НУШ. Ранкові зустрічі. Тиждень 18. ДЕНЬ 2. ЯК ЗНАЙТИ ДЛЯ СЕБЕ НОВЕ ЗАХОПЛЕННЯ?

Опис документу:
Мета: розкрити перед учнями чарівний світ людських захоплень; учити їх розповідати про себе, свої вподобання, родину; виховувати поважне ставлення до захоплень інших, культуру спілкування одне з одним, бажання дізнаватися щось нове, пробувати свої сили в різних сферах діяльності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

НУШ Каламбет Ю.О.

Ранкові зустрічі 1 клас

Тиждень 18. СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ

Мета: розкрити перед учнями чарівний світ людських захоплень; учити їх розповідати про себе, свої вподобання, родину; виховувати поважне ставлення до захоплень інших, культуру спілкування одне з одним, бажання дізнаватися щось нове, пробувати свої сили в різних сферах діяльності.

ДЕНЬ 2. ЯК ЗНАЙТИ ДЛЯ СЕБЕ НОВЕ ЗАХОПЛЕННЯ?

1. Вітання

· Вправа «Обіймалочки»

— Підведіться ті, хто любить співати. Помахайте рукою ті, хто любить малювати. Пострибайте на місці ті, хто любить танцювати. Присядьте ті, хто любить спорт. Обійміться ті, хто любить читати книжки. Потисніть руки ті, хто захоплюється музикою.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як знайти для себе нове захоплення?»

— У житті кожної людини є захоплення. Люди малюють, співають, збирають марки, годинами просиджують за комп’ютером, розводять рибок або слухають музику, читають або вирощують кактуси. У кожного — своє хобі. Слово «хобі» в перекладі з англійської означає «захоплення». Захоплення не приносить ані грошей, ані слави. Це заняття для душі. Воно зближує людину зі світом природи, науки, мистецтва, зі світом людей, допомагає знайти сенс життя.

— Чим займаєтесь ви у вільний час?

— Як же знайти захоплення для душі?

— Пропоную вам подорож у світ захоплень.

Світ захоплень відкриває Країна колекціонерів. Як ви вважаєте, що може колекціонувати людина? (Марки, монети, м’які іграшки, етикетки, значки, моделі машин, літаків, зброю, фантики, книжки, музичні диски.)

— А що дає колекціонування людям? (Людина дізнається про країни, про історію речей, заповнює свій вільний час, спілкується з такими самими колекціонерами.)

— Діти, а серед вас є ті, хто що-небудь колекціонує? (Діти виходять до дошки, розповідають.)

— Попереду нова країна — Країна любителів природи. У ній мешкають люди, які люблять піклуватися про рослин і тварин. У них особливе захоплення, тому що вони мають справу із живими істотами. Усе живе вимагає особливої уваги і турботи, як маленькі діти. (Рибки, розведення кімнатних рослин, квітникарство.)

— У кого вдома є акваріум? Хто займається рибками?

— Хто вигулює свого улюбленця?

— Запрошую вас до Країни музики. Усіх, хто любить співати, танцювати, вигадувати і просто слухати музику, просимо розповісти про своє захоплення. (Танцювальний гурток, музична школа.)

— Спасибі всім, хто відчинив нам вікно у світ музики і танцю! Просто перед нами — Країна спорту. Це країна спритних, сміливих, сильних. Запрошую до дошки тих, хто захоплюється спортом.

— На нас чекає ще одна зупинка — Країна вмілих ручок. У ній мешкають ті, хто обожнюють шити, в’язати, що-небудь майструвати. Шановні умільці, розкажіть про своє захоплення! (В’язання, малювання, моделювання літаків та ін.)

— Для того щоб знайти своє захоплення, необхідно якнайглибше заглянути в себе і не боятися зробити перший крок: придбати першу марку, написати перший рядочок, накинути петельку на спицю, зробити перший мазок пензликом. Прагніть зрозуміти, чим би вам хотілося займатися, терпляче прислухайтеся до себе.

· Гра «Упізнай захоплення»

— Я називатиму слово або речення, що позначає певне захоплення. Хто швидше відповість, той отримує фішку. Перемагає той, хто набрав більше фішок, а отже, і більше різних цікавих захоплень.

□ Командна гра, у якій гравці ключкою забивають шайбу у ворота суперника. (Хокей.)

□ Пошуки, висліджування звірів, птиць із рушницею або фотоапаратом. (Полювання.)

□ Вудочка. (Рибалка.)

□ Командна гра, у якій гравці ударами ніг забивають м’яч у ворота суперника. (Футбол.)

□ Мистецтво співу. (Вокал.)

□ Пензлик, фарби. (Малювання.)

□ Пластилін, стек, глина. (Ліплення.)

□ Рухи руками і ногами під музику. (Танці.)

3. Групове заняття

· Гра «Показуха»

Діти об’єднуються в групи. Кожна група отримує картку з написаним або намальованим захопленням. Дітям потрібно без слів, за допомогою тільки жестів та міміки показати захоплення так, щоб решта змогли його відгадати.

4. Теми для щоденника вражень

□ На мій подив...

□ Повчальним для мене є...

□ Я б хотів(ла)...

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
9
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!