Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Ранкові зустрічі 1 клас II семестр - 2018
Тиждень 21. СВІТ РОСЛИН
Мета: розширити й уточнити знання учнів про різноманітність рослинного світу; розкрити значення рослин для людини; розвивати спостережливість, увагу, мислення та мовлення; виховувати самостійність, бажання знаходити відповіді на запитання, дбайливе ставлення до живої природи, зокрема рослин.
ДЕНЬ 3. ЧОМУ ПОТРІБНО ОХОРОНЯТИ РОСЛИНИ?
1. Вітання
— Я бачу, який у вас гарний настрій, оченята в усіх сяють, ніхто не сумує. А що нам ще може поліпшити настрій? (Посмішки, добрі вчинки, подарунки.)
— Подаруйте одне одному свою посмішку.
2. Обмін інформацією. Тема дня «Чому потрібно охороняти рослини?»
· Слухання й обговорення вірша «Вмійте природу любити»
Вам у походи ходити
І мандрувать, любі діти!
Вмійте ж природу любити,
Кожній стеблинці радіти.
В полі, у лісі, над яром —
Квіти, дерева і трави.
Цвіту не рви задаром,
Гілки не втни для забави!
Оберігайте ж повсюди
Шлях і стежиночку в гаї,—
Все те окрасою буде
Нашого рідного краю.
П. Сиченко
— З яким проханням звертається до нас поет?
— Які поради дає автор?
— Чому потрібно оберігати квіти, дерева і трави?
— Як ви розумієте слова: «Вмійте природу любити»?
— Яке значення мають рослини для тварин? (Рослини дають кисень, є притулком, їжею, ліками.)
— А яке значення мають рослини для людини? (Людина отримує від рослин кисень, їжу, ліки, тканини — льон, бавовну, деревину.)
— Діти, чи можна рвати квіти? Чому?
· Слухання й обговорення оповідання «Конвалія в саду»
Петрик уранці прийшов у сад і побачив конвалію. Зачарований дивною красою квітки, хлопчик довго стояв перед нею. «Зірву квітку, поставлю у вазу на столі,— подумав Петрик,— красиво буде в кімнаті».
Він простягнув руку, щоб зірвати квітку, та враз уявив, що ж станеться із садом без конвалії? Затулив долонями квітку — і в саду стало похмуро і незатишно. На зелені листки впала сіра тінь, замовкли пташки.
Петрик розтулив долоні — і на деревах знову почувся пташиний спів.
«Он яка ти, дивовижна квітко,— подумав Петрик.— Хіба ж можна тебе зривати й нести до кімнати?»
В. Сухомлинський
— Чи сподобалося вам оповідання?
— Як би ви вчинили на місці Петрика?
· Робота в парах. Гра «Так чи ні?»
— Попрацюйте в парі, розкажіть, чи піклуються діти про рослини, хто і що загрожує рослинам?
· Театралізація
Запропонувати дітям уявити себе рослиною. Створити Театр рослин, які хочуть сховатися, захиститися від людей. (Одягнувши маску рослини, діти показують і розповідають, як би вони захистилися від небезпеки.)
3. Групове заняття
· Робота в групах. Складання «Порадника»
— Що можна і чого не можна робити, щоб не зашкодити рослинам? (Діти в групах складають список порад, як берегти рослини.)
4. Теми для щоденника вражень
□ Я люблю квіти і доглядаю за ними.
□ Рослини дають мені...
□ Ми з татом посадили деревце.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»