НУШ. Тиждень 8. Ранкові зустрічі. День 2. ЯК «ПОТОВАРИШУВАТИ» З ТЕХНІКОЮ?

Опис документу:
Мета: розширити уявлення дітей про предмети, що полегшують працю людини, створюють комфорт; систематизувати знання учнів про призначення й способи використання комп'ютерної техніки, зацікавити роботою з комп'ютерними технологіями; розвивати пізнавальний інтерес, мислення, увагу; виховувати інформаційну культуру

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 8. ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ (гаджети, девайси, комп'ютер)

Мета: розширити уявлення дітей про предмети, що полегшують працю людини, створюють комфорт; систематизувати знання учнів про призначення й способи використання комп'ютерної техніки, зацікавити роботою з комп'ютерними технологіями; розвивати пізнавальний інтерес, мислення, увагу; виховувати інформаційну культуру.

День 2. ЯК «ПОТОВАРИШУВАТИ» З ТЕХНІКОЮ?

1. Вітання

· Вправа «Вітер дме на...»

Мета: ознайомлення першокласників зі звичками одне одного. Зі словами «Вітер дме на...» вчитель починає гру.

Орієнтовні запитання, щоб учасники гри більше дізналися одне про одного: «Вітер дме на того, у кого світле волосся» — всі світловолосі збираються в одну купку. «Вітер дме на того, у кого є сестра», «...хто любить тварин», «...хто багато дивиться казок», «...у кого немає друзів», «...хто любить танцювати», «...хто любить вередувати». Ведучого необхідно змінювати, надаючи можливість кожному запитати учасників.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як “потоваришувати” з технікою?»

· Робота над загадками

1. Всю білизну позбирає

І старанно покупає.

Буде знову вся чистенька,

Незабруднена, гарненька. (Пральна машина.)

2. Суп, морозиво, ковбаси,

Сало, м’ясо, яйця, кваси...

Все в животику ховає

І свіженьким зберігає. (Холодильник.)

3. Де, кого нагородили,

Де супутник запустили.

Фільми, казочки, новини

Нам транслює щохвилини. (Телевізор.)

4. Кілобайти, гігабайти,

Папки, файли, блоги, сайти...

Знань чимало різних має,

Цілий світ про нього знає. (Комп’ютер.)

5. Може моркву покришити,

Свіжий сік для нас зробити.

Не потрібно йому рук —

Має функцій безліч штук. (Кухонний комбайн.)

6. Розморожувати вміє.

Що потрібно розігріє.

Піцу зробить за хвилину.

Нагодує всю родину. (Мікрохвильова піч.)

7. Хоч і голосу не має,

Але голосно гукає,

Щоб могли порозмовляти

І про все на світі знати. (Телефон.)

— Які ще предмети побутової техніки є у вас удома?

· Гра «Зазнач місцезнаходження»

— «Розселіть» цю техніку в будинку. Де її місце? Навіщо її використовують?

(Холодильник, мікрохвильова піч, плита, електричний чайник; пральна машина, фен, праска, комп’ютер, пилосос, телевізор тощо.)

— Якою технікою вам дозволяють користуватися вдома самостійно?

— Як потрібно поводитися, щоб «потоваришувати» із технікою?

— Яких правил необхідно дотримувати?

· Гра «Хто більше?»

Завдання: назвати технічні пристрої, що відповідають певній категорії.

□ Техніка для кухні. (Холодильник, міксер, м’ясорубка, мікрохвильова піч, інше.)

□ Технічні пристрої для догляду за одягом. (Праска, пральна машина, сушка для взуття, швейна машинка.)

□ Техніка для відпочинку чи розваг. (Музичний центр, тр3-плеєр, DVD-програвач, телевізор, ігрова приставка, радіоприймач, домашній кінотеатр, акустична апаратура, фотоапарат, відеокамера, телефон.)

· Гра «Мікрофон»

□ Я знаю такі правила користування електроприладами...

3. Групове заняття

· Гра «За і проти»

Діти об’єднуються в групи.

1-ша група — доводить користь предмета;

2-га група — його шкідливий вплив на людину.

(Комп’ютер, телевізор, смартфон тощо.)

— Телевізор, комп’ютер, телефон — корисні речі. Але тим, хто неправильно ними користується, вони не залишають часу для навчання, прогулянок і допомоги батькам. А ще можуть зіпсувати зір, поставу й навіть спричинити залежність.

4. Теми для щоденника вражень

□ Мої домашні помічники.

□ Пристрій, якого мені бракує,— це...

□ Я хочу навчитися користуватися...

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
0
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!