НУШ. "Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва для 2 класу"

Музика

Для кого: 2 Клас

29.07.2019

1847

81

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва для 2 класу за підручником Л.Масол ,М.Гайдамака, О.Колотило (1 год. на тиждень). У плануванні вказані твори для сприймання музики, для співу та різні види музичної діяльності.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

2 клас

(за підручником Л.Масол, М.Гайдамака, О.Колотило)

з/п

Тема уроку

Клас

Дата

1

Прощавай, веселе літечко!

К.Меладзе «Квітка – душа»- сприймання. Поспівка «Дзвоник кличе нас до школи». Ноти. О.Янушкевич «Де поділось літечко?»

2

Звуки та кольори природи

В.Костенко «Пасторальна», Д.Саррі «Пастораль» -сприймання. Відтворення звуків природи за допомогою різних предметів. Нотоносець. Скрипковий ключ. Укр.нар.пісня «Пішли діти в поле».

3

Осінні перетворення

Програмна музика. А.Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року». П.Чайковський «Осіння пісня»(«Жовтень») із циклу дванадцяти п’єс «Пори року». Музичний цикл. Створення музичних картин осені за допомогою різних музичних інструментів.

4

Хмарки-чарівниці, невтомні мандрівниці

М.Чембержі «Хмаринка»-сприймання. Пісня «Хмаринки» Регістр. Показ рухами рук, як мелодія хмаринки «подорожує» різними регістрами.

5

Ритми осіннього дощу

М/ф«Капітошка»,«Дощику,дощику,припусти!»(фрагмент).В.Косенко «Дощик» - сприймання. Штрихи і пауза в музиці. Виконання ритмічної композиції «Танок осіннього дощу». Гра «Який дощик».

6

Про що розповів натюрморт

К. Хачатурян. Балет «Цибулино» (фрагменти). М/ф «Цибулино» (фрагменти). «Гопак» з опери «Сорочинський ярмарок» - сприймання. Позначення звуків різної тривалості. Гра «Картина оживає».

7

Про що розповів натюрморт

Календарно-обрядові пісні. Укр.нар.пісня «Женчичок-бренчичок» в обробці М.Леонтовича - сприймання.

Укр.нар.пісня «Ходить гарбуз по городу» - виконання з інсценізацією.

8

Троїсті музики

Ансамбль. А. Філіпенко «Ой заграйте, дударики» - розучування,створення і виконання рухів до пісні. Гра «Прочитай слова, де сховалися ноти».

9

Як сопілка флейтою стала

Тембр. В.Кирейко «Награвання Лукаша» з опери «Лісова пісня» (сопілка). Й.С.Бах. Жарт (флейта). Музичні ребуси. Виконання поспівки з інструментальним супроводом.

10

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси

Струнна група інструментів. С.Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і Вовк». Тема Петрика, Пташки – сприймання. М/ф «Петрик і Вовк» (фрагмент).

11

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси

Тема Качки, Кицьки, Дідуся – сприймання. Виконання ритму ходи киці і кошеняти. Пісня «Киця-Кицюня» - розучування.

12

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси

Мідні духові та ударні інструменти. С.Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і Вовк»(фінал). Звукоряд. Фінал у музиці.

13

Зимові свята

А.Вівальді «Зима» із циклу «Пори року». Українські колядки та щедрівки: «Старий рік минає», «Нова радість стала», «Щедрик» та інші (за вибором). М/ф «Різдво»

14

Зимові свята

Укр.нар.пісня «Ой хто Миколая любить». К/ф «Один удома»(фрагмент «Щедрик»). Дж. Пєрпонт «Дзвоники дзвенять»

15

Святкуємо разом із музикою

Повторення новорічних пісень, хороводів.

Руханка «Танці-зігріванці».

16

Новорічний урок-концерт.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.