НУШ. Ранкова зустріч "Спорт"

Опис документу:
Ранкова зустріч у 1 класі Тема: Спорт Тиждень 28 Мета:розвивати різноманітні навчальні та соціальні навички: уважно слухати, коли говорять інші, розв'язувати власні проблеми за допомогою слів, пропонувати свої ідеї групі; виховувати взаємоповагу та толерантність, створити позитивну атмосферу на весь період перебування дітей у школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч у 1 класі

Тема: Спорт

Тиждень 28

Мета:розвивати різноманітні навчальні та соціальні навички: уважно слухати, коли говорять інші, розв'язувати власні проблеми за допомогою слів, пропонувати свої ідеї групі; виховувати взаємоповагу та толерантність, створити позитивну атмосферу на весь період перебування дітей у школі.

Необхідні матеріали: фліп-чарт, дошка, великі аркуші паперу, якщо використовується фліп-чарт, а також яскраві кольорові маркери або крейда, ілюстрації про спорт.

План проведення

І.Вітання

1.Привітання

Доброго ранку — травам росистим,
Доброго ранку — квітам барвистим,
Доброго ранку - сонечку ясному,
Людям усім і усьому прекрасному!

-Дорогі діти.Я запрошую всіх у коло для проведення ранкової зустрічі. Давайте привітаємося один з одним. Подивіться, як це треба зробити.

(Вчитель повертається обличчям до сусіда зліва.

Говорить: «Доброго ранку, Сергію». Сусід відповідає аналогічно.

«Я дуже рада тебе бачити сьогодні».

Можливі інші варіанти: «Доброго ранку, Сергію. Ти сьогодні красивий!»

«Доброго ранку, Марійко, я бажаю тобі веселого дня!»

(Привітання пройдуть по вьому колу.)

- Діти, коли до вас звертаються, дивіться в очі співбесіднику.

2. Створення правил класу

– “Ходити в класі спокійно”;

– “Класти матеріали на місце”;

– “Вирішувати проблеми за допомогою слів”;

– “Слухати, коли хтось говорить”.

ІІ. Групове заняття

  1. «Загадкова скринька»

А) Дослідження

  • Діти, сьогодні ви будете вчитись проводити дослідження та вирішувати проблеми.

  • В руках у мене скринька, в ній загадковий предмет. Вам потрібно визначити, що це може бути.

  • Повторимо правила.

  1. Скриньку не можна відкривати.

  2. Її можна трусити.

3) Кожен може поставити одне запитання про об'єкт усередині.

Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить. (тенісний м’ячик)

Б) Бесіда

  • Що ви знаєте про цей предмет?

  • Де його використовують?

  • Як називають людей, які займаються спортом?

  • Яких відомих спортсменів ви знаєте?

2) Робота з загадками.

Відгадайте загадки. Слова-відгадки покажіть несловесними засобами (жестами, мімікою). Назвіть вид спорту.

Відомо, звідки рідина, усяк її вживає,

Буває хмаркою вона ,пушинкою буває,

Бува ,як скло,крихка,тверда—

Звичайна ,підкажіть,… (Вода)

Види спорту: плавання,синхронне плавання,водне поло.

Їду, їду, ні коліс , ні сліду. (Човен)

Види спорту:веслування,вітрильний спорт, академічна гребля,гребля на байдарках і каное.

Біжать чотири брати ,

Один одного не можуть догнати. (Колеса)

Види спорту:мотобол,велосипедні гонки, «Формула­­-1».

В зимовий студений час

Люблять всі малята нас .

З гірки ми рушаємо в путь,

А на гірку нас везуть. (Санчата)

Види спорту: бобслей.

Покурилася кура мимо нашого двора –

З двома гнутими рогами,

З двома взутими ногами,

З одним оком на чолі

Із відуном на сідлі. (Мотоцикл)

Види спорту:мотобол,гонки на мотоциклах.

Дві в руках ,дві в ногах—не провалишся в снігах. (Лижи і палки)

Види спорту:біатлон,лижні гонки,гірські лижи

Два колеса підряд їх ногами вертять,

А по верху торчком, сам хазяїн крючком. (Велосипед)

Види спорту:велогонки,велотрек.

3) Енерджайзер «Що ти робиш»

Учитель або хтось із дітей ставить запитання. Учні імітують рухи, промовляючи: «Ось так».

  • Як ти граєш у волейбол?

  • Як ти граєш у футбол?

  • Як ти граєш баскетбол?

4)Виконання пісні «Якщо весело живеться, роби так!»

(В пісні слова поєднуємо з різними рухами рук)

5) Робота в групах з пазлами

Скласти малюнок з пазлів. (Малюнок на спортивну тематику)

ІІІ. Обмін інформацією

«Крісло автора». Слухання цікавої інформації про якусь яскраву подію зі свого шкільного життя.

  • В які спортивні ігри ти любиш грати і чому?

(Із рук у руки передається м’ячик, за бажанням ставляться запитання)

Запитання для обговорення: «Чи може спорт бути другом?»

ІV. Щоденні новини

  1. Доброго ранку, діти!

  2. Сьогодні __________.

  3. Число __________.

  4. Місяць __________.

  5. Погода __________.

Спостереження за погодою. Доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи.)

  1. Дитина дня ________.

  2. Тема __________.

  3. Розклад уроків______.

  4. Новини ___________.

(Очікування. Учні записують на аркуші паперу питання, на які вони хотіли б отримати відповіді, вивчаючи тему)

V. Підсумок зустрічі.

Наприкінці діти утворюють коло, беруться за руки, стискають їх легенько і усміхаються одне одному, а потім дарують свою усмішку Всесвіту.

Гра «Кому і за що…»

Діти стоять у колі та по черзі передають іграшку чи квітку (листочок) і говорять, кому і за що дарують її. Наприклад: «Я хочу передати цю квітку Тетянці за те, що вона гарно співає». «Я хочу подарувати цю квітку Данилкові просто так» тощо.

Рефлексія «Що я беру із собою?»

Запитати в дітей, що корисного вони дізналися?

Заохочуйте їх висловлювати свою думку й обґрунтовувати її.


Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн