НУШ. Ранкові зустрічі. Тиждень 21. ДЕНЬ 3. ЧОМУ ПОТРІБНО ОХОРОНЯТИ РОСЛИНИ?

Опис документу:
Мета: розширити й уточнити знання учнів про різноманітність рослинного світу; розкрити значення рослин для людини; розвивати спостережливість, увагу, мислення та мовлення; виховувати самостійність, бажання знаходити відповіді на запитання, дбайливе ставлення до живої природи, зокрема рослин.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас II семестр - 2018

Тиждень 21. СВІТ РОСЛИН

Мета: розширити й уточнити знання учнів про різноманітність рослинного світу; розкрити значення рослин для людини; розвивати спостережливість, увагу, мислення та мовлення; виховувати самостійність, бажання знаходити відповіді на запитання, дбайливе ставлення до живої природи, зокрема рослин.

ДЕНЬ 3. ЧОМУ ПОТРІБНО ОХОРОНЯТИ РОСЛИНИ?

1. Вітання

— Я бачу, який у вас гарний настрій, оченята в усіх сяють, ніхто не сумує. А що нам ще може поліпшити настрій? (Посмішки, добрі вчинки, подарунки.)

— Подаруйте одне одному свою посмішку.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Чому потрібно охороняти рослини?»

· Слухання й обговорення вірша «Вмійте природу любити»

Вам у походи ходити

І мандрувать, любі діти!

Вмійте ж природу любити,

Кожній стеблинці радіти.

В полі, у лісі, над яром —

Квіти, дерева і трави.

Цвіту не рви задаром,

Гілки не втни для забави!

Оберігайте ж повсюди

Шлях і стежиночку в гаї,—

Все те окрасою буде

Нашого рідного краю.

П. Сиченко

— З яким проханням звертається до нас поет?

— Які поради дає автор?

— Чому потрібно оберігати квіти, дерева і трави?

— Як ви розумієте слова: «Вмійте природу любити»?

— Яке значення мають рослини для тварин? (Рослини дають кисень, є притулком, їжею, ліками.)

— А яке значення мають рослини для людини? (Людина отримує від рослин кисень, їжу, ліки, тканини — льон, бавовну, деревину.)

— Діти, чи можна рвати квіти? Чому?

· Слухання й обговорення оповідання «Конвалія в саду»

Петрик уранці прийшов у сад і побачив конвалію. Зачарований дивною красою квітки, хлопчик довго стояв перед нею. «Зірву квітку, поставлю у вазу на столі,— подумав Петрик,— красиво буде в кімнаті».

Він простягнув руку, щоб зірвати квітку, та враз уявив, що ж станеться із садом без конвалії? Затулив долонями квітку — і в саду стало похмуро і незатишно. На зелені листки впала сіра тінь, замовкли пташки.

Петрик розтулив долоні — і на деревах знову почувся пташиний спів.

«Он яка ти, дивовижна квітко,— подумав Петрик.— Хіба ж можна тебе зривати й нести до кімнати?»

В. Сухомлинський

— Чи сподобалося вам оповідання?

— Як би ви вчинили на місці Петрика?

· Робота в парах. Гра «Так чи ні?»

— Попрацюйте в парі, розкажіть, чи піклуються діти про рослини, хто і що загрожує рослинам?

· Театралізація

Запропонувати дітям уявити себе рослиною. Створити Театр рослин, які хочуть сховатися, захиститися від людей. (Одягнувши маску рослини, діти показують і розповідають, як би вони захистилися від небезпеки.)

3. Групове заняття

· Робота в групах. Складання «Порадника»

— Що можна і чого не можна робити, щоб не зашкодити рослинам? (Діти в групах складають список порад, як берегти рослини.)

4. Теми для щоденника вражень

□ Я люблю квіти і доглядаю за ними.

□ Рослини дають мені...

□ Ми з татом посадили деревце.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
5
дн.
1
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!