НУШ. Ранкові зустрічі. Тиждень 17. ДЕНЬ 3. ЯК МАНДРУВАТИ СВІТОМ, НЕ ЗАСМІЧУЮЧИ ПРИРОДИ?

Опис документу:
Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Нова Українська Школа Каламбет Ю.О.

Ранкові зустрічі 1 клас II семестр – 2018

Тиждень 17. Я - МАНДРІВНИК

Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.

ДЕНЬ 3. ЯК МАНДРУВАТИ СВІТОМ, НЕ ЗАСМІЧУЮЧИ ПРИРОДИ?

1. Вітання

· Вправа «Я поважаю тебе за...»

Діти по колу говорять одне одному: «Я поважаю тебе за...».

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?»

Вам у походи ходити і мандрувать, любі діти!

Умійте ж природу любити, кожній стеблині радіти.

В полі, у лісі, над яром — квіти, дерева і трави.

Цвіту не вирви задаром, гілки не втни для забави.

Оберігайте ж повсюди шлях і стежиночку в гаї —

Все це окрасою буде нашого рідного краю!

— Що може статися, якщо природу не оберігати?

— Усе найдорожче в людини — одне: серце — одне, життя — одне, Вітчизна — теж одна. Без неї людина, немов дерево без коріння.

— Яке найбільше багатство нашої планети? (Природа.)

— Чому саме вона?

— Природа споконвіку не шкодує нам нічого, несучи щедро всі свої дари. А від нас щоденно просить лиш одного: щоб до неї люди були добрими.

У світі є багато країн. Кожна країна приваблює нас по-різному. До одних країн ми їдемо відпочити, до інших — роздивитися чудернацькі споруди. Хтось їде підкоряти вершини гір, хвилі океану. Мандрівка — це цілий процес пізнання самого себе. Подорож допомагає нам бачити не тільки навколишній світ, але й те, як ми ставимось до нього.

· Інтерактивна гра «Мікрофон»

□ Людина не може прожити без природи тому, що...

— Людина закохана в природу. А чи справжня то любов? Хто ж тоді руйнує мурашники, на стовбурах дерев вирізає написи, в лісах розводить вогнища, залишає сміття, забруднює повітря й водойми, вирубує ліси, губить тварин? Ніхто інший, як сама людина.

· Гра «Поведінка в природі»

— Діти, уявімо, що ми — в лісі. (Звучить музика — імітування звуків природи, лісу.) Пригадайте, як слід поводитися, чого не можна робити.

Сигнальними картками (зеленою — «можна», червоною — «не можна») діти відповідають на запитання.

□ Чи можна голосно співати?

□ Руйнувати гнізда птахів?

□ Сміття в лісі не лишати, за собою прибирати?

□ Ламати гілки?

□ Кожне гіллячко любити та з пташками дружити?

□ Спостерігати за тваринами, підгодовувати птахів?

□ Прибирати місце відпочинку?

□ Милуватися красою природи?

— Ми залишаємо ліс. Наступна зупинка нашої мандрівки — водойма.

Відгадайте загадку.

Що таке: тече і ллється,

Часом між камінням в’ється,

Як нема — все висихає,

Звір і птаха помирає? (Вода.)

— Що б сталося, якби зникла вода?

· Гра «Що станеться, якщо зникне вода?»

На дошці прикріплено малюнки води, рослин, птахів, звірів, риб, людини. Учитель прибирає картку із зображенням води, діти повинні розповісти, що станеться з іншими (тваринами, із людиною, із рослинами, рибами), якщо зникне вода.

— Здається, що води на землі багато, але чистої води стає дедалі менше. Як ви вважаєте, чому так відбувається?

— На жаль, не всі розуміють цінність води, забруднюють річки та озера, засипають джерела й ставки.

· Обговорення ситуації

Одного разу прийшли діти до озера. Яка краса! На березі ростуть квіти, зеленіє травичка. Але що це? На траві — купа сміття.

«Потрібно його прибрати»,— вирішили діти. Зібрали сміття з берега та й кинули у воду. «Які ж ми молодці! Тепер берег буде чистим!»

— А що ви скажете про вчинок дітей?

— Як слід було вчинити?

— Подивіться на карту України. Синім кольором позначені річки, озера, моря. Назви яких річок ви пам’ятаєте? А морів?

· Моделювання «Як народжується річка?»

За допомогою стрічок та тонкої тасьми діти під керівництвом учителя моделюють зображення впадання струмків у річки, а річки — у море.

— Тож, відпочиваючи у лісі чи поблизу водойми, завжди пам’ятайте, що:

Земля — не рабиня наша, а мати.

Сонце — не вітчим наш, а рідний батько.

Ліси — наші брати, річки — сестри.

А ми на своїй планеті — не тимчасові мешканці,

А мудрі господарі.

3. Групове заняття

· Виготовлення емблеми мандрівки

Учитель пропонує дітям виготовити емблему мандрівки. Учні отримують шаблони предметів (Землі, людини, сонця, дерева, краплинки тощо), створюють емблему «Бережіть природу!».

4. Теми для щоденника вражень

□ Що я можу зробити для планети?

□ Щоб зберегти природу, я буду...

□ Земля — наш спільний дім.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
3
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!