НУШ. ТИЖДЕНЬ 11. ТЕМА: «МОДА»

Опис документу:
ТИЖДЕНЬ 11. ТЕМА: «МОДА» І. Ранкова зустріч • Привітайтеся з учнями. Обговоріть свіжі приємні новини класу. • Пограйте з дітьми у гру «Модний показ». Підготуйте необхідний реквізит: «безпечні» окуляри, окуляри від сонця капелюхи, шапки, віночки, кепки тощо. Запропонуйте вісьмом особам із класу обрати «модний додаток» та продемонструвати на середині класу те, що він/ вона модні побавившись у «модний показ».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТИЖДЕНЬ 11. ТЕМА: «МОДА»

І. Ранкова зустріч

       Привітайтеся з учнями. Обговоріть свіжі приємні новини класу.

       Пограйте з дітьми у гру «Модний показ».

Підготуйте необхідний реквізит: «безпечні» окуляри, окуляри від сонця капелюхи, шапки, віночки, кепки тощо. Запропонуйте вісьмом особам із класу обрати «модний додаток» та продемонструвати на середині класу те, що він/ вона модні побавившись у «модний показ».

Подякуйте за показ мод і запитайте в усіх учнів, чи хотіли б вони бути модними? Чому?

Принагідно полічіть учнів, які взяли участь у показі, реквізит тощо. Скажіть, що люди, які демонструють одяг, називаються моделями. І це не просто зацікавлення, а серйозна професія.

ІІ. Визначення теми інтегрованого тижня. Гра «Банани». Що таке мода?

       Запишіть на дошці ряд букв:

       Попросіть дітей у поданому ряді букв викреслити ті, які повторюються.

       Із букв, що залишились, прочитайте слово — тему тижня.

       Після визначення теми інтегрованого тижня проведіть з дітьми роботу на називання звуків у слові — відгадці, поділ їх на голосні та приголосні, визначення кількості складів.

Запитайте в учнів, що для них означає бути модним? Запропонуйте скористатись інтерактивною вправою «Мікрофон» та поданими нижче ілюстраціями.

Довідайтеся в дітей, чи модно бути оригінальним та неповторним і виражати своє «Я» по-різному (див. останнє фото).

       Запропонуйте учням послухати одну життєву історію й обговорити її.

Як один хлопчик став законодавцем моди

На світі жив-був один хлопчик. Дуже розумний хлопчик і трохи самотній. Він був мрійником і винахідником, щоразу придумував цікаві ідеї й навіть не одну з них йому вдавалося втілити в життя. Щоправда, з практичними речами в житті хлопчикові не щастило. Він забував одягати однакові шкарпетки й часто приходив до школи в різноколірних. А ще із хлопчика сміялися однокласники за його незвичні окуляри, латки на рукавах та руде непричесано-кучеряве волосся.

Сьогодні звички цього хлопця майже не змінилися. Він так само може прийти на роботу в різних шкарпетках та в розтягнутому светрі. Однак тепер ніхто з нього не сміється. Хлопчик виріс, він став відомим винахідником, творцем Фейсбуку, керівником великої й відомої компанії та щедрим меценатом. І всі довкола прагнуть його наслідувати - надягати окуляри, щоб здаватися розумнішими, носити різні шкарпетки, щоб привертати до себе увагу, та розтягнуті светри, щоб здаватися розкутішим. Марк Цукерберг, який ніколи не цікавився модою, став її законодавцем.

Тому коли ти побачиш хлопчика чи дівчинку в незвичному одязі, не спіши глузувати. Пам’ятай, перед тобою, може, майбутній законодавець моди, який шукає себе і свій стиль, або байдужий до одягу винахідник, який теж шукає свій стиль, щоправда, в нових технологіях.

Мирослава Олійник

Обговоріть з учнями оповідання, попередньо пояснивши значення незрозумілих слів (меценат, законодавець, компанія, нові технології, Фейсбук):

1. Чи хлопчикові було образливо, коли з нього сміялися діти?

2. Чи можна вважати, що хлопчик був оригінальним та неповторним і через байдуже ставлення до одягу демонстрував своє «Я»?

3. Чи варто оцінювати людей за їхнім одягом? Чи траплялося тобі бути у схожій ситуації? Як ти діяв/-ла?

ІІІ. «М - як мода». Написання букви «М»

Ознайомте учнів із буквою «м» (можна скористатися відеопрезентацією, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=Jmqid9QvRsM або https://www.youtube.com/watch?v=N7RXC8vWtMQ)

Запропонуйте її написати у повітрі, пальчиком на піску або на манній крупі (що насипана в коробці з-під цукерок) та на аркуші, а ще об’єднатися в пари та продемонструвати букву, взявшись за руки.

IV. Перегляд мультфільму про моду

Перегляньте разом з дітьми мультфільм про моду (наприклад, «Корисні підказки 2. Зустрічають за одежею», режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=yFELDH9Mwb8).

Запитайте дітей про таке:

1. Чому вважають, що одяг може багато розповісти про людину?

2. Чому варто бути охайним і дбати про одяг?

Пригадай, у яких казках герої мали гарний та дорогий одяг, але були злими і непривітними, і навпаки, одягалися скромно й мали добру душу?

V. Створення колажу «Модно - це...»

       Розподіліть дітей на три групи та підготуйте для роботи кожної групи різноманітні журнали, листівки, ножиці, клей, великий аркуш паперу.

       Запропонуйте учням створити колаж «Модно — це........ » (наприклад, «Модно правильно харчуватися», «Модно займатися спортом», «Модно мати корисні звички», «Модно одягатися так, щоб підкреслювати власну неповторність»)

VI. Презентація учнівських робіт. «Галерея колажів»

       Розмістіть на стінах класу учнівські колажі. Попросіть одного представника групи залишитися біля своєї роботи і «захистити» її перед однокласниками.

       Діти вільно рухаються по класу, переходячи від одного колажу до другого, роздивляються та обговорюють їх.

VIIПідведення підсумків заняття. Інтерактивна вправа «Обери позицію»

Підведіть підсумки заняття, застосувавши інтерактивну вправу «Обери позицію»: прочитайте дітям твердження, відповідаючи на яке, вони можуть обрати позицію «так», «ні», «вагаюсь». Після кожного учнівського вибору запитайте дітей, чому вони саме так відповіли. Спонукайте їх обґрунтовувати своєї думки.

Можливі варіанти тверджень:

- Модним треба бути для того, щоб мати багато друзів.

- Не смітити у лісі - це модно.

- Курити цигарки - це модно.

- Займатися спортом - це модно.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн