НУШ. Ранкові зустрічі. Тиждень 19. ДЕНЬ 1. ЯКІ БУВАЮТЬ ПРОФЕСІЇ?

Опис документу:
Мета: формувати в учнів уявлення про зміст і значення праці людей різних професій, про професії батьків, значення їхньої праці для інших людей; розкрити зв'язки між працею людей і ставленням до них; учити аналізувати, узагальнювати; виховувати повагу до трудівників, ощадливість, бережливість, працелюбність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 19. ПРОФЕСІЇ

Мета: формувати в учнів уявлення про зміст і значення праці людей різних професій, про професії батьків, значення їхньої праці для інших людей; розкрити зв'язки між працею людей і ставленням до них; учити аналізувати, узагальнювати; виховувати повагу до трудівників, ощадливість, бережливість, працелюбність.

ДЕНЬ 1. ЯКІ БУВАЮТЬ ПРОФЕСІЇ?

1. Вітання

· Вправа «Комплімент»

Діти повертаються одне до одного, витягають руки вперед і з’єднують їх із долонями товариша. За сигналом учителя діти по черзі говорять комплімент одне одному. Компліменти не повинні повторюватися. Вимовляти комплімент слід із посмішкою, дивлячись в очі дитині, якій він призначений.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Які бувають професії?»

Спитай у тата чи мами,

Які професії у них...

Професій в світі є чимало —

Сповна їх вистачить на всіх...

Та є одна поміж професій,

Якої вчаться всі в житті,

Яка для кожного найперша,

Якої вчитиметесь ви.

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр —

Всі називають головною

Одну професію — школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш там набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть!

А. Костецький

— Чи здогадалися ви, про що ми сьогодні говоритимемо?

— Чи замислювалися ви коли-небудь над тим, скільки людей працюють, щоб ви були нагодованими, одягнутими, взутими, щоб удома було світло вечорами і тепло в холодну погоду, щоб у вашому портфелику лежали книжки та зошити, щоб ви могли сидіти біля телевізора, комп’ютера, слухати музику, переглядати цікаві мультики?

Якщо б ви задумали порахувати всіх цих людей, то, мабуть, до вечора не порахували б.

— А яка ж із професій найважливіша?

· Сценка «Яка професія найважливіша» (виконують учні)

Діти сперечаються.

Учень 1. Яка професія найпотрібніша та найважливіша?

Учень 2. Звісно, лікар! Я весь минулий рік хворів та хворів, ангіна та ангіна, а лікар призначив правильне лікування. І от я тепер завжди здоровий.

Учень 3. Ні, найпотрібніший — учитель! Він нас навчає читати, писати, рахувати.

Учень 4. А от і не вчитель! Найважливіші — пожежники! У наших сусідів ледь будинок не згорів. Мешканці бігають, метушаться, нічим не можуть зарадити. А приїхали пожежники — враз вогонь погасили!

Учень 5. А я вважаю, що найголовніша професія — комбайнер!

Учень 6. А я гадаю, що поліцейський!

Учень 7. Та ні, головна професія — науковець. Без науки жодних винаходів ми не зробимо!

Учень 8. Зачекайте, зачекайте! Я скажу свою думку! Ви ніколи не вирішите, яка професія найголовніша. Та це й не дивно, тому що нема на світі головної професії, усі професії важливі!

— Діти, а як вважаєте ви?

· Фантастичні гіпотези

— Уявіть, що не вийшли на роботу водії автобусів і тролейбусів. Що трапилося б?

— А якщо не працюють лікарі?

— Якщо зачиняться всі магазини?

— Що станеться, якщо взимку припинять працювати котельні?

— Яка професія найважливіша?

Висновок. Усі професії потрібні. Люди кожної професії повинні добросовісно виконувати свої обов’язки.

3. Групове заняття

· Робота в групах

Кожна група повинна розповісти про професію так, щоб назва професії не згадувалася, але слухачі могли вгадати, про кого йдеться.

· Гра «Най-най...»

Потрібно назвати професії, що найбільшою мірою відповідають поданій характеристиці. Наприклад, характеристика — найсолодша професія. Які професії є найсолодшими? (Кондитер, кулінар.)

Характеристики:

□ найзеленіша професія (садівник, лісник);

□ найволохатіша професія (перукар);

□ дитяча професія (вихователь, учитель, дитячий лікар — педіатр);

□ найсмішніша професія (клоун, цирковий артист, актор);

□ найчистіша професія (прибиральниця, двірник);

□ товариська професія (журналіст, екскурсовод, диктор телебачення);

□ грошова професія (банкір, касир).

4. Теми для щоденника вражень

□ Я мрію стати...

□ Професії моїх батьків.

□ Я хотів(ла) би навчитися...

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
2
міс.
2
3
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!