НУШ. Ранкові зустрічі. Тиждень 21. ДЕНЬ 2. ЩО ДАЮТЬ НАМ РОСЛИНИ?

Опис документу:
Мета: розширити й уточнити знання учнів про різноманітність рослинного світу; розкрити значення рослин для людини; розвивати спостережливість, увагу, мислення та мовлення; виховувати самостійність, бажання знаходити відповіді на запитання, дбайливе ставлення до живої природи, зокрема рослин.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас II семестр - 2018

Тиждень 21. СВІТ РОСЛИН

Мета: розширити й уточнити знання учнів про різноманітність рослинного світу; розкрити значення рослин для людини; розвивати спостережливість, увагу, мислення та мовлення; виховувати самостійність, бажання знаходити відповіді на запитання, дбайливе ставлення до живої природи, зокрема рослин.

ДЕНЬ 2. ЩО ДАЮТЬ НАМ РОСЛИНИ?

1. Вітання

· Психогімнастика «Я — квітка!»

— Я — маленька квіточка. Ранкове сонечко торкається моїх пелюсточок, приємно лоскоче, я повільно прокидаюся від чудового сну. Розгортаю свої тоненькі, ніжні пелюстки, повертаюся до сонечка, умиваюся росою. Вітерець ніжно грається моїми листочками. Воно танцює, кружляє у вальсі. Я дарую свої пахощі ясному небу, теплому сонечку, землі, гарний настрій — кожному, хто зараз поруч зі мною.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Що дають нам рослини?»

— Відгадайте загадку.

Що воно таке?

Дихає, росте,

Живиться, розмножується,

А ходити — не ходить. (Рослина.)

— Рослини мають величезне значення в житті людини.

Колись давно англійський учений Прістлі провів такий дослід: на вікні, добре освітленому сонцем, накрив скляним ковпаком мишу. Через кілька годин миша померла. А під другий ковпак він помістив гілочку м’яти. Під цим ковпаком миша жила. Учений зробив справжнє відкриття. Своїм дослідом учений довів, що рослини очищають повітря.

— Як ви вважаєте, скільки рослин на Землі? (Рослин на Землі дуже багато, близько 400 000 видів.) Науковці вирішили їх згрупувати.

· Гра «Відправ рослину “додому”»

На дошці прикріплено картки зі словами: ліс, поле, город, квітник, кімната, водойма. Діти обирають картку із зображенням рослини та відправляють її «додому», прикріплюючи до потрібного напису.

· Гра «Ми — дослідники»

Учні досліджують, чи є у класі предмети, виготовлені з рослин.

· Гра «Продовж ланцюжок»

□ Людям рослини дають...

□ Тваринам рослини дають...

· Робота в парах. Гра «Павутинка»

Завдання: упізнати рослини; з’ясувати, що з них виготовляє людина.

3. Групове заняття

· Робота в групах «Найкорисніша страва»

Учні мають придумати страву з рослин та прорекламувати її користь. Наприклад: «Вітамінний салат», «Малиновий коктейль»...

4. Теми для щоденника вражень

□ У нашому саду.

□ Кімнатні рослини в моєму домі.

□ Я знаю такі рослини...

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
0
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!