НУШ. Тиждень 8. Ранкові зустрічі. День 3. ЯКА РОЛЬ РОБОТІВ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ?

Опис документу:
Мета: розширити уявлення дітей про предмети, що полегшують працю людини, створюють комфорт; систематизувати знання учнів про призначення й способи використання комп'ютерної техніки, зацікавити роботою з комп'ютерними технологіями; розвивати пізнавальний інтерес, мислення, увагу; виховувати інформаційну культуру.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 8. ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ (гаджети, девайси, комп'ютер)

Мета: розширити уявлення дітей про предмети, що полегшують працю людини, створюють комфорт; систематизувати знання учнів про призначення й способи використання комп'ютерної техніки, зацікавити роботою з комп'ютерними технологіями; розвивати пізнавальний інтерес, мислення, увагу; виховувати інформаційну культуру.

День 3. ЯКА РОЛЬ РОБОТІВ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ?

1. Вітання

· «Як ти це робиш?»

Учитель ставить запитання. Учні імітують рухи, промовляючи: «Ось так».

— Як вітаєшся?

— Як посміхаєшся?

— Як співаєш?

— Як танцюєш?

— Як живеш?

2. Обмін інформацією. Тема дня «Яка роль роботів у житті людини?»

· Перегляд фрагмента мультфільму «Ну, постривай!» (14-та серія)

— Що найбільше сподобалось?

— Хто робив зачіску вовку?

— Що таке робот?

· Різновиди роботів.

— Що можуть робити роботи?

— Навіщо потрібні роботи?

— Яких домашніх роботів ви знаєте? (Пилосос, чайник, телевізор, пральна машина тощо.)

— Загалом, робот — це механічний пристрій, який може бути запрограмований на виконання певних дій. Роботи вже давно ввійшли в наше життя. Поговоримо про їхні різновиди.

Ви маєте іграшкових роботів. Зазвичай, вони виконують нескладні функції, наприклад, відтворюють прості рухи та звуки, що надзвичайно тішить дітей. Але існують і більш серйозні роботи, створені, щоб допомагати людям: роботи-кухарі, роботи-няні, ро- боти-екскурсоводи, роботи-прибиральники, роботи-садівники, робо- ти-музиканти, художники, складальники різноманітної техніки тощо. Усі вони створені для того, щоб виконати певну роботу, позбавити людину зайвих навантажень.

Роботів також використовують у медицині та на підприємствах. Вони можуть працювати і ніколи не втомлюватися. Існують військові роботи, що замінюють людину в бойових ситуаціях, не сумісних з можливостями людини, з військовою метою: розвідка, бойові дії, розмінування. З науковою метою створені роботи-дослідники, яких відряджають у космос чи опускають на глибину океану, де вони знімають відео, досліджують дно. Останнім часом знято багато фільмів та мультфільмів про роботів.

— Можливо, ви теж щось можете розповісти про роботів?

3. Групове заняття

· «Асоціативний кущ». Гра «Павутинка»

— Чим корисні роботи?

(Діти розповідають, чим корисні роботи, учитель записує ці слова на дошці. Під час роботи утворюється зображення павутинки.)

4. Теми для щоденника вражень

□ Мені робот потрібен для...

□ Якби я був(ла) винахідником(цею), то створив(ла) би робота, що...

□ Якби я був(ла) роботом...

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
3
0
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!