НУШ. Ранкові зустрічі. Тема. Поспішайте творити добро.

Опис документу:
Тема. Поспішайте творити добро. Мета. Допомогти учням осягнути, що значить бути добрим, що лежить в основі доброти, доброго вчинку; славлячи добро в людині, її справах і ставленні до інших, розвивати в учнів бажання робити добро, формувати в підростаючого покоління моральні чесноти, шляхетність, почуття милосердя, виховувати морально-етичні норми життя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Поспішайте творити добро.

Мета. Допомогти учням осягнути, що значить бути добрим, що лежить в основі доброти, доброго вчинку; славлячи добро в людині, її справах і ставленні до інших, розвивати в учнів бажання робити добро, формувати в підростаючого покоління моральні чесноти, шляхетність, почуття милосердя, виховувати морально-етичні норми життя.

Обладнання. Конверти із завданнями, «квітка добра», пісня «Даруй добро».

Хід ранкової зустрічі

1.Вітання 

«Добрий день!»

Учитель. Треба разом привітатись.

Діти. Добрий день!

Учитель. Дружно, голосно сказати…

Діти. Добрий день!

Учитель. Вліво, вправо поверніться,

Своїм друзям посміхніться.

Діти. Добрий день!

Учитель. Дружно всі, не відставайте.

Діти. Добрий день!

Поверніться, будь-ласка, один до одного, покладіть долоні своєму товаришу. Ви відчуваєте тепло його руки. Це тепло його серця і тепло душі. Воно зігріває Вас, так як і багатство Ваших душ може зігріти ближнього.

Гра «Найдобріший»

Вчитель повідомляє,що в українців є прислів’я: «Доброго добром згадують». Пропонує пограти в гру і сказати, які добрі діти навчаються в класі.

Дітям пропонують кидати м’ячика і тому, хто впіймає його, треба назвати ім’я однокласника і пояснити, чому він добрий. Учні можуть відповідати: «Софійка добра, бо вона йде разом зі мною зі школи. Максимко добрий, бо навчив мене малювати машину».

2.Обмін інформацією.

Уважність, щирість, сердечність, чуйність, доброта та милосердя, всі ці якості – це частинка вашої душі, але часто ми забуваємо про них, тож давайте сьогодні впустимо ці почуття в наші серця і згадаємо, що означає бути доброю людиною.

Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ». 

З чим асоціюється слово «доброта» ? 

  • краса; 

  • усмішка; 

  • тепло; 

  • ласка; 

  • милосердя  

Читання вірша вчителем.

Сказав Мудрець:

- Живи, добро звершай!

Та нагород за це не вимагай!

Лише в добро і вищу правду віра

Людину відрізня від мавпи і від звіра.

Хай оживає істина стара:

Людина починається з добра.

Я вірю в силу доброти,

Добро завжди сильніше злого,

Дає наснагу, щоб цвісти

І світлу обирать дорогу.

Я вірю в силу доброти,

Що має долю роботящу.

Що хоче, щоб і я, і ти,

І все було у світі кращим.

Друже милий, пам’ятай,
Цю абетку завжди знай:
Щоби зла не сіяти,
Думай перш ніж діяти.

Бесіда над змістом вірша

  • Про що йшлася мова у вірші?

  • До чого закликає нас Мудрець?

Яку дорогу обираєте ви? Чому?

3. Групове заняття.

Слухання легенди «Ангел - охоронець».

«Говорять, коли народжується дитина, Бог запалює на небі зірку і посилає до неї Ангела – охоронця. Ангел цілує дитятко тричі: перший раз – в чоло, аби дитятко росло розумним, другий – в личко, щоб малятко виросло красивим і в груди, щоб любов, доброта і здоров’я назавжди оселилися в серці і душі маленької людини»

Казав мудрець: живи, добро звершай,

Нагород за це не вимагай.

Хай оживає істина стара:

Людина починається з добра!

Робота в групах.

І зараз ми складемо і вивчимо прислів’я про добро.

(Кожній групі видаються «розсипані» прислів’я. Учням треба зі слів і словосполучень зібрати прислів’я; обговорити їх; з’ясувати, у чому

полягає його зміст, а потім усім розповісти про це).

Добре діло твори ... (сміливо).

Від добра добра ... (не шукають).

Хто людям добра бажає, той ... (і собі має).

Добрі вісті ... (не лежать на місті).

Добре слово і … (мороз зігріє).

Добре слово людині, … (що дощ в посуху).

За добро ... (добром і платять).

Добре слово дім будує, а … (зле – руйнує).

Слово – ключ, яким … (відкривають серця).

Краще добро робити, ніж гарно … (говорити).

Злий не вірить, що є … (добрі люди).

Не одяг красить людину, а … (добрі діла).

– Чого вони нас вчать?

Висновок: прислів’я вчать бути добрими, чуйними, милосердними до людей, на добро завжди відповідати добром.

– З цих прислів’їв ми бачимо, що добро завжди приносить радість усім людям, які вас оточують. Перший крок до доброти – це добре слово.

Гра «Квітка добра».

Діти отримують аркуші у формі пелюстки, на яких треба написати слово, що характеризує людину і починається частинкою «добро». Кожен виходить до дошки і прикріплює пелюстки. (Наприклад: доброчесність, доброзичливість, добросовісність, добродушність, добропорядність тощо.)

4. Щоденні новини.

Діти, а чи знаєте ви, що кожен із вас може бути добрим чарівником? І для цього зовсім не потрібна чарівна паличка. Бо чарівник — це добра людина, яка дарує радість іншим. І сьогодні ми будемо працювати над правилами доброти від чарівника.

Правила доброти.

  • Подивися навколо — хто потребує поради, доброго слова, співчуття, допомоги.

  • Постав себе на місце іншого. Зрозумій і виконай його бажання.

  • Прощай помилки іншим. Принеси іншому радість.

Робити чи не робити добро людям – ваш вибір, але пам’ятайте, якщо ви комусь робите щось приємне, допомагаєте і приносите в життя людини добро, не чекайте плати…. Адже найцінніше, те, що йде від душі…. Просто так!

Пісня «Даруй добро»

https://www.youtube.com/watch?v=xCE9KZx_gG0

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн