НУШ. Тема "Техніка, яка допомагає": додаткові матеріали та рекомендації

Опис документу:
Матеріали для тижня за темою "Техніка, яка допомагає" продемонструють покращення умов життя людини за допомогою техніки та спонукають до ефективної взаємодії між учнями, а також між учнями і технікою, а також допоможуть навчити організовувати робоче місце, дотримуватися безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки у природі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМА ТИЖНЯ «ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ»

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому? ● Як «потоваришувати» з технікою?

Яка роль роботів у житті людини?

Завдання восьмого тижня:

1. На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті;

2. Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки;

3. Продемонструвати покращення умов життя людини за допомогою техніки;

4. Спонукати до ефективної взаємодії між учнями, а також між учнями і технікою;

5. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків;

6. Спонукати до розповідей про те, що його/її вразило, схвилювало; до переказування подій із власного життя; висловлювання власної позиції;

7. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;

8. Навчати організовувати робоче місце, дотримання безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки у природі.

Очікувані результати восьмого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

що таке техніка;

про роль техніки в житті сучасної людини;

про різне призначення техніки; та вмітимуть:

розрізняти різні види техніки;

користуватися найпростішою технікою в повсякденному житті;

взаємодіяти в парах і групах під час користування найпростішими видами техніки;

дотримуватися правил безпечного використання окремих видів побутової техніки;

дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших людей

дбайливо ставитися до природи.

Цікаві види діяльності:

Ранкова зустріч.

І. Вітання

Здрастуй, здрастуй , новий друже!

Кожен із нас тут не байдужий.

Станемо усі одн сімя:

Будемо дружити ти і я.

Привіт, привіт тобі мій друже,

Я скучив за тобою дуже,

Не бачив цілі вихідні,-

Аж два таких предовгих дні!

У дружньому колі.

Раз - берізка, два - гайок,

Три - березовий лісок.

А чотири - рідний клас,

П 'ять - добром вітає нас.

Шість - це вчителька рідненька,

Мила, люба, наче ненька.

Сім - це діточки усі.

Вісім - мами, татусі.

Дев 'ять - рідна наша школа.

Десять - ми у дружнім колі.

Добрий день! Добрий день!

  1. Гра-розминка «Веселий фотограф»

Ведучий запрошує бажаючого стати «фотографом». Усі інші учасники створюють «похмуру команду», яка має сфотографуватися. Завдання «фотографа» під час зйомки — розсмішити «похмуру команду», а завдання команди — не піддаватися на заохочення «фотографа» (звуки, слова, жести, міміка тощо).

  1. Вправа «Перетворення»

Ведучий пропонує учасникам закінчити речення:

  • Якби я був твариною, то я був би...

  • Якби я був явищем природи, то я був би...

  1. Вправа «Хто це може бути?»

Робота у групах.

Один учасник із групи витягує конверт із назвою тварини. Його завдання — заплющити очі й намалювати цю тварину так, щоб команда впізнала її.

  1. Вправа «Юний художник»

Учасникам пропонуються незавершені малюнки. У групах вони мають обдумати і домалювати так, щоб малюнок вийшов гарним і цікавим.

  1. Гра-розминка «Булочка з корицею»

Ведучий запитує: «Хто любить корицю?». Ті, хто її не любить, стають посередині кімнати, беруть одне одного за руки, створюючи ланцюжок. Ті, хто полюбляє булочки з корицею, пиріжки, солодощі з корицею, теж до них приєднуються, аж поки всі не стануть у ланцюжок.

Тоді ведучий бере останнього учасника за руку і починає, ходячи навколо першого, «намотувати» всю групу на нього — «пекти булочку з корицею». Коли всі щільно «намотаються», треба хвилину так постояти, щоб відчути всіх разом, прислухатися до цього відчуття, й аж тоді розійтися.

  1. Вправа «Доповни слова»

Учасникам пропонуються картки зі словами. Упродовж 5 хвилин на місці крапок потрібно поставити склад, який буде закінченням першого і початком другого складу.

  1. Вправа «Фантастична реклама»

Учасники отримують ватман і журнали, їх завдання — прорекламувати свою групу, використовуючи матеріали: журнали, олівці, фломастери...

Презентація реклами.

  1. Вправа «Усмішка по колу»

Щоденні новини.

  • Доброго ранку!

  • Пора року:

  • Сьогодні……( четвер)

  • Погода

  • Тема тижня

  • З Днем народження,……!!!

Щоденник вражень.

  • Як ти розпочав день?

  • Чи встиг ти попити чаю?

  • Що цікавого ти помітив ідучи до школи?

Тематичний словник.

Вентилятор, електричний дриль, електричний нагрівач, електричний чайник, кухонна електрична плита, магнітофон, мікрохвильова піч, міксер, пилосос, пральна машина, праска, телевізор, телефон, тостер, холодильник, швейна машина, фен;

Інструменти: викрутка, голки, гострозубці, молоток, ножиці, паяльник, пилка, плоскогубці, рубанок, сокира, шило.

Види роботи.

1.Бесіда за предметними малюнками з елементами розповіді.

У наш час людині ніяк не обійтися без електричної енергії. Електрика усе вміє, усе може, у кожній справі допоможе.

- Хто більше назве електроприладів машин, які використовуються в домашньому господарстві? (Радіо, телевізор, пилосос, пральна машина, холодильник, електробритва і т.д.)

2.Загадки.

  • Є у мене помічник, справжнє диво, чарівник

Тільки кнопку натискаю, і говорить він і грає.

Де що робиться, все знає і мені повідомляє,

І розкаже, і покаже … Як він зветься, хто нам скаже? (Телевізор)

  • За дверима білими – холодище, лід.

Там живе, ховається морозище – лід.

У його квартирі повно є завжди

Різної, хорошої й свіжої їди.

(Холодильник)

  • Диво скринька в ній - вікно.

У вікні – щодня кіно. (Телевізор)

  • Висить груша, а з’їсти не можна.

(Електрична лампочка)

  • Без язика живе, не їсть,

Не п’є, говорить і співає. (Радіо)

3.Бесіда.

Електричні прилади можуть спричинити пожежу або травмувати людину електричним струмом.

  • Які ви знаєте електричні прилади?

  • Які електричні прилади є у вас вдома?

  • Що таке розетки, вилки (штепсель), електричний провід?

Електричними приладами треба вміти користуватися і, звичайно, робити це з дозволу батьків або інших дорослих членів сім`ї.

4.Правила користування електроприладами.

  • Ніколи не вмикайте, не вимикайте електроприлади мокрими руками.

  • Необхідно слідкувати, щоб електроприлади завжди були справними.

  • Не торкайтеся пошкоджених проводів, зламаних розеток.

  • Якщо вдома є комп’ютер, то грати в комп’ютерні ігри та дивитися телевізор більше півгодини на день дуже шкідливо для очей і здоров’я.

5.Плакати – листівки.

  • Вогню боятися не треба,

Якщо порядок в домі в тебе,

Якщо працюють справно речі:

Магнітофони, праски, печі,

І телевізор, й газ плита –

Пожежа в дім не завіта.

  • Якщо підете в гості з дому

На довго до своїх знайомих,

Про газ та струм не забувайте.

Без нагляду не залишайте

І прилади всі не вимикайте!

6.Загадки.

Що дім освітлює щоднини,

Без полум’я вечерю зварить,

Працює в електромашинах,

А необачних сильно вдарить. (Струм)

ІІІ. Словосполучення, речення, текст.

- Чи вмієте ви правильно дивитися телевізором? (Не слід голосно включати телевізор, радіо, магнітофон. Найкраще дивитися телевізор у слабо освітленій кімнаті на відстані 3 метри тричі на тиждень і не більше 30хв. Неможна дивитися телевізор у темній кімнаті, сидячи на підлозі, лежачи, високо сидячи та під час їди).

ІV. Взаэмодіємо письмово.

  • Діти яким звуком закінчуться слово ПРАСКА?

Правильно, звук (а).

ГРА « Спіймай звук »

Ма Па Ра Ка Ва аЗ Са Ла Да

  • Хто більше назве електроприладів машин , які використовуютьс в домашньому господарстві?

  • Чи є у слові ПИЛОСОС звук ( О ) ?

  • Назвиу слові відомі букви?

Відтворення графічних знаків за зразком.

  • Я буду показувати вам , як писати на дошці.

  • Чи є у слові ДОШКА звук ( О ) ?

  • А писати я буду КРЕЙДОЮ. У слові КРЕЙДА є звук ( О ) ?

ДОСЛІДЖУЄМО МОВЛЕННЯ

  • Назви голосні та приголосні звуки у слові.

- Визнач кількість складів у слові ( орієнтуючись на кількість голосних звуків )

- Визнач звуки в слові .

Вправи на розвиток фонематичного слуху.

Нора, нора, нора, гора, нора.

Коза, коза, лоза, коза, коза.

( Схематичне зображення голосного звука ( О ) )

Лічба.

Формування математичних понять.

Знов якісь крапочки. ….

Далі по крапочках ми з вами пройдемо.

Точно по них олівцем проведемо.

Тут заховалась якась таємниця…

Ось намалюйте, а потім – дивіться.

Діти, це геометричні фігури.

Додаток № 3

( Діти називають геометричні фігури та їх ознаки.

Напр : Трикутник має три сторони, три кути і три вершини )

Виконання практичних дій з фігурами.

- Які геометричні фігури лежать на парті? ( квадрати, прямокутники,трикутник )

- Скільки є квадратів? ( 4 )

- Скільки є прямокутників? ( 2 )

- Скільки є трикутників ? ( 1 )

- Якого кольору квадрати? Трикутники?Прямокутники?

- Із геометричних фігур склади будиночок, назва якого – ШКОЛА.

- Із скількох геометричних фігур склали будинок ? ( Із 3-ох, із 5- ти )

- Поруч намалюй свою школу.

Додаток № 4.

( Зразок виконаної роботи учнями )

Лічба предметів в межах 5 ( пряма і зворотна )

Заплющте очі усі , діти,

Та уявіть найкращу в світі,

Країну прикладів, задач,

Де цифри разом грають мяч

Щоб вам цікаво було мандрувати,

Ми будемо цифри разом збирати.

А м’яч цей чарівний стане в пригоді.

Всміхніться, маленькі,

Забава та й годі.

Усі у коло вставайте,

Веселу лічбу починайте.

Дидактична гра « Весела лічба »

Додаток №1.

- Назвіть цифру що відповідає кількості геометричних фігур ?

1 2 3 4 5

Підготовка руки до письма.

Ми заштрихуємо квадрат,

Поруч з ним трикутник.

Із відрізків складемо

Довгий прямокутник.

Додаток № 5.

( Заштрихуй фігури за зразком. Дотримуйся однакової відстані між штрихами, не виходячи за контури фігур і не змінюючи напрям

Зразок роботи учня

Додаток № 3

« Знову якісь крапочки …»

. . . . . .

. . . . . . .

Додаток №4

« Склади будиночок назва якого – школа »

\

Додаток

« Заштрихуй за зразком »

«Знову якісь крапочки »

. . . . . .

. . . . . . .

« Намалюй будиночок назва якого – ШКОЛА »

« Заштрихуй за зразком»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн