НУШ. Тиждень 2. Ранкові зустрічі. День 3. ЯК СТВОРИТИ БЕЗПЕКУ І ЗАТИШОК У КЛАСІ?

Опис документу:
Мета: допомогти дітям побачити, які цікаві однолітки їх оточують, урізноманітнити світ духовних інтересів учнів; навчати культури спілкування, пошуку конструктивних способів розв'язання проблемних ситуацій; формувати позитивні взаємини між дітьми; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі; виховувати в учнів повагу одне до одного; спонукати їх до добрих учинків; згуртовувати колектив.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 2. МІЙ / НАШ КЛАС

Мета: допомогти дітям побачити, які цікаві однолітки їх оточують, урізноманітнити світ духовних інтересів учнів; навчати культури спілкування, пошуку конструктивних способів розв'язання проблемних ситуацій; формувати позитивні взаємини між дітьми; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі; виховувати в учнів повагу одне до одного; спонукати їх до добрих учинків; згуртовувати колектив.

День 3. ЯК СТВОРИТИ БЕЗПЕКУ І ЗАТИШОК У КЛАСІ?

1. Вітання

Діти вітаються, змінюючи інтонацію.

Привітайтеся, як ведмідь, як лисичка, як мишка, тощо.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як створити безпеку і затишок у класі?»

· Слухання й обговорення уривка з казки М. А. Панфілової «Ігри у школі»

На перерві діти-звірята встигли розглянути школу й поділитися з друзями своїми враженнями.

Так, пострибати тут особливо ніде! — сказала Білочка.

Чому? — заперечив Вовчик.— А стільці й столи в класі для стрибків стануть у пригоді.

Білочка зраділа винахідливості Вовчика. Разом вони влаштували справжні перегони з перешкодами по всьому класу. Коли пролунав дзвоник на урок, гра була в розпалі.

Збуджений і скуйовджений Вовчик не відразу помітив Учителя. А коли зупинився, то з подивом озирнувся на своїх товаришів. Білочка теж не могла зрозуміти, в чому справа. Інші учні стояли біля своїх столиків і розгублено дивилися на безлад у класі.

Якими ви уявили Вовчика й Білочку?

Як ви вважаєте, чи гарно поводилися звірята? Чому?

Що б ви їм порадили?

· Введення правила класу

Усе робитиму вчасно.

3. Групове заняття

· Робота у творчих лабораторіях

У класі підготовлено центри для роботи в групах.

Центр конструювання;

Центр ліплення;

Центр малювання;

Центр виробів із паперу, тощо.

(Очолити центри можна запропонувати батькам першокласників.)

Дітям пропонують завітати до будь-якого центру і під керівництвом дорослих виготовити певний виріб. Після завершення організовують виставку творчих робіт.

4. Теми для щоденника вражень

Місце в класі, де мені добре.

На перерві мені подобається...

Клас моєї мрії.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
4
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!