НУШ. Ранкова зустріч «Добре слово»

Опис документу:
Мета: учити порівнювати різні настрої на основі індивідуальних особливостей взаємовідносин першокласників; сприяти емоційному розвантаженню, комфортності учнів ; розвивати уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій. Виховувати почуття гармонії з навколишнім світом.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч «Добре слово»

Мета: учити порівнювати різні настрої на основі індивідуальних особливостей взаємовідносин першокласників; сприяти емоційному розвантаженню, комфортності учнів ; розвивати уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій. Виховувати почуття гармонії з навколишнім світом.

. Хід ранкової зустрічі:

І Привітання

Промінчик осінній заглянув у клас

І в коло велике зібрав, друзі, нас.

Давайте з’єднаєм долоньки свої

І радо всміхнемось –

- Зараз за допомогою смайликів різного кольору ми визначимо, який настрій у наших першокласників. Оберіть смайлик з відповідним кольором вашого настрою і прищипніть прищіпку. Візьмемося за руки і подаруємо один одному подарунок- побажання.

Діти:

  • Я хочу подарувати тобі щастя!

  • Прийми від мене у подарунок хороший настрій!

  • Мій подарунок для тебе – кольорова веселка у небі!

  • Я хочу подарувати тобі натхнення!

  • Усі весняні квіти – це мій подарунок для тебе!

  • Я дарую тобі міцне здоровя!

  • Я хочу подарувати тобі красу!

  • Прийми в подарунок від мене посмішку!

  • Прийми в подарунок від мене повагу!

  • Я дарую тобі щиру ласку!

  • Я хочу подарувати тобі чарівну казку!

  • Я дарую тобі радість велику!

  • Прийми в подарунок від мене щедрість!

  • Я дарую тобі чудеса!

  • Мій подарунок для тебе – дружба вірна й міцна!

ІІ Обмін інформацією

-Про що ви мрієте найбільше?

- О! Це дуже гарні подарунки, які можна купити за гроші. Але є те, чого не купиш за гроші.

-Що це? (це життя, час, добро, любов, дружба).

Слухання оповідання В. Сухомлинського «Добре слово»

Добре слово

В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота". 

Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка. 

Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав: 

- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти. Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її. 

Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала: 

- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові. 

Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість. 

- Ось чого не вистачало Олі,- сказав дід Опанас.- Доброго слова.

Обговорення

ІІІ Групове заняття

- А тепер настав час ранкової зарядки

- 1 клас прийшов до школи(крокують на місті)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • 1 клас дружний клас (крокують на місті)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • 1 клас веселий клас ( посміхаються)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • 1 клас дівчатка є? ( виконують реверанс)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • 1 клас хлоп’ята є? (нахиляють голови, руки за спиною)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • Будем вчитися читати ( махи правою рукою перед собою)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • Рахувати і писати ( махи лівою рукою перед собою)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • Малювати і співати (махи обома раками перед собою)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • З фізкультурою дружити( присідання)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • 1 клас стрибати вміє ( стрибають на місці)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • Школі 1 клас радіє ( стрибають на місці)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • 1 клас ви молодці( піднімають великий палець догори)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • Вправи виконали всі (піднімають руки вгору тріпочуть пальчиками)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

ІVЩоденні новини

  • Молодці, дітки, скажіть, яка зараз триває пора року?

  • Назвіть основні ознаки осені?(Сонечко менше гріє, ніж улітку, від того стало прохолодніше і небо частіше вкривається сірими хмарами; якщо іде дощ він уже не такий теплий, як улітку; починає жовтіти листячко на деревах; дозрівають плоди, на городах люди збирають урожай; птахи готуються відлітати в теплі краї, люди одягаються тепліше)

  • Хто сьогодні підготував віршик про осінь?

Учениця. Королева осінь

всіх до столу просить.

Всіх вона частує

Для зими запас готує!

  • Як називається місяць?

  • Яким за порядком є місяць вересень у цій порі?

  • Хто розповість віршик про вересень?

Учениця. Звозить вересень в комори

Кавуни і помідори,

Спілих яблук, груш і слив

Цілі гори натрусив.

І вантажить гарбузи

На машини і вози!

- Яку назву має сьогоднішній день?

- Який день був учора? – Який день буде завтра?

- Пригадайте віршик, який ми вивчили учора:

«Помирились сонце з хмарою,

І тепер танцюють парою.

Ллється дощ, і сонце світить,

Усміхаються їм діти.

Райдуга місток зробила –

Сонце з Хмарою здружила.

Хай з них приклад беруть діти.

Треба дітям всім дружити.»

Підсумок

Молодці, дітки, майже в усіх хороший настрій сьогодні. Я зичу вам частіше перебувати в гарному настрої та ділитися ним з іншими людьми.

Живіть, радіючи кожному дню!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн