НУШ. Тиждень 3. Ранкові зустрічі. День 2. ЯК ЗНАЙТИ ДРУЗІВ?

Опис документу:
Мета: допомогти учням з'ясувати зміст понять «друг», «товариш», «приятель»; уточнити уявлення дітей про те, що означає «уміти дружити»; учити осмислювати й оцінювати ситуацію, самостійно розуміти мотиви поведінки і співвідносити ці мотиви з наявними нормами поведінки; розвивати бажання налагоджувати дружні взаємини; формувати толерантні стосунки в колективі, уміння засуджувати негативну, грубу поведінку; виховувати бажання бути чуйним і уважним до своїх товаришів, бути справжнім другом.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 3. МОЇ ДРУЗІ

Мета: допомогти учням з'ясувати зміст понять «друг», «товариш», «приятель»; уточнити уявлення дітей про те, що означає «уміти дружити»; учити осмислювати й оцінювати ситуацію, самостійно розуміти мотиви поведінки і співвідносити ці мотиви з наявними нормами поведінки; розвивати бажання налагоджувати дружні взаємини; формувати толерантні стосунки в колективі, уміння засуджувати негативну, грубу поведінку; виховувати бажання бути чуйним і уважним до своїх товаришів, бути справжнім другом.

День 2. ЯК ЗНАЙТИ ДРУЗІВ?

1. Вітання

· Вправа «Віночок побажань»

Усі діти утворюють коло, одне за одним кладуть праву руку на плече сусідові. Кожен учасник по черзі називає ім’я сусіда і чогось йому бажає. Гра завершується, коли всі діти обмінялися побажаннями.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як знайти друзів?»

· Вправа «Презентуй себе»

Як же твій друг тебе знайде, якщо йому про тебе нічого не відомо? Не соромся розповідати про свої захоплення, інтереси. Я впевнена, що серед твоїх однокласників знайдеться хтось зі схожими уподобаннями.

(Діти стисло розповідають про себе і свої захоплення.)

· Вправа «Справжній друг»

Дружба приносить у наше життя радість. Друзів не буває багато. І хоч ваші стосунки можуть бути добрими й теплими з усіма однокласниками, та лише деяким ми довіряємо свої проблеми й переживання.

Діти утворюють коло і передають м’яч зі словами «Друг — це той, хто...». Потім охочі розповідають про свого справжнього друга і відрекомендовують його класу.

Як ви вважаєте, що найважливіше в дружбі?

Що заважає дружбі?

Хто такий справжній друг?

· Гра «Добре — погане»

Добрі слова ми залишаємо для себе і своїх друзів, а на погані — не зважаємо. (Захистив, заспокоїв, образив, поділився, ударив, зруйнував, пожалів, злякав, подарував, обманув, допоміг.)

3. Групове заняття

· Гра «Космічний корабель»

ХІД ВПРАВИ

Діти обирають пару. Кожна пара — це космічний корабель. Пари шикуються одна за одною. Перша дитина в парі — «корабель», друга — «пілот» корабля. «Пілот» кладе руки на плечі «корабля». «Корабель» заплющує очі й витягує руки вперед — це пристрій для стикування з іншим «кораблем». Завдання «пілота»: мовчки керувати «кораблем» (важелі керування — плечі партнера) та здійснити стикування з іншим «кораблем». Завдання «корабля»: намагатися цілком підкоритися «пілотові».

Чи сподобалася вам гра?

Чим ви полюбляєте займатися у вільну хвилину?

· Вправа «Куточок дружби»

У відповідному місці в класі організований «Куточок дружби». Туди діти можуть прийти і перепросити, дивлячись одне одному у вічі.

4. Теми для щоденника вражень

З якою погодою я порівнюю дружбу?

Які фарби я візьму, щоб намалювати дружбу?

Мій справжній друг.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
0
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!