НУШ. Тиждень 2. Ранкові зустрічі. День 2. ЯК ПОЧУВАТИСЯ КОМФОРТНО У КЛАСІ?

Опис документу:
Мета: допомогти дітям побачити, які цікаві однолітки їх оточують, урізноманітнити світ духовних інтересів учнів; навчати культури спілкування, пошуку конструктивних способів розв'язання проблемних ситуацій; формувати позитивні взаємини між дітьми; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі; виховувати в учнів повагу одне до одного; спонукати їх до добрих учинків; згуртовувати колектив.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 2. МІЙ / НАШ КЛАС

Мета: допомогти дітям побачити, які цікаві однолітки їх оточують, урізноманітнити світ духовних інтересів учнів; навчати культури спілкування, пошуку конструктивних способів розв'язання проблемних ситуацій; формувати позитивні взаємини між дітьми; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі; виховувати в учнів повагу одне до одного; спонукати їх до добрих учинків; згуртовувати колектив.

День 2. ЯК ПОЧУВАТИСЯ КОМФОРТНО У КЛАСІ?

1. Вітання

· Вправа «Створюємо гарний настрій»

Учитель і діти ходять кімнатою, тиснуть одне одному руки, промовляючи: «Радий тебе бачити».

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як почуватися комфортно у класі?»

Що вам спадає на думку, коли ви чуєте слово «однокласники»?

Що це слово означає для вас?

· Вправа «Я хочу дружити»

Діти по черзі розповідають, із ким вони хочуть дружити, не називаючи імен, описують зовнішність одного з учнів. Дитині, про яку розповідають, потрібно себе впізнати, швидко підбігти до того, хто про неї розповідає, потиснути руку. Далі вона стає ведучою.

· Вправа «Кошик для сміття»

Які риси ускладнюють стосунки в колективі?

(Учням пропонують картинки із зображенням почуттів.)

А тепер виберіть риси, що ускладнюють ваше життя, зібгайте їх і викиньте у кошик для сміття.

(Учні викидають папірці в кошик для сміття)

· Слухання притчі про цвяхи

ПРИТЧА ПРО ЦВЯХИ

Жив собі хлопчик зі складним характером. Якось батько дав йому мішок цвяхів і наказав по одному забивати їх у паркан щоразу, коли хлопчик утрачав терпець і з кимось сварився. У перший день він забив 37 цвяхів. Згодом навчився опановувати себе, тому кількість цвяхів щодня зменшувалася. Хлопчик зрозумів, що легше стримувати свої емоції, ніж забивати цвяхи.

Нарешті настав день, коли він не забив жодного цвяха. Син підійшов до батька і сказав про це.

Тоді батько наказав синові витягати з паркана по одному цвяху в ті дні, коли він не втратить самоконтролю і ні з ким не посвариться.

Минув час. Син уже зміг похвалитися батькові, що у паркані не залишилося жодного цвяха. Батько відповів: «Ти добре поводишся, але подивися, скільки дірок залишилося... Паркан уже ніколи не буде таким, як колись».

Якщо ви з кимось сваритеся й говорите щось неприємне, то залишаєте після себе такі самі рани, як ці дірки від цвяхів. Рани залишаються, незважаючи на те, скільки разів ви потім перепросите. Словесні рани завдають такого самого болю, як і фізичні.

Не залишайте на своєму шляху дірок! Не забивайте цвяхів ворожнечі, непорозуміння, жорстокості в душі людей!

3. Групова робота

Ми переконалися в тому, що досягти взаєморозуміння у стосунках можна, лише дотримуючи певних норм у спілкуванні. Про це варто пам’ятати щодня. Тому щоранку, вирушаючи до школи, не забувайте взяти із собою «Валізу чемності».

· Вправа «Валіза чемності»

На дошці намальовано велику валізу. Учні починають збирати до неї необхідні «речі» — добрі почуття й риси характеру, що потрібно плекати в собі. Школярі називають усе, що, на їхню думку, допомагає людині у спілкуванні з оточуючими, щоб почуватися комфортно. Учитель записує відповіді на тлі валізи.

(Доброзичливість; тактовність; доброта; справедливість; миролюбність; життєрадісність; почуття гумору; врівноваженість; чесність; чуйність; порядність; співчуття; повага; щирість.)

4. Теми для щоденника вражень

У класі мені подобається...

До школи я іду з...

Якщо б я міг(могла) змінити в класі дещо, я б...

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
1
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!