НУШ. Тиждень 2. Ранкові зустрічі. День 5. ЧОГО МИ МОЖЕМО ДОСЯГНУТИ СПІЛЬНО?

Опис документу:
Мета: допомогти дітям побачити, які цікаві однолітки їх оточують, урізноманітнити світ духовних інтересів учнів; навчати культури спілкування, пошуку конструктивних способів розв'язання проблемних ситуацій; формувати позитивні взаємини між дітьми; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі; виховувати в учнів повагу одне до одного; спонукати їх до добрих учинків; згуртовувати колектив.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 2. МІЙ / НАШ КЛАС

Мета: допомогти дітям побачити, які цікаві однолітки їх оточують, урізноманітнити світ духовних інтересів учнів; навчати культури спілкування, пошуку конструктивних способів розв'язання проблемних ситуацій; формувати позитивні взаємини між дітьми; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі; виховувати в учнів повагу одне до одного; спонукати їх до добрих учинків; згуртовувати колектив.

День 5. ЧОГО МИ МОЖЕМО ДОСЯГНУТИ СПІЛЬНО?

1. Вітання

· Хвилинка медитації

Звучить спокійна мелодія.

Бачите, сонечко до нас зазирнуло в клас. Ковзнуло по стіні, по ваших обличчях. Ущипнуло за щічку, полоскотало вашого чуба й почало розсіювати свої промінці. Простягніть до нього свої долоньки. Воно освітило вас, принесло багато тепла. Ви теж стали, як сонечко. Ви — володарі теплого добра. Ви радісні й щасливі. Ви — маленькі сонечка.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Чого ми можемо досягнути спільно?»

· Вправа «Сонечко»

Перед вами — велике сонечко з різнокольоровими промінчиками. Але промені цього сонечка ще не прокинулися. Для того щоб промені нашого сонечка заграли, засяяли різними кольорами, нам потрібно сказати багато добрих слів для свого класу. Підходьте по черзі, розвертайте промінь і, починаючи зі слів «Мені хочеться побажати...», висловлюйте кілька теплих слів-побажань для свого класу. Потім ми побачимо, як посміхнеться й засяє наше сонечко. (Діти виконують запропоноване.)

Сьогодні ми переконалися, що кожен із вас може бути добрим другом, а наш колектив — найбільш згуртованим. Ви — справжня команда, спільнота!

· Вправа «Добра тваринка»

Мета: підготувати учасників до успішної діяльності; створити комфортну атмосферу, гарний настрій.

Діти стоять, тримаючись за руки. Ведучий тихим голосом каже: «Ми — одна велика, добра тваринка. Послухаймо, як вона дихає!». Усі прислухаються до свого дихання і дихання сусідів. «А тепер дихаймо разом!» — говорить ведучий. Видих — усі роблять два кроки назад; вдих — два кроки вперед. «Так не тільки дихає тваринка, так чітко й рівно б’ється її велике, добре серце. Стук — крок уперед, стук — крок назад. Ми всі беремо дихання та стук серця цієї тваринки собі. Ми — єдине ціле».

Вам сподобалося працювати разом?

Чи змогла б рухатися наша велика добра тваринка, якби наші дії не були злагодженими?

3. Групове заняття

· Вправа «Створюємо картину разом»

На дошці прикріплено аркуш ватману. Посередині — зображення школи. Кожен учень по черзі виходить і домальовує якийсь один елемент (сонечко, квіточку, дерево, хмаринку, дитину, пташку тощо.) Наприкінці діти аплодують своїй роботі. Картину вивішують на почесне місце в класі.

4. Теми для щоденника вражень

У колективі я почуваюся...

За що я люблю наш клас.

Мої враження.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
0
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!