НУШ. Тиждень 10. Ранкові зустрічі. День 4. МИ ТВОРИМО ТЕАТР

Опис документу:
Мета: ознайомити дітей з історією виникнення театру; формувати уявлення про види театру; розширювати знання про специфіку театральних професій: актора, режисера, гримера, декоратора-оформлювача, костюмера; розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності, пам'ять, мислення, увагу й уяву; виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, театральну культуру, доброзичливе ставлення одне до одного.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 10. ТЕАТР

Мета: ознайомити дітей з історією виникнення театру; формувати уявлення про види театру; розширювати знання про специфіку театральних професій: актора, режисера, гримера, декоратора-оформлювача, костюмера; розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності, пам'ять, мислення, увагу й уяву; виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, театральну культуру, доброзичливе ставлення одне до одного.

День 4. МИ ТВОРИМО ТЕАТР

1. Вітання

· Вправа «М’ячі та компліменти»

Учні утворюють велике коло й перекидають одне одному два м’ячі (наприклад, червоний і жовтий) у заданому вчителем темпі. Учень, який кидає червоний м’яч, називає будь-кого з учнів на ім’я. Той, хто ловить м’яч, миттєво додає відповідний комплімент: «Галинка... весела!», «Петрик... хороший друг!».

2. Обмін інформацією. Тема дня «Ми творимо театр»

Театр — це гра, у якій беруть участь актори. Він здатен змусити нас сміятися та плакати; це місце, у якому багато таємничих та надзвичайних перевтілень. Відкриймо для себе чарівний світ театру, спробуймо увійти в роль акторів.

Що потрібно для створення власного театру?

У нашому театрі я буду режисером, а ви — акторами. Я допоможу вам увійти в образ та найкраще донести ідею вистави.

· Гра «Маски»

Діти обирають будь-яку маску, утворюють коло.

Розгляньте уважно свою маску, запам’ятайте, який настрій вона передає.

Діти надягають маску і розповідають, який у них настрій, передаючи його голосом, за можливості — й рухами.

Будь ласка, шановна маско, скажи, яка ти. (Я — весела маска!)

Якщо маска весела, вона про це говорить весело, радісно, завзято, може навіть виконати будь-який веселий рух!

А ти, маско, яка? (Я — сумна маска!)

У сумної маски сумний голос, жести і рухи теж висловлюють смуток.

А тепер усі сумні маски, зробіть крок до кола і поверніться до веселих масок. Я пропоную маскам привітати одна одну.

Спочатку веселі маски вітаються із сумними. Завзято й весело! («Здрастуй, сумна маско!») А потім сумні маски — тихо й сумно. («Здрастуй, весела маско!»)

Ви молодці! Вас за масками неможливо було впізнати! Чудово голосом і рухом передавали настрій маски.

Нині в театрі маски рідко використовують, адже актори обов’язково мусять зображувати різні настрої людини: смуток, радість, задум, подив. Актори навчилися зображати когось або щось, наприклад, дерево, пташку, корову.

· Театр-експромт «Синя волошка»

Дійові особи: синя волошка, могутній дуб, вітер, джміль, ведмідь, заєць.

На зеленому узліссі поруч із могутнім дубом росла синя волошка. Вона весело кивала голівкою то ліворуч, то праворуч, потім піднімала свої листочки вгору і весело стріпувала ними. Могутній дуб махав волошці у відповідь своїми гілками.

Раптом на галявину прилетів вітер-пустун. Він закружляв навколо синьої волошки, почав на неї дмухати. Волошка захиталася на своїй тонкій ніжці. Тоді вітер закружляв навколо могутнього дуба, гілки дуба загойдалися. Вітер голосно свиснув на прощання і зник. Синя волошка полегшено зітхнула.

Несподівано на галявину вискочив заєць. У нього були довгі вуха й косі очі. Він весело прострибав біля могутнього дуба. Аж тут з’явився веселий смугастий джміль. Він голосно дзижчав, кружляв навколо синьої волошки. Потім джміль похитався на гілках могутнього дуба, ліг відпочити під листочками синьої волошки й заснув. Синя волошка весело похитувалась на тонкій ніжці, киваючи синьою голівкою.

Але ось на галявину пришкутильгав кошлатий ведмідь. Велетень голосно ревів і йшов повільно, перевальцем. Ось він підійшов до могутнього дуба, почав тертися спиною об нього. Могутній дуб захитався. Аж раптом побачив синю волошку. Ведмідь підійшов, нахилився до неї, синя волошка затремтіла, але ведмідь не поспішав її зривати. Він шумно опустився на землю, де спав смугастий джміль, і ледь не розчавив його. Джміль із усього маху вп’явся ведмедю в ніс. Ведмідь заревів і кинувся навтіки. Джміль не заспокоївся, поки ведмідь не втік із галявини. І знову на галявині закружляв вітер, на тонкій ніжці гойдалася синя волошка, шумів гілками могутній дуб, скакав вухатий заєць і гудів джміль.

Чи сподобалось вам бути акторами?

Хто, на вашу думку, був найкращим?

Чия роль була найскладнішою?

Чи змогли б ви оживити предмет?

3. Групове заняття

· Вправа «Оживи предмет»

Кожна група отримує слово — назву предмета або малюнок предмета. Представник від групи повинен від імені цього предмета озвучити його думки.

Що я люблю?

З ким дружу?

Чого боюся?

З ким не дружу?

Про що мрію?

Учень розповідає так, щоб решта здогадалися, хто це або що це.

Слова: дошка, смартфон, навушники, планшет, стілець, ручка.

4. Теми для щоденника вражень

Мені сподобалося...

Я хочу зіграти роль...

Мої враження.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
2
міс.
0
1
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!