НУШ. Тиждень 6. Ранкові зустрічі. День 1. ЩО ТАКЕ БАТЬКІВЩИНА?

Опис документу:
Мета: сформувати в дітей уявлення про те, що в кожної людини є найдорожче місце на землі — це місце, де вона народилася; учити розуміти поняття «Батьківщина»; розширити й поглибити знання учнів про Україну; ознайомити з народними та державними символами країни; розвивати в учнів бажання більше дізнатися про історію та традиції української землі; сприяти усвідомленню власної приналежності до рідної країни; виховувати почуття гордості, любові до рідного краю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 6. Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Мета: сформувати в дітей уявлення про те, що в кожної людини є найдорожче місце на землі — це місце, де вона народилася; учити розуміти поняття «Батьківщина»; розширити й поглибити знання учнів про Україну; ознайомити з народними та державними символами країни; розвивати в учнів бажання більше дізнатися про історію та традиції української землі; сприяти усвідомленню власної приналежності до рідної країни; виховувати почуття гордості, любові до рідного краю.

День 1. ЩО ТАКЕ БАТЬКІВЩИНА?

1. Вітання

— Діти, я пропоную вам утворити коло та взятися за руки.

— Що ви відчуваєте?

— Це підтримка ваших товаришів. Потисніть їм руки. Адже нам сьогодні необхідно показати, наскільки ми повинні бути згуртованими, дружними, тому що ми живемо в одній державі. Батьківщина в нас одна.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Що таке Батьківщина?»

— Як називається країна, де ми живемо?

— Яку назву має народ нашої держави?

— Хто ж ми?

— Як ви розумієте вислів «Бути громадянином своєї країни»?

· Словник

Громадянин — це людина, яка постійно живе в державі, користується правами та виконує обов’язки, встановлені законами цієї держави.

— Яка мова є державною у нашій країні?

— Діти, а як ще можна назвати нашу Україну? (Батьківщина.)

— Як ви розумієте, що таке Батьківщина?

— Батьківщина — це найдорожче, що є в людини. Недарма це слово співзвучне зі словом «батьки». Кожен сприймає це поняття по-своєму: подвір’я дитинства, тепло лагідних материнських рук, схід сонця, сяйво зірок...

— А з чого для вас починається Батьківщина?

· Гра «Продовж речення»

□ Для мене Батьківщина починається з...

□ Моя Батьківщина — це...

— Наша Батьківщина зветься Україною. Україна — це безкраї лани пшениці, квітучі поля льону, вишневі сади. Це гори Карпати. Це широкий Дніпро-Славутич, що несе свої води в Чорне море. Україна — це той край, де ви живете і зростаєте. Україна славиться хлібом, пшеницею. В Україні є Чорне й Азовське моря, багато річок, де можна добре відпочити. Україна — мирна країна, її народи хочуть жити в дружбі й злагоді.

· Гра «Телевізор». Реклама України

— Зі мною у мережі Інтернет спілкуються хлопчик Майк та дівчинка Джуді, які живуть в Америці. Вони ніколи не були в Україні. Для того щоб їм захотілося приїхати до нас погостювати, розкажіть, що цікавого на них чекає в нашій державі. Прорекламуйте Україну.

□ В Україні ти побачиш...

□ Тільки в Україні ти скуштуєш...

□ Тільки в нас ти відчуєш...

□ Тебе вразить..., зачарує...

— Діти, а чи знаєте ви, як традиційно зустрічають гостей в Україні?

Хліб і сіль були завжди символами достатку й благополуччя, а солі до того ж приписували властивість оберегу. Зустріти гостя «хлібом-сіллю» означало закликати на нього Божу милість і додати свої побажання добра, миру. Втім, і гості могли принести в будинок хліб та сіль, висловлюючи особливу повагу до господаря, бажаючи йому процвітання, достатку. Зазвичай, «хліб-сіль» виносили на вишитому рушнику, що також уважають оберегом.

3. Групове заняття

· Робота в групах

— Для того щоб гідно зустріти гостей, потрібно підготуватися.

1-ша група. Прикрасити вінок квітами та стрічками. (Заготовки: квіти, листочки, стрічки, готовий шаблон віночка.)

2-га група. Оздобити рушник. (Заготовки: шаблон рушничка, геометричні фігури; орнамент із геометричних фігур.)

3-тя група. Виготовити кошик зі смачними подарунками. (Заготовки: шаблон кошика, фрукти, ягоди.)

4. Теми для щоденника вражень

□ Сьогодні я дізнався(лася)...

□ Моя Батьківщина — це...

□ Я передам привіт із України.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»