НУШ. Ранкові зустрічі. Тиждень 19. ДЕНЬ 3. КИМ СТАТИ? ЯКУ ПРОФЕСІЮ ОБРАТИ?

Опис документу:
Мета: формувати в учнів уявлення про зміст і значення праці людей різних професій, про професії батьків, значення їхньої праці для інших людей; розкрити зв'язки між працею людей і ставленням до них; учити аналізувати, узагальнювати; виховувати повагу до трудівників, ощадливість, бережливість, працелюбність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 19. ПРОФЕСІЇ

Мета: формувати в учнів уявлення про зміст і значення праці людей різних професій, про професії батьків, значення їхньої праці для інших людей; розкрити зв'язки між працею людей і ставленням до них; учити аналізувати, узагальнювати; виховувати повагу до трудівників, ощадливість, бережливість, працелюбність.

ДЕНЬ 3. КИМ СТАТИ? ЯКУ ПРОФЕСІЮ ОБРАТИ?

1. Вітання

Сонечко встало,

Іде новий день.

Любі малята,

Усім: «Добрий день!»

Пташечка в небі

Співає пісень,

Ніби вітає усіх:

«Добрий день!»

Дзвоник видзвонює:

— Дзень! Дзень-дзелень!

Учні, школярики,

Всім: «Добрий день!»

2. Обмін інформацією. Тема дня «Ким стати? Яку професію обрати?»

· Хвилинка-веселинка. Плутанина

Геть усе-усе на світі

Переплутав хлопчик Вітя.

Каже: «Діти вчаться в полі,

А комбайн працює в школі,

Всіх людей стрижуть в лікарні,

А лікують в перукарні.

Ми книжки берем в аптеці,

Ліки — у бібліотеці».

От який Вітько дивак!

Ти ж бо знаєш — це не так!

Діти, звісно, вчаться в... (школі),

А комбайн працює в... (полі),

Ми лікуємось в... (лікарні),

А стрижемось в... (перукарні),

Ліки беремо в... (аптеці),

А книжки — в... (бібліотеці.)

— А чи хотіли б ви на мить стати дорослими? Уявіть, ким ви будете працювати? Яку професію оберете?

· Гра «Відгадай, хто ти?»

На аркуші паперу написані назви професій. Учитель прикріплює аркуш із назвою професії на спину кожного учасника, але так, щоб діти не бачили своїх назв. Гравці повинні ставити одне одному навідні запитання, щоб відгадати, хто вони. Відповіді можуть бути тільки «так» або «ні».

· Робота в парах

Діти отримують картки з предметними малюнками: будинок, меблі, одяг, взуття, книга, молоко, пісня, танець, обручка, іграшка тощо. Учні називають професії, завдяки яким люди можуть користуватися певними предметами, зображеними на картці. Наприклад, молоко люди мають завдяки тваринникові, ветеринарові, доярці, продавцеві тощо. Якщо хтось із дітей не може назвати декілька професій, йому допомагають решта.

Це завдання допоможе розкрити зв’язки між працею людей і ставленням до них.

Висновок. Нас оточує багато речей, що є необхідними для навчання, праці, відпочинку. Будь-яка річ — результат праці людей різних професій. Якщо ви бережете речі, то шануєте працю цих людей.

— Є професії, що існують сотні років, кожна виникає в результаті попиту на неї. Так, здавна з’явилися такі професії, як хлібороб, пекар, столяр, бондар і багато інших. Але є професії, що зовсім молоді та потрібні в сучасному суспільстві.

— Можливо, ви знаєте, які професії з’явилися нещодавно?

· Словничок

Програміст — складає комп’ютерні програми.

Маркетолог — займається рекламою товару.

Менеджер — управляє бізнесом.

3. Групове заняття

· «Візитівки майбутнього»

Діти виготовляють власні візитівки, на яких зазначено прізвище, ім’я, по батькові, у якій установі та ким вони працюють.

— Це ваші дитячі мрії про професії, які ви, можливо, оберете у майбутньому.

4. Теми для щоденника вражень

□ Щоб здійснити мрію, я повинен(на)...

□ Я вигадав(ла) нову професію.

□ Професії, які мене вражають.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
0
5
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!