• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • НУШ. Робота в парах. Гімнастика для пальчиків. Створення персонажа/ реквізиту - «живої» руки та рукавички

НУШ. Робота в парах. Гімнастика для пальчиків. Створення персонажа/ реквізиту - «живої» руки та рукавички

Опис документу:
НУШ. Робота в парах. Гімнастика для пальчиків. Створення персонажа/ реквізиту - «живої» руки та рукавички. Запросіть дітей зайняти свої місця за партами, на яких попередньо кожному підготуйте фломастери. Щоб угамувати дітей після руханки та зосередити увагу на наступному завданні, запропонуйте виконати гімнастику для пальчиків, щоб розім’яти їх перед виготовленням ляльки для вистави.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

 Робота в парах. Гімнастика для пальчиків. Створення персонажа/ реквізиту - «живої» руки та рукавички

Запросіть дітей зайняти свої місця за партами, на яких попередньо кожному підготуйте фломастери. Щоб угамувати дітей після руханки та зосередити увагу на наступному завданні, запропонуйте виконати гімнастику для пальчиків, щоб розім’яти їх перед виготовленням ляльки для вистави.

СПРИТНІ ПАЛЬЧИКИ

Дуже спритні пальці ми,

Не лякаємось зими.

Як засипле сніг доріжки,

Спішимо пограти в сніжки,

Чи збираємось до річки –

Одягаєм рукавички.

Ігор Січовик

Попросіть дітей, працюючи в парі, намалювати один одному цікаву тваринку на руці/ долоньці так, наприклад, щоб великий палець був носиком/ дзьобиком, а всі решта пальців — зубцями корони принца чи принцеси або зубцями гребеня півника. Попросіть намалювати очі та усміхнений ротик кожній руці. Можна зобразити тваринку й так:


Запропонуйте учням побавитися в парах у виставу, наприклад, щоби невідомі істоти, створені з рук, познайомилися й розповіли про себе (напр., я Півник-братик, шукаю собі друга-Котика, який мене врятує від хитрої Лисички).

Принагідно можна запропонувати дітям пригадати казочку «Котик та Півник», порозмовляти про дружбу й нагадати, що цього тижня ми навчилися писати букву «П».

Запропонуйте дітям помити руки з милом і заспокойте, що не страшно, якщо сліди тваринки залишаться на тілі, бо можна цю гру буде показати батькам чи сестрі/ братикові.

Попросіть дітей обвести свою руку фломастером на папері, намалювати рукавичку та прикрасити її візерунками. Зауважте, що це робота на кмітливість. Адже із сусідом потрібно домовитись, яку руку обвести, щоб із рукавичок вийшла пара.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.