Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Тема. У колі вірних друзів.
Мета. Створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей; сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті.
Обладнання. Картки зі словами деформованого речення, завдання для груп, пісня «Шляхом доброти».
Хід ранкової зустрічі
1.Привітання «Комплімент»
Учитель і діти стоять у колі, взявшись за руки.
Учитель.
Як багато нас тут друзів…
Білочубих, карооких,
Синьооких і чорнявих,
І високих, і низеньких,
І кругленьких, і худеньких.
Всіх вас рада привітати
І найкращого бажати…
Учитель і діти передають по колу яскравий м’яч і говорять одне одному слова – компліменти: «Катерино, ти сьогодні така весела!», «Єгоре, у тебе сьогодні такий хороший настрій!» тощо.
Сьогодні я вам пропоную дуже цікаву тему для розмови. А щоб відгадати, про що ми будемо розмовляти, я вам пропоную скласти прислів’я.
Друга, шукай, тримай, а, знайдеш.
(Друга шукай, а знайдеш - тримай)
людина, дерево, без, коріння, друзів, що, без.
(Людина без друзів, що дерево без коріння)
Якою темою можна об’єднати ці прислів’я?
(про дружбу, доброту, стосунки між людьми)
2.Обмін інформацією.
Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»
Продовжити речення: «Я вважаю, що друг – це той, хто …., тому що .…»
- А що ж таке справжня дружба?
- Яка вона?
- Хто такий справжній друг?
На ці питання не можна дати однозначних відповідей. Але всі люди, і дорослі, і малі замислюються над цим питанням. Ось і я вам пропоную поміркувати щодо проблеми дружби і з’ясувати, як треба поводитись, щоб тебе поважали і дружили із тобою.
Інтерактивна вправа «Крісло автора».
- Розкажіть з ким ви дружите?
- З ким із друзів ви любите гратися на подвір’ї? Чому?
- Що ви можете сказати про свого друга? Який він?
- Що означає друг?
- Що означає дружба?
Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»
співчутливий допомога у біді
чуйний добрий
Друг
довірливий не ображає
уважний не жадібний
- Що означає дружба?
Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»
доброта співпраця
щедрість Дружба взаємодопомога
спільні інтереси співчуття
3. Групове заняття.
Робота в групах
Гра «Закінчи речення одним словом».
Дружба потрібна кожній людині для того, щоб бути… .
(щасливою, веселою, захищеною ).
Робота в групах. Складання сенкану
1 група
Друг.
Вірний, надійний.
Дбає, виручає, допомагає.
Завжди зі мною поруч.
Вічність.
2 група
Дружба.
Міцна, щира.
Захищає, віддячує, покращує.
Дружні люди завжди щасливі.
Радість.
Колективна робота. Складання правил дружби.
- Завжди прислухатися одне до одного;
- не брехати одне одному;
- не кривдити та не обзивати одне одного:
- завжди підтримувати одне одного;
- не залишати одне одного в біді;
- завжди чинити по справедливості;
- завжди поступатися одне одному;
- допомагати одне одному.
4.Щоденні новини.
Інколи ти не знаєш, хто твої друзі. Вони поруч з тобою, але ти проходиш повз них і не помічаєш, що вони люблять тебе кожен по–своєму. І тобі сумно, що в тебе немає друзів. Зупинися тоді. Не бігай, не метушись, а йди поволі й пильнуй, щоб угледіти друга, який усміхається до тебе.
Діти, вчиться бути справжніми людьми, вчиться зважати на думку інших, добре поводитись з ними.
- Пам'ятайте, з хорошим товаришем легше у біді, веселіше в радощах.
Будьте завжди ввічливим з товаришем, допомагайте йому, завжди діліться з ним всім необхідним, виручайте, коли це потрібно.
Слухання пісні «Шляхом доброти».
https://www.youtube.com/watch?v=w_B1EZs6O64
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»