НУШ. Ранкові зустрічі. Тиждень 19. ДЕНЬ 2. КИМ ПРАЦЮЮТЬ МОЇ БАТЬКИ?

Опис документу:
Мета: формувати в учнів уявлення про зміст і значення праці людей різних професій, про професії батьків, значення їхньої праці для інших людей; розкрити зв'язки між працею людей і ставленням до них; учити аналізувати, узагальнювати; виховувати повагу до трудівників, ощадливість, бережливість, працелюбність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 19. ПРОФЕСІЇ

Мета: формувати в учнів уявлення про зміст і значення праці людей різних професій, про професії батьків, значення їхньої праці для інших людей; розкрити зв'язки між працею людей і ставленням до них; учити аналізувати, узагальнювати; виховувати повагу до трудівників, ощадливість, бережливість, працелюбність.

ДЕНЬ 2. КИМ ПРАЦЮЮТЬ МОЇ БАТЬКИ?

1. Вітання

· Гра «Чарівні окуляри»

— Крізь чарівні окуляри можна бачити лише добре. Передаючи їх із рук у руки, привітайтеся і розкажіть, що гарне ви бачите в учневі, який стоїть поруч.

Розкажіть про випадок, коли вам допоміг ваш друг.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Ким працюють мої батьки?»

— Кожна людина не може уявити себе без роботи. Дорослі мають професію, працюють на виробництві, будують заводи, навчають дітей, лікують хворих, водять автомобілі, розносять листи, вирощують хліб.

— А ким працюють ваші батьки?

Я прочитаю вам загадки, а ви відгадаєте їх: якщо у ваших батьків професія збігається з відгадкою, піднімайте сигнальну картку зеленого кольору, якщо ні — червоного.

● Ще всі навколо міцно сплять,

А він вже встати встиг,

Аби духмяним калачем

Ти смакувати зміг. (Пекар.)

● Тобі задачі заважкі —

Терпляче пояснив.

Зчепились в класі хлопчаки —

Він їх розборонив. (Вчитель.)

● Гроші витрачає вміло:

Він вкладає їх у діло.

Лік грошам він добре знає,

Їх на вітер не пускає (Бізнесмен.)

● Хто, як квочка із курчатами,

В дитсадку щодня з малятами?

Хто їх пильно доглядає,

Няньчить, пестить, розважає,

Вчить співати й малювати,

Рахувати і читати? (Вихователька.)

● Він такий же, як і ми,

Непомітний між людьми.

А в театрі грає ролі:

Нині — вчителя у школі,

Завтра буде інша роль —

То бідняк він, то король. (Актор.)

● Хто в лікарні по палаті

Ходить в білому халаті?

Хто людей з біди рятує,

Хто хвороби всі лікує? (Лікар.)

● В літню пору, в час осінній,

Навесні — в гарячий час —

Косять, жнуть вони і сіють,

Орють лан у котрий раз. (Хлібороби.)

· Робота в парах

Учні розповідають про професії батьків за планом:

□ де працюють батьки;

□ хто вони за професією;

□ чим корисна їхня праця для людей.

— Хто з вас був на роботі у своїх батьків?

— У чому полягає важливість їхньої праці для нашої держави?

— Хто б хотів обрати професію своїх батьків? Чому? Що для цього потрібно?

— Ким хочете бути ви, коли виростете?

3. Групове заняття

· Робота в групах

1-ша група. Позначте, які професії доцільно вибрати людині, яка любить природу.

О машиніст

О ветеринар

О кухар

О ботанік

О дресирувальник

О лісник

О працівник зоопарку

О моряк

2-га група. Позначте, які професії доцільно вибрати людині, яка любить спілкуватися з іншими людьми.

О моряк

О кухар

О продавець

О водій

О актор

О учитель

О шахтар

О лікар

3-тя група. Ви хочете бути спеціалістами з комп’ютерної техніки. Що для цього потрібно? Позначте.

О добре знати математику

О гарно малювати

О уміти грамотно писати

О уміти швидко читати текст

О мати добру фізичну підготовку

О бути витривалим, сильним, щоб витримувати навантаження, пов’язані із сидінням біля комп’ютера

4. Теми для щоденника вражень

□ Таємниці маминої професії.

□ Я у тата на роботі.

□ Я хочу бути схожим(ою)...

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
9
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!