НУШ. ВПРАВА "З’ясування відомостей про те, які дерева прокидаються навесні"

Опис документу:
НУШ. ВПРАВА "З’ясування відомостей про те, які дерева прокидаються навесні" Попросіть дітей пригадати, які зміни відбуваються з деревами навесні. Підведіть їх до думки, що навесні в дерев починається сокорух. Розкажіть, що є дерева, в яких сокорух відбувається дуже інтенсивно, а люди вживають сік берези та клена як напій.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

З’ясування відомостей про те, які дерева прокидаються навесні

       Попросіть дітей пригадати, які зміни відбуваються з деревами навесні. Підведіть їх до думки, що навесні в дерев починається сокорух. Розкажіть, що є дерева, в яких сокорух відбувається дуже інтенсивно, а люди вживають сік берези та клена як напій. Розкажіть, що березовий сік надзвичайно корисний: має протизапальні властивості та виводить токсини з організму, але споживати його потрібно в міру. Скажіть, що сік берези не має явно вираженого смаку, тому люди додають до нього цукор. За нагоди почастуйтесь березовим соком.

       Зверніть увагу дітей на те, що збирання соку з берези не завдає дереву шкоди, але збирати можна лише з дорослих дерев і в жодному разі не можна залишати відкритим надріз на стовбурі.

       Запропонуйте визначити, скільки літрів соку може віддати здорове дерево людині. Але наголосіть, що не варто збирати більше, ніж півлітра соку в день, щоб не нашкодити дереву. Якщо це можливо, розв’яжіть завдання практично з використанням банок різної місткості.

Практична робота «Пророщуємо рослини»

       Під час прогулянки або екскурсії попросіть дітей відшукати на шкільному подвір’ї насіння дерев, що лежить серед листя ще з осені (зверніть увагу, що якби все листя позбирали, то як би перезимувало це насіння?). Зніміть з декількох насінин шкірку і покажіть дітям зелений росток, який чекає більшого тепла, щоб почати інтенсивно рости.

       Запропонуйте дітям розпочати довготривале спостереження: самостійно проростити знайдене насіння і поспостерігати за його розвитком, фіксуючи результати спостережень

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн