який варіант поведінки принесе більше користі і чому?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
2. Як ти відносишся до людей, про яких говорять: «Він запальний, але|та| відхідливий»? Почему?_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Про що приємно згадувати|пригадувати| і розповідати|розказувати| іншим: про те, як ти допоміг комусь, або про те, як когось образив?
| ПОРАДИ|поради| ЗНАЙКИ • Доброту в собі треба «тренувати»: здійснювати добрі вчинки, помічати в людях хороше. |
Вправа на тренування доброзичливості
Пригадай і розкажи|розказуй| про хороші|добрі| якості, добрі вчинки своїх однокласників. Постарайся пригадати якомога більше хорошого|доброго| про кожне.
Лікарі стверджують, що більшість хвороб серця виникають через шкідливу дію на нього грубості і образ: “словом можна убити”.
Але|та| ті, хто любить|кохає| жорстоко пожартувати, шкодять і собі. Злий сміх, єхидство – негативні|заперечні| емоції. Вони погано впливають на здоров'ї.
Подумай і дай відповідь:
1. Тобі подобається придумувати|вигадувати| призьвиська-дражнилки|?
2. Як ти себе відчуваєш|почуваєш|, коли тебе дратують?
Якщо при тобі когось ображають|кривдять|, підтримай слабкого|слабого|.
Пам'ятай: «Словом можна врятувати»!
Ніколи не квапся|поспішай| “виплеснути” відчуття|почуття| на тих, що оточують. Збери|повизбируй| всю свою волю і стримайся. І постарайся заспокоїтися.
Для цього є різні способи. Вибери той, який тобі більш всього|більше всього| личить|пасує|.
1. Зроби дихальну гімнастику – декілька глибоких вдихів і видихів (вдих на 1 рахунок, затримати повітря на 4 рахунки, видих на 2 рахунки).
2. Випий стакан|склянку| води, сподіваючись, соку, коли.
3. Встань під душ.
4. Спробуй відвернутися|відволіктися|: поговори з|із| ким-небудь|абиким| по телефону на іншу тему, почитай|шануй| книжку, послухай музику.
5. Зроби декілька фізичних вправ
(можна побоксировать| з|із| подушкою).
6. Поплач (але не демонструй це таким, що оточує!).
7. Після|потім| такої розрядки обов'язково відчуєш себе спокійніше. Тепер можна обдумати і обговорити положення|становище| без крику, плакавши і сварок. Рішення|вирішення| знайдеться|перебуватиме|!
1. Стати упевненіше допомагає заклинання «Я МОЖУ!». Спробуй повторювати його тихенько (перед контрольною, наприклад).
2. Почни|зачинай| ставати сміливим з невеликої справи|речі|. Не соромся просити|прохати| допомоги.
3. Корисно завести ТАЄМНИЙ ЩОДЕННИК ПОДОЛАННЯ|здолання| СТРАХІВ. Записуй|занотовуй| в нього свої успіхи. Кожен маленький успіх – це твоя перемога над страхом.
4. Але|та| бувають і інші страхи.
Деякі хлопці|хлоп'ята| бояться, наприклад, темноти|темряви|, залишатися одні будинки|доми|, вампірів, привидів – тобто|цебто| невідомого, таємничого. Від невідомості страх стає ще більше, і тоді ціпеніє тіло, тремтить голос, стукають зуби, смокче|ссе| під грудьми, в роті|у роті| пересихає, долоні стають вологими|вогкими|, особа|лице| блідне, ти здригаєшся від кожного шереху. СТРАШНО!..
Такі страхи шкідливі для здоров'я. От них обов'язково потрібно позбавлятися. І це теж|також| можливо.
Якщо ти один удома|вдома| і тобі страшно, дій так:
– зроби дихальну гімнастику (декілька глибоких вдихів і видихів), аби розслабитися;
розсуди: чи є реальна загроза|погроза| твоєму життю, або вона лише|тільки| в твоїй уяві;
– використовуй заклинання “Я НЕ БОЮСЯ!”;
– займися якою-небудь|будь-якою| роботою: прибиранням квартири, розбиранням своїх книг. При цьому добре наспівувати що-небудь веселе;
– поговори по телефону з|із| друзями
Якщо ти неспокійно спиш ночами, часто пробуджуєшся від страху:
– обов'язково розкажи|розказуй| про це батькам, не мучся один. Можливо, тобі потрібна допомога лікаря-невропатолога;
– не забувай, що здоров'я нервової системи дуже залежить від здоров'я тіла. Тому загартовуй своє тіло, тренуй його, укріплюй|зміцнюй|;
– подумай: чи не дуже|занадто| ти захоплюєшся читанням “ужастиков|” і телевізійними “страшилками”? Для людей з|із| багатою уявою (а у тебе воно багате) це шкідливо – погано діє на нервову систему.
А найголовніша порада така: більше радій.
У житті дуже багато хорошого|доброго|.
Вчися це бачити – БУДЬ ОПТИМІСТОМ!
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»