НУШ. Тиждень 12. Ранкові зустрічі. День1. ДЕ Є ВОДА В ПРИРОДІ?

Опис документу:
Мета: поглиблювати знання дітей про одну з найпоширеніших речовин у природі — воду, про різні стани води; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; дати поняття про місцезнаходження води в природі на основі пошуково-дослідницької діяльності; розвивати спостережливість, уміння висувати гіпотези і робити висновки з результатів спостережень; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до води.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 12. ПРИГОДИ КРАПЛИНКИ

Мета: поглиблювати знання дітей про одну з найпоширеніших речовин у природі — воду, про різні стани води; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; дати поняття про місцезнаходження води в природі на основі пошуково-дослідницької діяльності; розвивати спостережливість, уміння висувати гіпотези і робити висновки з результатів спостережень; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до води.

День 1. ДЕ Є ВОДА В ПРИРОДІ?

1. Вітання

Погляньте у віконечко! Хто дивиться на вас і на мене?

· Гра «Сонечко»

Пограймо в гру! Подивіться уважно на своїх друзів, посміхніться їм. Хто на вашу думку, зміг би виконати роль сонечка? Це має бути така дитина, від якої всім стає тепло й приємно. На сонечко ми надягнемо віночок із промінцями. Воно може до когось доторкнутися, комусь посміхнутися або просто поглянути. Ми будемо йти по колу, а сонечко — обертатися навколо себе. Відчуйте, як приємно, коли тебе зігріває сонечко!

Потанцюймо з нашим сонечком під веселу музику!

Звучить музика, діти разом з учителем виконують танцювальні

рухи.

Сонце, сонце, сонечко,

Золоте проміння.

Не світи в віконечко, в оченята милі.

Знову ранок настає, нічку проводжає.

Сонце, сонечко моє,

Я тебе кохаю.

Покажіть настрій, у якому перебуваєте зараз.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Де є вода в природі?»

Перегляд фрагмента мультфільму «Капітошка».

До нас завітав герой із мультфільму. Ви впізнали, хто це?

Діти, з чого утворився наш герой?

А чи знаєте ви, що краплинка води володіє мистецтвом перетворення? Вона, як справжня чаклунка, може змінюватися: то швидко біжить у потічку, то падає на землю, виблискуючи холодними витинанками-крижинками, то піднімається у повітря у вигляді пари. Сьогодні вона плаче дощем, а на завтра скресла могутньою кригою. Змінився настрій — вкрила землю рясним туманом. Така маленька й така необхідна для всього живого. Хто ж ця чарівниця?

Як потрібно ставитися до води?

· Слухання й обговорення оповідання «Де береться краплинка?»

Бігала Оленка по льоду. Падали сніжинки. Ніби плавали в повітрі. Одна сіла на рукав. Дивиться Оленка на пухнасту сніжинку. Шестикутна зірочка, така красива, блискуча. Ніби казковий майстер вирізьбив її зі сріблястої платівочки. Наблизилась Оленка до сніжинки. Дивиться, милується нею. І бачить диво: сніжинка стала краплиною води.

В. Сухомлинський

Запитання до дітей:

Яке диво могла побачити Оленка? (Сніжинка стала краплинкою води.)

Де ж поділась сніжинка?

А на що може перетворитися краплинка зимою? (На сніг, лід, бурульку, іній, крупу.)

· Гра «Де сховалась краплина?»

Учитель називає слова (бурулька, град, папір, струмок, книга, замет, будинок, чай тощо). Якщо поняття пов’язане з водою, діти плескають у долоньки, якщо ні — розводять ручки в сторони.

Як ви гадаєте, де, в яких місцях, ми можемо зустріти нашу краплинку? (Море, річка, озеро, струм, калюжа.)

Діти, а де в нашому класі може сховатися краплинка? Роздивіться уважно.

3. Групове заняття

· Фантастичні гіпотези

Уявіть, що ви — краплинка. Куди ви помандруєте? У вигляді кого?

Наприклад: «Я — пухнастий, м’який сніжок, поспішаю на зустріч із дітьми нашого класу, хочу покатати їх на санчатах і подарувати гарний настрій», «Я — швидка річка, мчу вперед кораблі, перевожу важливі вантажі».

· Броунівський рух

Діти рухаються класом, шукають потрібні картки.

1-ша група. Кому необхідна вода? (Рослини, тварини.)

2-га група. Хто не потребує води? (Нежива природа.)

3-тя група. Де вода може зашкодити? (Речам, створеним руками людини: книжкам, зошитам, килимам, меблям.)

4. Теми для щоденника вражень

Я знаю, де сховалася вода.

Мені було цікаво...

Я люблю (не люблю) дощ.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн