НУШ. Ранкові зустрічі. Тиждень 17. ДЕНЬ 2. КУДИ МИ ПОМАНДРУЄМО? ПОДОРОЖ УКРАЇНОЮ

Опис документу:
Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Нова Українська Школа Каламбет Ю.О.

Ранкові зустрічі 1 клас II семестр – 2018

Тиждень 17. Я - МАНДРІВНИК

Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.

ДЕНЬ 2. КУДИ МИ ПОМАНДРУЄМО? ПОДОРОЖ УКРАЇНОЮ

1. Вітання

Привіт, друже!

(Кивок голови одному сусідові.)

Привіт, друже!

(Кивок голови іншому сусідові.)

Руку мені дай, і я тобі дам!

І буде весело нам.

Крикнемо ми дружно

На весь білий світ:

(Простягає руку одному й іншому.)

Сонце, привіт!

Друже, привіт!

2. Обмін інформацією. Тема дня «Куди ми помандруємо? Подорож Україною»

— До якої країни ми сьогодні помандруємо?

Красивий, щедрий рідний край,

І мова наша солов’їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься... (Україна)!

— Як же називається наша країна?

— А люди, які живуть у ній?

— Якою мовою розмовляють українці?

— Наша країна дуже гарна, мальовнича, дружна.

· Слухання легенди про Україну

Колись, дуже-дуже давно, роздавав Господь землі державам. Багато зібралося їх біля Божого порогу. Кожна держава сподівалася отримати свою, найкращу часточку на планеті. А потім усі вони, отримавши, що хотіли, розходилися господарювати на своїх, Богом даних, землях.

Але до загальної черги не встигла Україна. Важко працювала, стомилася, ледве прийшла до Бога. Стала осторонь і не сміє очей підвести. Господь побачив заквітчану красуню, покликав до Себе і запитав:

— Ти спізнилася, Україно, поглянь: усі розійшлися зі своїми наділами. Де ти була?

— Працювала,— опустила очі, із яких рясно посипалися сльози- перли,— прости мені, Господи, піду я...

Поглянув Господь на дівчину-Україну, на її натруджені руки, на її втомлене, але таке гарне обличчя й відповів:

— Знаю тебе, Україно, знаю. Знаю серце твоє вразливе та ніжне, знаю душу твою співучу, просту. Знаю, як ти спиш і прокидаєшся, як плачеш і радієш, як працюєш важко, як співаєш щиро. Знаю, як любиш простір і небо, волю й життя. Знаю, бо Сам сотворив тебе такою. Не йди, зачекай...

А Україна йому відповідає:

— Якщо немає в Тебе, Господи, землі для мене, піду я. Не забирай ні в кого, щоб мені дати. Мені чужого не потрібно...

Господь погладив схилену голову заплаканої дівчини-України й відповів:

— Не журися, Україно! Посміхнися, радій і співай пісню гарну! Нову пісню. Тому що вподобав я тебе і не дам тобі сумувати! Є у Мене земля! Моя земля. Залишив її Собі, щоб тішитися, але з радістю віддаю тобі! Пануй, господарюй, працюй і радій! Це земля, де перегукуються степи з небом, а зоряний простір вкриває собою тишу дерев, де гори шепочуться з ріками, а у небі співає жайвір. І сонце там особливе, і люди надзвичайні. Твої люди, Україно!

Живи і радій! Але пам’ятай: якщо берегтимете цю землю, то вона буде ваша, а якщо ні — то ворога,— сказав Бог. — А Я з цього часу буду з тобою назавжди. Бо ти — та земля, той край, що в Моєму серці...

— Що заповів Бог робити з землею, що подарував дівчині?

· Складання карти України

— Я пропоную вам із пазлів скласти карту України. (Пазли «Карта України» — сайт журналу «Джміль»,— 2015.— № 1.)

Перегляд мультфільму «Твоя країна — Україна» (http://matysikolomyia.at.ua/video/vip/21)

— Які символи нашої держави ви знаєте?

— Що означають кольори на прапорі?

— Що ви можете сказати про Герб України?

— Як слід поводитися під час виконання Гімну України?

— Яке місто є нашим обласним центром?

— У самому центрі України, на берегах Дніпра, що поділяє навпіл наш край, розкинулися зелені луки, безкраї поля, сади й ліси Черкаської області. Черкащина — серце України. Численні яскраві історичні події та видатні особистості творять історію нашого краю. Черкащина багата на таланти. Це край, який уславили своїми іменами гетьман України Богдан Хмельницький, геніальний поет Тарас Шевченко, творець першої української опери «Запорожець за Дунаєм» С. С. Гулак-Артемовський, учений Л. П. Симиренко, поет Василь Симоненко та інші... Край, де одні лиш назви збуджують уяву про славне минуле нашого народу — Чигирин, Корсунь, Канів, Суботів, Холодний Яр. Краса Черкаської землі знайшла відтворення на полотнах художників, на сторінках відомих літературних творів, у стрічках кінематографістів.

· Слухання вірша «Черкащині»

Вкраїни рідної окраса,

Земля безсмертного Тараса!

Хоч відшуміли, відгули,

Але у серці проросли

І думи й плач, тяжка неволя,

Далеких прадідів зла доля.

Не зна історія зупину.

Твої тополі і калини,

Твої Дніпро і Тясмин, Рось

Знесли усе, що довелось.

На кручах цих, від рясту синіх,

Лунає слава Чигирина.

Де розцвітають в полі маки,

Навік заснули гайдамаки...

Чи можем ми про те забути,

Що тут козацькії загони

Пройшли під прапором свободи

На всю країну з гін у гони

Летить омита смутком теплим,

Полеглим пам’ять — «Степом, степом...»

Тобі, мій краю, в щирім слові

І я освідчуюсь в любові...

Л. Тараненко

· Фантастичні перетворення

— Уявіть, що ви — чарівники. Що ви змінили б у рідному місті?

3. Групове заняття

· Фотозагадка

Учитель демонструє з фотоальбому краєвиди рідного міста, споруди, а діти називають ці об’єкти.

· Робота в групах

— Поясніть прислів’я.

1-ша група. Кожному мила своя сторона.

2-га група. Батьківщина — мати, умій за неї постояти.

3-тя група. Тільки тому шана буде, хто Батьківщину не на словах, а ділом любить.

4. Теми для щоденника вражень

□ Мрію, що мій край у майбутньому буде...

□ Для процвітання рідної землі я можу...

□ Мій улюблений куточок рідного краю.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
7
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!