НУШ. Тиждень 3. Ранкові зустрічі. День 4. ЯК ЗБЕРЕГТИ ДРУЖБУ?

Опис документу:
Мета: допомогти учням з'ясувати зміст понять «друг», «товариш», «приятель»; уточнити уявлення дітей про те, що означає «уміти дружити»; учити осмислювати й оцінювати ситуацію, самостійно розуміти мотиви поведінки і співвідносити ці мотиви з наявними нормами поведінки; розвивати бажання налагоджувати дружні взаємини; формувати толерантні стосунки в колективі, уміння засуджувати негативну, грубу поведінку; виховувати бажання бути чуйним і уважним до своїх товаришів, бути справжнім другом

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 3. МОЇ ДРУЗІ

Мета: допомогти учням з'ясувати зміст понять «друг», «товариш», «приятель»; уточнити уявлення дітей про те, що означає «уміти дружити»; учити осмислювати й оцінювати ситуацію, самостійно розуміти мотиви поведінки і співвідносити ці мотиви з наявними нормами поведінки; розвивати бажання налагоджувати дружні взаємини; формувати толерантні стосунки в колективі, уміння засуджувати негативну, грубу поведінку; виховувати бажання бути чуйним і уважним до своїх товаришів, бути справжнім другом.

День 4. ЯК ЗБЕРЕГТИ ДРУЖБУ?

1. Вітання

· Вправа «Побажання по колу»

Учні утворюють коло. По черзі продовжують речення, звертаючись до сусіда: «Мій друже, я бажаю тобі...».

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як зберегти дружбу?»

Що для тебе означає «дружити»?

Що ти можеш дати друзям?

Які риси ти найбільше цінуєш у друзях?

Що таке «надійний друг»?

Чи знаєте ви «золоте правило» дружби? («Що хочете, щоб робили вам люди, то робіть їм ви».)

· Слухання «Казки про дружбу та її втрату» (модифікація казки І. В. Вачкова)

Жили-були двоє друзів — кріт Мур і хом’як Рум. Вони були дуже великими друзями і найбільше на світі цінували свою дружбу. Одного разу зустріли Мур і Рум стару Сову-чаклунку й почали хвалитися, яка у них довга й міцна дружба.

Так ви вважаєте, що немає нічого на світі, що змогло б її зруйнувати? — запитала Сова.

Ми впевнені: що б не трапилося, наша дружба не може зникнути! — говорили друзі.

Ви хочете випробовувати її? — запитала Сова.— Чи варто? Якщо ви її втратите, відновити буде дуже складно.

Ми не боїмося випробувань. Перевір нас! — наполягали Мур і Рум.— А якщо наша дружба не витримає, отже, вона не потрібна нам.

Добре, я влаштую вам випробування. Ось перше:

«Нехай позбудуться мови!

Нехай позбудуться дружби!».

І тут же Мур і Рум забули мову, якою вони спілкувалися. Але це анітрохи не зашкодило їхній дружбі.

Діти, як ви вважаєте, як наші герої навчилися розуміти одне одного? (Використовували спеціальні знаки: пози, жести.)

Тоді Сова повернула друзям здатність спілкуватися і вимовила нове заклинання, наводячи чари для другого випробування:

«Пробудись, злісна вдачо,

У цих діточок!».

«Тепер напевне посваряться!» — подумала Сова.

Але Мур і Рум вилили свою лють, переламавши сухі травинки й палички, і, звільнившись від неї, обнялися й пішли разом до свого дому.

Третього разу Сова розбудила в їхніх душах грубість. Почали Мур і Рум ображати одне одного й звинувачувати у тому, чого ніколи не було. Ба, навіть звичайні слова здавалися їм образою, і вже, гадали, настає кінець їхній дружбі. Але друзям удалося зупинитися, тому що зрозуміли вони, що немає за їхніми словами зла. Вони зуміли вибачити одне одного, і дружба їхня витримала.

Спробувала Сова і вчетверте. Викликала вона в Мура і Рума найсильніший страх. Друзі дуже злякалися, притулилися одне до одного: удвох не так страшно. І дружба перемогла страх.

Пригадаймо й покажімо, як друзі долали ці випробування. (Діти спілкуються жестами; намагаються втамувати злість за допомогою «Банки крику»; перепрошують одне одного, обіймаються.)

· Вправа «Мирилка»

Мета: пригадати вірші-мирилки, що допомагають відновити дружбу, помиритися з товаришем.

А чи трапляється, що часом друзі сваряться, ображаються, програючи у грі, змаганнях?

А як цьому завадити? (Підійти до товариша, посміхнутися, перепросити, якщо завинив, помиритися.)

Діти згадують мирилки та по черзі миряться.

Мирилка летіла, на плече сіла,

Сказала тихенько: «Мирімось швиденько».

Досить дутись та сердитись.

Нумо, вже скоріш миритись!

Геть, образо, відійди,

Жде нас дружба назавжди.

Мирись, мирись, мирись і більше не сварись.

3. Групове заняття

· Гра «Друзі про мене»

Діти утворюють коло з учителем, який пропонує їм розказати, якої думки друзі про кожного з них.

4. Теми для щоденника вражень

Якщо ми з другом посварились...

Моя мандрівка з другом (подругою).

За що мене цінують друзі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
3
міс.
0
7
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!