• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • НУШ. Тиждень 6. Ранкові зустрічі. День 2. ЧОМУ БАТЬКИ І БАТЬКІВЩИНА СХОЖІ? ХТО ЖИВЕ В МОЇЙ РОДИНІ?

НУШ. Тиждень 6. Ранкові зустрічі. День 2. ЧОМУ БАТЬКИ І БАТЬКІВЩИНА СХОЖІ? ХТО ЖИВЕ В МОЇЙ РОДИНІ?

Опис документу:
Мета: сформувати в дітей уявлення про те, що в кожної людини є найдорожче місце на землі — це місце, де вона народилася; учити розуміти поняття «Батьківщина»; розширити й поглибити знання учнів про Україну; ознайомити з народними та державними символами країни; розвивати в учнів бажання більше дізнатися про історію та традиції української землі; сприяти усвідомленню власної приналежності до рідної країни; виховувати почуття гордості, любові до рідного краю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 6. Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Мета: сформувати в дітей уявлення про те, що в кожної людини є найдорожче місце на землі — це місце, де вона народилася; учити розуміти поняття «Батьківщина»; розширити й поглибити знання учнів про Україну; ознайомити з народними та державними символами країни; розвивати в учнів бажання більше дізнатися про історію та традиції української землі; сприяти усвідомленню власної приналежності до рідної країни; виховувати почуття гордості, любові до рідного краю.

День 2. ЧОМУ БАТЬКИ І БАТЬКІВЩИНА СХОЖІ? ХТО ЖИВЕ В МОЇЙ РОДИНІ?

1. Вітання

— Кожного з вас мами називають по-різному. Хтось для мами «сонечко», хтось — «зірочка», «квіточка», «мишенятко», «кошенятко», можливо, іноді «мавпенятко» або «поросятко». Привітаймося, називаючи замість свого імені лагідне слово, яким вас називають удома. Наприклад: «Привіт! Я — мамине сонечко», «Я — татова надія», «Я — бабусине щастячко»...

2. Обмін інформацією. Тема дня «Чому батьки і Батьківщина схожі? Хто живе в моїй родині?»

· Проблемне питання

— Як ви вважаєте, де найкраще місце на землі? Продовжте речення: «Найкраще місце на землі — це...».

— Послухайте, як про найкраще місце на землі написав Дмитро Павличко. Чи згодні ви із ним?

ДЕ НАЙКРАЩЕ МІСЦЕ НА ЗЕМЛІ?

Де зелені хмари яворів

Заступили неба синій став,

На стежині сонце я зустрів,

Привітав його і запитав:

— Всі народи бачиш ти з висот,

Всі долини і гірські шпилі.

Де найбільший на землі народ?

Де найкраще місце на землі?

Сонце усміхнулося здаля:

— Правда, все я бачу з висоти.

Всі народи рівні, а земля

Там найкраща, де вродився ти.

Виростай, дитино, й пам’ятай:

Батьківщина — то найкращий край!

— Чи погоджуєтеся ви з тим, що найкраще — там, де ти народився?

— Ми називаємо Україну нашою Батьківщиною, тому що тут народжувалися, жили та вмирали наші далекі пращури. Батьківщина — це батьківська хата, тепло маминих рук, затишок рідного подвір’я, запах духмяних яблук та груш, це бабусина казка і колискова.

· Слухання колискової «Вечірня казка»

— Які колискові співали вам рідні? Заспівайте.

— Розкажіть, як дбають одне про одного у вашій родині.

— Діти, Батьківщина починається з вас, з вашої турботи, любові. Усі ми повинні усвідомити: своє, рідне — не тільки хата і подвір’я, але й вулиця, село, місто, де ми живемо, ліс і річка, степ і море, люди, які живуть поруч. Тож маємо дбати, щоб у нас були добробут і лад, мир і злагода, вічна краса.

3. Групове заняття

· Створення колажу

Для колажу можна використати: осіннє листя, калину, різні види тканини, нитки, вирізані малюнки (хата, тин, свійські тваринки, піч, діти у вишиванках, бабуся, дідусь, український посуд, лелека...)

Завдання: створити композицію «Затишний куточок моєї Батьківщини».

4. Теми для щоденника вражень

□ Що я розкажу друзям?

□ Я бачу свою Батьківщину...

□ Моє родинне дерево.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»