НУШ. Ранкові зустрічі. Тиждень 17. ДЕНЬ 3. ЯК МАНДРУВАТИ СВІТОМ, НЕ ЗАСМІЧУЮЧИ ПРИРОДИ?

Опис документу:
Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Нова Українська Школа Каламбет Ю.О.

Ранкові зустрічі 1 клас II семестр – 2018

Тиждень 17. Я - МАНДРІВНИК

Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.

ДЕНЬ 3. ЯК МАНДРУВАТИ СВІТОМ, НЕ ЗАСМІЧУЮЧИ ПРИРОДИ?

1. Вітання

· Вправа «Я поважаю тебе за...»

Діти по колу говорять одне одному: «Я поважаю тебе за...».

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?»

Вам у походи ходити і мандрувать, любі діти!

Умійте ж природу любити, кожній стеблині радіти.

В полі, у лісі, над яром — квіти, дерева і трави.

Цвіту не вирви задаром, гілки не втни для забави.

Оберігайте ж повсюди шлях і стежиночку в гаї —

Все це окрасою буде нашого рідного краю!

— Що може статися, якщо природу не оберігати?

— Усе найдорожче в людини — одне: серце — одне, життя — одне, Вітчизна — теж одна. Без неї людина, немов дерево без коріння.

— Яке найбільше багатство нашої планети? (Природа.)

— Чому саме вона?

— Природа споконвіку не шкодує нам нічого, несучи щедро всі свої дари. А від нас щоденно просить лиш одного: щоб до неї люди були добрими.

У світі є багато країн. Кожна країна приваблює нас по-різному. До одних країн ми їдемо відпочити, до інших — роздивитися чудернацькі споруди. Хтось їде підкоряти вершини гір, хвилі океану. Мандрівка — це цілий процес пізнання самого себе. Подорож допомагає нам бачити не тільки навколишній світ, але й те, як ми ставимось до нього.

· Інтерактивна гра «Мікрофон»

□ Людина не може прожити без природи тому, що...

— Людина закохана в природу. А чи справжня то любов? Хто ж тоді руйнує мурашники, на стовбурах дерев вирізає написи, в лісах розводить вогнища, залишає сміття, забруднює повітря й водойми, вирубує ліси, губить тварин? Ніхто інший, як сама людина.

· Гра «Поведінка в природі»

— Діти, уявімо, що ми — в лісі. (Звучить музика — імітування звуків природи, лісу.) Пригадайте, як слід поводитися, чого не можна робити.

Сигнальними картками (зеленою — «можна», червоною — «не можна») діти відповідають на запитання.

□ Чи можна голосно співати?

□ Руйнувати гнізда птахів?

□ Сміття в лісі не лишати, за собою прибирати?

□ Ламати гілки?

□ Кожне гіллячко любити та з пташками дружити?

□ Спостерігати за тваринами, підгодовувати птахів?

□ Прибирати місце відпочинку?

□ Милуватися красою природи?

— Ми залишаємо ліс. Наступна зупинка нашої мандрівки — водойма.

Відгадайте загадку.

Що таке: тече і ллється,

Часом між камінням в’ється,

Як нема — все висихає,

Звір і птаха помирає? (Вода.)

— Що б сталося, якби зникла вода?

· Гра «Що станеться, якщо зникне вода?»

На дошці прикріплено малюнки води, рослин, птахів, звірів, риб, людини. Учитель прибирає картку із зображенням води, діти повинні розповісти, що станеться з іншими (тваринами, із людиною, із рослинами, рибами), якщо зникне вода.

— Здається, що води на землі багато, але чистої води стає дедалі менше. Як ви вважаєте, чому так відбувається?

— На жаль, не всі розуміють цінність води, забруднюють річки та озера, засипають джерела й ставки.

· Обговорення ситуації

Одного разу прийшли діти до озера. Яка краса! На березі ростуть квіти, зеленіє травичка. Але що це? На траві — купа сміття.

«Потрібно його прибрати»,— вирішили діти. Зібрали сміття з берега та й кинули у воду. «Які ж ми молодці! Тепер берег буде чистим!»

— А що ви скажете про вчинок дітей?

— Як слід було вчинити?

— Подивіться на карту України. Синім кольором позначені річки, озера, моря. Назви яких річок ви пам’ятаєте? А морів?

· Моделювання «Як народжується річка?»

За допомогою стрічок та тонкої тасьми діти під керівництвом учителя моделюють зображення впадання струмків у річки, а річки — у море.

— Тож, відпочиваючи у лісі чи поблизу водойми, завжди пам’ятайте, що:

Земля — не рабиня наша, а мати.

Сонце — не вітчим наш, а рідний батько.

Ліси — наші брати, річки — сестри.

А ми на своїй планеті — не тимчасові мешканці,

А мудрі господарі.

3. Групове заняття

· Виготовлення емблеми мандрівки

Учитель пропонує дітям виготовити емблему мандрівки. Учні отримують шаблони предметів (Землі, людини, сонця, дерева, краплинки тощо), створюють емблему «Бережіть природу!».

4. Теми для щоденника вражень

□ Що я можу зробити для планети?

□ Щоб зберегти природу, я буду...

□ Земля — наш спільний дім.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!