НУШ. Тиждень 14. Ранкові зустрічі. День 3. ЧИ МОЖЛИВЕ НА ЗЕМЛІ ЖИТТЯ БЕЗ СОНЦЯ?

Опис документу:
Мета: дати дітям елементарні уявлення про космос; уточнити та закріпити знання про видимі в темну пору доби космічні тіла, підтримувати цікавість до зірок і Місяця; підвести до розуміння унікальності нашої планети, адже тільки на ній є життя; розвивати бажання спостерігати за зоряним небом, бачити в ньому незвичайне, привабливе, дивовижне; виховувати любов до природи, бажання милуватися зоряним небосхилом, виявляти щире захоплення його красою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 14. ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ

Мета: дати дітям елементарні уявлення про космос; ознайомити з поняттями «космос», «Всесвіт», «Сонячна система», «зірка», «планета»; уточнити та закріпити знання про видимі в темну пору доби космічні тіла, підтримувати цікавість до зірок і Місяця; підвести до розуміння унікальності нашої планети, адже тільки на ній є життя; розвивати бажання спостерігати за зоряним небом, бачити в ньому незвичайне, привабливе, дивовижне; виховувати любов до природи, бажання милуватися зоряним небосхилом, виявляти щире захоплення його красою.

День 3. ЧИ МОЖЛИВЕ НА ЗЕМЛІ ЖИТТЯ БЕЗ СОНЦЯ?

1. Вітання

· Вправа «Одне до одного»

Учні стоять парами. Ведучий дає команди привітатися: рука до руки, вухо до вуха, спина до спини, плече до плеча, віч-на-віч тощо. За командою «Одне до одного» діти змінюють пари.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Чи можливе на Землі життя без Сонця?»

Відгадайте загадку.

Із-за моря випливає,

Промінці ласкаві має,

Заглядає у віконце.

Це яскраве, кругле... (Сонце).

Що дає нам Сонце?

Чи можливе на Землі життя без Сонця?

Для жителів планети Земля велике значення мають сонячне світло й тепло. Життя на Землі без Сонця неможливе: якщо воно припинить світити, то рослини загинуть, адже вони не можуть жити без тепла й світла; тваринам і людям нічим буде харчуватися. Усе живе замерзне від нестерпної холоднечі.

Завдяки Сонцю ростуть дерева, трава, квіти, нагрівається вода в морях та океанах. Там можуть жити риби й різні тварини... А ще люди навчилися накопичувати й використовувати сонячну енергію: споруджують сонячні електростанції, будинки, електроенергія до яких надходить із сонячних батарей, конструюють автомобілі із сонячними панелями (щоправда, вони поки що їздять не дуже швидко)...

· Проблемне питання

Ми знаємо, що без Сонця на Землі життя неможливе.

А чи є життя на самому Сонці?

Яка поверхня в Сонця? Чи видно на ній океани, сушу?

Виявляється, що на Сонці зовсім немає життя. Отакої! Нам

Сонце дає життєдайну енергію, а саме її не має. Як це так?

Сонце — це зірка, велетенська розжарена куля з газів. Воно випромінює величезну кількість тепла. Так багато, що його можна лише віддавати, а самому скористатися з нього вже неможливо.

У пічці теж багато тепла, але хіба можна жити у пічці?

Учені, які спостерігають за Сонцем, стверджують, що його поверхня схожа на кашу, що весь час кипить, фиркає, булькає. Але цю кашу не можна куштувати, бо вона газова й дуже гаряча. Навіть наблизитися нікому до Сонця неможливо — відразу можна згоріти.

3. Групове заняття

· Вправа «Знайди свою групу»

Учитель перед грою малює на маленьких аркушах паперу зорі, квіти, книжечки. Кожен папірець згортає, роздає дітям. Діти за сигналом розгортають аркуші та бачать емблему своєї групи. Необхідно якнайшвидше всій групі зібратися разом.

· Робота в групах

Із-поміж запропонованих карток вибрати:

1-ша група — предмети неживої природи;

2-га група — предмети живої природи;

3-та група — предмети, створені руками людини.

Пояснити, як Сонце впливає на ці предмети. Чи має воно для них значення? Чому?

4. Теми для щоденника вражень

Для мене Сонце відкрило свої таємниці.

Я радію сонечку.

Сонечко і мій настрій.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн