• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • НУШ. Тиждень 6. Ранкові зустрічі. День 3. ЯКІ РИСИ Я МАЮ, ЩОБ СТАТИ КОМУСЬ ЗАХИСНИКОМ / ЗАХИСНИЦЕЮ?

НУШ. Тиждень 6. Ранкові зустрічі. День 3. ЯКІ РИСИ Я МАЮ, ЩОБ СТАТИ КОМУСЬ ЗАХИСНИКОМ / ЗАХИСНИЦЕЮ?

Опис документу:
Мета: сформувати в дітей уявлення про те, що в кожної людини є найдорожче місце на землі — це місце, де вона народилася; учити розуміти поняття «Батьківщина»; розширити й поглибити знання учнів про Україну; ознайомити з народними та державними символами країни; розвивати в учнів бажання більше дізнатися про історію та традиції української землі; сприяти усвідомленню власної приналежності до рідної країни; виховувати почуття гордості, любові до рідного краю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 6. Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Мета: сформувати в дітей уявлення про те, що в кожної людини є найдорожче місце на землі — це місце, де вона народилася; учити розуміти поняття «Батьківщина»; розширити й поглибити знання учнів про Україну; ознайомити з народними та державними символами країни; розвивати в учнів бажання більше дізнатися про історію та традиції української землі; сприяти усвідомленню власної приналежності до рідної країни; виховувати почуття гордості, любові до рідного краю.

День 3. ЯКІ РИСИ Я МАЮ, ЩОБ СТАТИ КОМУСЬ ЗАХИСНИКОМ / ЗАХИСНИЦЕЮ?

1. Вітання

— У лицарські часи між людьми було введено рукостискання. Цей жест свідчив про те, що лицар беззбройний і відкритий для спілкування з партнером. Зараз цей жест виконує ту саму роль: коли ми потискуємо руку партнера, ми без слів говоримо йому, що вважаємо його своїм другом.

Гадаю, ми маємо всі підстави для того, щоб обмінятися рукостисканням.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Які риси я маю, щоб стати комусь захисником / захисницею?»

— А чи знаєте ви, хто такі лицарі? (Припущення учнів.)

— Хто такий лицар? Це мужній, сильний, вправний воїн, який дотримує лицарської присяги бути безстрашним, охороняти слабших, боротися проти зла, бути щедрим, правдивим, дотримувати слова, любити Батьківщину.

— Чи існують лицарі у наш час? Хто вони?

— Чи можемо ми їх зустріти у повсякденному житті?

— Які риси характеру притаманні цим людям?

— А чи можете ви стати такими людьми? Завдяки чому?

· Гра «Ситуація і Я»

Діти слухають ситуацію, пропонують свій варіант виходу з неї.

□ Дівчинка гралася м’ячем, раптом він закотився в калюжу. Як вона не намагалася, а дістати його не могла. У цей час поряд із нею опинився ти. Побачив, що сталося, засміявся та й пішов далі... Так чи ні?

□ Ми вийшли за ворота школи. Ось будинки, ось дерева. Вулицею їдуть автівки... Неподалік від нас бабуся йде з валізою. Раптом у нас на очах валіза порвалась, із неї висипалася та розкотилася по доріжці картопля. Що трапиться далі?

□ Ганнуся їхала з гірки на санчатах. Вони перекинулися — і дівчинка впала. Ви побачили, засміялися та пішли далі... Так чи ні?

□ У натовпі на вулиці заблукала дитина. Бігає, кричить, шукає матір. Чи можна їй допомогти? Як саме?

— Щоб допомогти іншому, не слід мати надзвичайної сили, не потрібна зброя, необхідно лише мати добре серце. Якщо кожен із вас буде уважним, чуйним і не байдужим до інших, то наш світ стане значно кращим і безпечнішим. Саме від вас залежить майбутнє нашої країни. Ви — її опора і захист.

3. Групове заняття

· Гра «Я — захисник / захисниця»

Діти утворюють коло. Один із гравців робить крок уперед зі словами «Я вас захищу тому, що я...» (смілива, добра, небайдужий, сильний тощо.)

· Фантастичні гіпотези

Діти обирають картку з казковим персонажем (Котигорошко, Спайдермен, фея, ельф, Змій Горинич, Бетмен, Гаррі Поттер тощо) і продовжують речення:

«Якби я був(ла)...».

4. Теми для щоденника вражень

□ Для мене справжнім захисником є...

□ Я можу довіритися...

□ Кого я можу захистити?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»