НУШ. Тиждень 10. Ранкова зустріч «Готуємось до театру»

Опис документу:
НУШ. Тиждень 10. Ранкова зустріч «Готуємось до театру» Хто найголовніший у театрі? (Похід/ поїздка до театру. Перегляд вистави)? «Дружне коло». Привітання Привітайтесь з учнями, бажаючи їм гарного настрою, заряду творчості на сьогоднішній день. Попросіть дітей привітатись із сусідом у колі, висловлюючи йому/ їй своє побажання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Хто найголовніший у театрі? (Похід/ поїздка до театру. Перегляд вистави)?

І. Ранкова зустріч «Готуємось до театру»

«Дружне коло». Привітання

Привітайтесь з учнями, бажаючи їм гарного настрою, заряду творчості на сьогоднішній день. Попросіть дітей привітатись із сусідом у колі, висловлюючи йому/ їй своє побажання.

Вправа «Ми – актори»

Запропонуйте дітям увити себе актором/ акторкою та пантомімою представити своє улюблене заняття так, щоб інші його відгадали.

Щоденні новини

  • Робота з календарем. Представлення новини дня: «Похід до театру»

  • Прийом «Інтрига»

Заінтригуйте дітей тим, що сьогодні вони спробують себе в багатьох ролях: акторів (грали пантоміму), глядачів (у театрі/ на виставі), журналістів (інтерв’ю з акторами чи іншими представниками театру), а ще – дослідниками. Запропонуйте дітям дослідити в театрі й наприкінці дня дати відповідь на запитання: «Хто найголовніший у театрі?»

Групові заняття. Гра «Щасливий квиток»

Роздайте дітям «квитки» (картки з числами від одного до семи) та ознайомте з правилами гри.

Подивіться на номер свого місця.

Задумайте числа-номери щасливих квитків.

Не називаючи, опишіть їх так, щоб вийшла загадка (напр., сусіди числа 6). Власники щасливих квитків на дошці записують цифру номера свого місця.

Наведіть кілька прикладів:

    • Щасливий квиток у того, в кого число більше 2, але менше за 6 (3, 4, 5).

    • Щасливий квиток у того, в кого число складається з двох цифр.

    • Щасливий квиток у того, в кого парне число.

Бажано попередньо домовитися й запланувати в театрі зустріч дітей з акторами чи іншими працівниками для того, щоб діти могли поспілкуватися з ними.

  • Складання правил

Обговорення шкідливих порад «На виставі»

Коли ти забарився, друже, Спізнився на виставу дуже, То ти таким не переймайся –

У залу голосно вривайся!

Щоб знайти,куди сідати,

Йдеш до місця – поштовхайся

та спиною повертайся

до людей, які з тобою

місця зайняли в ряду.

м приємно буде дуже

Знати, що тобі байдуже,

як зачепиш їх коліна

чи наступиш на ходу!

Зголоднів якщо – то знай:

Щось смачненьке діставай,

Потім голосно вминай.

А обгортки вниз кидай!

По завершенню вистави

Можеш половити ґави.

Потім з місця вмить зривайся

Та скачи, кричи, штовхайся.

Подолавши всі «затори»,

Зал покинь за нуль хвилин.

Неважливо, що актори

Вийшли дружно на уклін.

Вправа «Правила дня»

Закінчи речення:

«Щоб не загубитися дорогою, я…»

«Щоб не запізнитися на виставу, я…»

«Щоби безпечно добратися, я…»

«Щоб не заважати сусідам, я…»

«Щоб виставу було добре чути, я… »

«Щоб актори грали із задоволенням, я…»

«Щоб отримати задоволення, я…»

.

Театр»

Матеріали для дітей. Додаток 3

Запитайте, на яку літеру починається слово «театр», запропонуйте навчитися писати цю літеру.

20

ІІІ. Похід до театру (або ж приїзд театру до школи). Перегляд вистави3

IV. Зустріч з героями вистави, акторами чи іншими працівниками театру (спілкування)

Заохочуйте дітей ставити запитання. Можете першим/ -ою поставити кілька запитань, щоби пожвавити розмову. Найкращим посередником у розмові глядачів з акторами можуть бути ляльки, що грають у виставах.

Що вразило в театрі, коли актор уперше туди прийшов як малий глядач?

Кого люблять грати?

Кого грати найважче?

Яку роботу в театрі виконують дорослі? Які бувають професії, пов’язані з театром?

Якщо у Вашому місті немає театру, то попросіть старшокласників підготувати дитячу виставу для своїх молодших друзів.

V. Обговорення подій дня

Обмін емоціями

Запитайте дітей, який настрій викликала вистава; що найбільше запам’яталося;

що вразило; здивувало; які приємні/ неприємні моменти пригадуються тощо.

Проблемна ситуація «Хто найважливіший у театрі?»

Нагадайте дітям, що вони в театрі були ще й дослідниками. Запропонуйте висловити свої дослідницькі висновки.

Незакінчені речення : «У театрі найважливіший …., бо …..».

VІ. Рефлексія. «Що нового я дізнався/-лася про театр?»

Запитайте дітей, що нового вони дізнались про театр. Разом з учнями доповніть «стіну слів» «Театр» новими словами: «ГАРДЕРОБНИК», «КОСТЮМЕР», «ГРИМЕР», «ХУДОЖНИК-ДЕКОРАТОР», «КАСИР», «ПРОЖЕКТОР» та ін.

: «Театр»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн