НУШ. Ранкові зустрічі. Тиждень 21. ДЕНЬ 1. ЩО ПОТРІБНО РОСЛИНАМ ДЛЯ ЖИТТЯ?

Опис документу:
Мета: розширити й уточнити знання учнів про різноманітність рослинного світу; розкрити значення рослин для людини; розвивати спостережливість, увагу, мислення та мовлення; виховувати самостійність, бажання знаходити відповіді на запитання, дбайливе ставлення до живої природи, зокрема рослин.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас II семестр - 2018

Тиждень 21. СВІТ РОСЛИН

Мета: розширити й уточнити знання учнів про різноманітність рослинного світу; розкрити значення рослин для людини; розвивати спостережливість, увагу, мислення та мовлення; виховувати самостійність, бажання знаходити відповіді на запитання, дбайливе ставлення до живої природи, зокрема рослин.

ДЕНЬ 1. ЩО ПОТРІБНО РОСЛИНАМ ДЛЯ ЖИТТЯ?

1. Вітання

· Психогімнастика «Я — дерево»

— Я — дерево. Я росту в лісі. Навколо мене багато друзів, таких дерев, як я. Мої ноги — це міцне коріння. Моє тіло — тоненький стовбурець, мої руки — то гілочки. Вони тягнуться до ясного неба, відчувають теплі сонячні промінчики, вбирають тепло, що розливається по всьому тілу. Я — дерево. Вітерець грається моїми листочками, гойдає мої гілочки. Мені приємно, добре, я дарую свій гарний настрій усім навколо.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Що потрібно рослинам для життя?»

— Що потрібно рослинам для життя?

· Слухання й обговорення казки

У лісі під Кущиком народився маленький Зайчик. Потоваришував Зайчик із Кущиком. Разом вони раділи Сонечку, що дарувало їм тепло, світло. Раділи свіжому подиху вітру, завдяки якому так легко їм дихалося. Кущик дякував земельці, що давала йому поживні речовини. Дякував їй Зайчик за те, що на ній зростали рослини, якими він так любив ласувати. Мріяли друзі разом побувати в казковій підземній країні.

Почув про їхнє бажання Чарівник. Він відрядив друзів у казкову країну.

— Ой-ой,— закричали Зайчик із Кущиком.— Нам немає чим дихати! Тут дуже темно! Нам холодно! Тут немає водички, а ми хочемо пити! Нам немає що їсти! Ми хочемо додому! — заплакали Зайчик із Кущиком.

Повернув їх Чарівник у рідний ліс.

— Про що йдеться в казці?

— Чому Зайчик і Кущик не захотіли залишатися в казковій країні?

— Чого забракло друзям у казковій країні?

— Чи були в казковій країні всі умови, потрібні для життя друзів?

— Що необхідно для життя Зайчику й Кущику? (Повітря, вода, їжа, тепло, світло.)

· Гра «Що рослинам потрібно для росту?»

— Без сонячного світла й тепла рослини не ростуть. Рослинам потрібні земля, повітря, вода. Щоб рослини були красивими, добре росли і цвіли, їх потрібно підгодовувати спеціальними добривами. А також усім їм потрібні наші турбота та любов!

3. Групове заняття

· Робота в групах. Гра «Що станеться, якщо...»

1-ша група. Що станеться, якщо рослину поставити в темне місце?

2-га група. Що станеться, якщо рослину не полити?

3-тя група. Що станеться, якщо доглядати за рослиною: поливати, мити, підпушувати ґрунт, підгодовувати?

4. Теми для щоденника вражень

□ Я піклуюся про...

□ Моя улюблена рослина.

□ Якби я був(ла) садівником(дей), я б виростив(ла)...

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
8
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!