НУШ. ТИЖДЕНЬ 10. . Ранкова зустріч «Театр емоцій»

Опис документу:
НУШ. ТИЖДЕНЬ 10. Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр? І. Ранкова зустріч «Театр емоцій» Зберіть дітей у коло. Привітайтеся з учнями та попросіть їх привітатися один з одним, використовуючи різні вітальні слова (доброго ранку, привіт, 11 салют, добридень, вітаю, доброго здоров’я, здоров був), наголосіть на дотриманні звертальної форми (Марійко, Васильку, Тарасе, Назарику). Вправа “Дзеркало”.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?

І. Ранкова зустріч «Театр емоцій»

«Дружне коло». Вітання

Зберіть дітей у коло. Привітайтеся з учнями та попросіть їх привітатися один з одним, використовуючи різні вітальні слова (доброго ранку, привіт, 11 салют, добридень, вітаю, доброго здоров’я, здоров був), наголосіть на дотриманні звертальної форми (Марійко, Васильку, Тарасе, Назарику).

Вправа “Дзеркало”.

що то за віконце чарівне,

Яке мені показує мене?(Дзеркало).

Анатолій Бортняк

Попросіть учнів назвати себе та показати по черзі, як вони виявляють свої емоції в одному зі станів (коли радіє, дивується, сумує). Наприклад: «Я – Оленка. Я радію ось так...», «Я – Максим. Я дивуюсь ось так…», «Я – Тетянка. Я сумую ось так...». Коли дитина «зображує» свої емоції, інші – як у дзеркалі – пробують повторити «відображення». По закінченню вправи подякуйте усім спільними оплесками. Зверніться до дітей із запитанням:

У якому місці можна почути аплодисменти?

Щоденні новини.

  • Сьогодні понеділок,… листопада.

  • Який день тижня за порядком? Скільки днів має тиждень? З яких чисел складається 7?ЯК УТВОРИЛОСЯ ЧИСЛО 7? Де ви стикались із числом 7? (казки «Білосніжка і семеро гномів», «Вовк і семеро козенят», веселка, ноти, листок каштану, 7 чудес світу та інше).

Представлення загальної теми тижня. Вправа «Банани». Зверніть увагу учнів на запис на дошці:

ПОТЕНЕАДІТЛОКР

  • Тема нашого тижня зашифрована. Закресліть у цьому рядку назву сьогоднішнього дня тижня й отримаєте назву теми тижня1.

ТЕАТР

Цю вправу радимо робити пропедевтично й тільки тоді, коли більшість дітей знає літери.

.

10: «Театр»

Запитайте дітей, з якої букви починається слово «понеділок» та запропонуйте потренуватися в її написанні.

Матеріали для дітей. Додаток 1

12

Можна скористатися «живою» презентацією від Олега Суховірського (завантажити за покликанням: http://www.algerd.km.ua/drafts).

ІІ. Діалог у парах. Вправа «Інтерв’ю»

Запропонуйте учням об’єднатися парами, щоб спробувати себе в ролі журналістів. Кожен у парі спробує дізнатися якомога більше про партнера, ставлячи запитання: «Чи був/ була ти у театрі?», «Якщо був/була, то де? коли?», «Що сподобалося або не сподобалося у театрі?», «Що запам’яталося?», «Що здивувало?», «Чи сам/сама має досвід гри у виставі?».

Вправа «Крісло автора»

Діти за бажанням діляться почутим або розповідають про себе. Дуже важливо дати можливість висловитися дітям, які вже мали досвід участі у театралізації.

ІІІ. Вправа «Знаємо – хочемо дізнатися – дізналися»

Після здобутої рефлексії щодо власного емоційного досвіду знайомства з театром попросіть дітей подумати над тим, що вони вже знають про театр. Для підсилення дидактичного ефекту занотовуйте висловлювання дітей у колонку «Що я знаю про театр» за допомогою символів, піктограм, малюнків, друкованих опорних слів. Після цього попросіть учнів подумати, які вони мають запитання з цієї теми. Спочатку вони можуть звернутися до того, що їм відомо та відзначити, де їхні знання є неповними. Занотуйте їхні запитання у стовпчик «Що я хочу дізнатись про театр».

.

ь 10: «Театр»

ІV. Робота з театральною афішею. Читання та обговорення афіші, знаходження та опрацювання необхідної інформації

Вправа «Інтрига»

Покажіть учням афішу й запитайте, чи знають вони, що це таке та з якою метою ви її показуєте. Поспілкуйтесь з дітьми, ставлячи запитання:

1.

Як ти думаєш, куди запрошує нас ця афіша? Що дає тобі підставу зробити

такі висновки?

2.

Яке дійство запропоновано тобі відвідати?

  1. Де відбувається це дійство?

  2. Якого дня відбудеться вистава? О котрій годині розпочинається?

Попросіть дітей знайти на циферблаті годинника час, вказаний на афіші, порахувати різницю з тим часом, що показує годинник. Запропонуйте дітям потренуватися в написанні цифри або цифр, які містяться в тексті на афіші.

V. Створення візуального словника. «Стіна слів» за темою «Театр»

Розпочніть з дітьми створення «стіни слів» – аркуша великих розмірів, на якому фіксуються нові слова, візуалізовані відповідним малюнком, світлиною чи піктограмою.

Попередньо перед уроком на стіні у класі на видному для дітей місці (на висоті дитячих очей) кріпиться аркуш цупкого матеріалу (ватман, пластик) із написом теми: «Театр».

  • е а т р

«Стіна слів» створюється протягом усього тижня й може використовуватися при потребі як універсальний навчальний ресурс для роботи зі словом/словами (прочитати певні слова за заданим завданням, поділити слова на склади, записати обрані слова, скласти словосполучення, речення, коротке повідомлення, есей тощо).

Приготуйте малюнки, світлини, піктограми-символи із зображенням об’єктів, атрибутів, пов’язаних із театром. Запропонуйте дітям розпізнати та назвати зображене. По черзі розміщуйте зображення на «стіні слів», підписуючи самостійно або ж залучаючи дітей (якщо вони виявляють бажання) друкованими літерами («СЦЕНА», «ВИСТАВА», «АКТОР», «ГЛЯДАЧ», «ЗАЛ», «МАСКА»).

.

10: «Театр»

VІ. Вправа «Знайди свій ряд і місце»

На дошці – схематичне зображення глядацької зали (7 рядів по 7 місць у кожному). Запропонуйте дітям потренуватися знаходити свої місця відповідно до зазначених номерів ряду та місця.

Для цього учні беруть квитки та по черзі знаходять «своє місце» у «глядацькій залі», заповнюючи його записом відповідної цифри, що відповідає номеру, зазначеному на квиткові. (Учитель заздалегідь готує48 квитків; крім квитка, у якому вказані 7 ряд, 7 місце). Коли учні заповнять «місця» цифрами, залишиться два вільних «віконечка» (7 ряд, 7 місце). Запитайте дітей, яку цифру залишилося вписати. Ознайомте дітей із числом «7», його кількісним значенням, місцем у числовому ряді

14

(можна скористатися схемою глядацької зали).

Матеріали для дітей. Додаток 2

Глядацька зала

Ряд

М і сц я

Потренуйтеся у написанні цифри «7».

: «Театр»

VІІ. Міні - проект «Плануємо похід до театру». Робота в групах

Повідомте дітям, що зараз вони спробують себе в ролі менеджерів, які організовують похід до театру. Такі люди називаються логістами. Поцікавтесь, чи знають учні, що роблять люди цієї професії.

(Менеджери-логісти допомагають якнайкраще організувати якусь справу, у нашому випадку – похід/поїздку до театру).

Роздайте дітям стікери різних кольорів (4 або більше кольорів, залежно від кількості робочих груп) та запропонуйте об’єднатися у групи.

Оголосіть завдання для груп.

визначення маршруту (обговорити, чи є в місті театр, якщо немає

постійного театру, то де його можна організувати);

планування часу (скільки часу нам потрібно на відвідини театру, якщо

вистава триває 2 години, поїздка автобусом в один бік – 1 година, час на

перерву та екскурсію театральними залами – 1 година, ласування морозивом

у театральному кафетерії й обговорення вистави за столом – 1 година);

з’ясування вартості квитків на шкільну виставу для сім’ї кожного учня,

якщо квитки на благодійному ярмарку коштують 2 грн. для дитини, 3 грн. –

для дорослого;

створення правил поведінки в театрі.

Подбайте, щоб у кожній групі діти мали всі необхідні ресурси (аркуші, фломастери, маркери, шаблони-заготовки тощо).

Прослухайте та обговоріть результати роботи в групах. Нотатки вивісьте на видному місці й наголосіть, що звернетесь до них наступного дня перед відвідуванням театру.

VІІ. Рефлексія «Чому люди ходять до театру?». Вправа «Незакінчені речення»

Підводячи підсумки підготовчої роботи, запропонуйте дітям подовжити речення: «Люди ходять до театру, бо…».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн