Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

НУШ. КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ. Математика за підручником «Математика. Частина 2» автор: Григорій Лишенко (2020) для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

Математика

Для кого: 3 Клас

19.01.2021

808

69

2

Опис документу:
НУШ. КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ. Математика за підручником «Математика. Частина 2» автор: Григорій Лишенко (2020) для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.) 175 год на рік / 5 год на тиждень ІІ семестр - 95 год
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика

за підручником «Математика. Частина 2»

автор: Григорій Лишенко (2020)

для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

175 год на рік / 5 год на тиждень

ІІ семестр - 95 год

п/п

Дата

Зміст уроку

Сторінки

Примітка

Додавання та віднімання чисел у межах 1000 (продовження)

81

11.01

Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння.

С.3-4,

1-11

82

12.01

Письмове додавання двоцифрових чисел.

С.5-6,

12-21

83

13.01

Письмове додавання двоцифрових чисел. Творча робота над задачами.

С.6-8,

22-32

84

14.01

Письмове додавання трицифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці. Складання та розв'язування рівнянь.

С.8-9,

33-45

85

15.01

Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач, що містять подвійне збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.

С.10-11,

46-56

86

18.01

Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці, що містить буквені дані.

С.12-13,

57-66

87

19.01

Письмове віднімання трицифрових чисел. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Види трикутників.

С.13-15,

67-76

88

20.01

Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам.

С.15-17,

78-87

89

21.01

Письмове віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль.

С.17-18,

88-98

90

22.01

Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків.

С.18-20,

99-108

91

25.01

Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

С.20-22,

109-120

92

26.01

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

С.22-23,

121-130

93

27.01

Письмове віднімання трицифрових чисел. Розв’язання задач.

С.23-25,

131-140

94

28.01

Розв'язання виразів, що містять сумісні дії (письмове додавання і віднімання).

С.25-26,

141-149

95

29.01

Закріплення вмінь та навичок письмового додавання та віднімання трицифрових чисел.

С.27-28,

150-159

96

01.02

Додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач.

С.28-30,

160-169

97

02.02

Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач, що містять буквені дані.

С.30-32,

170-179

98

03.02

Закріплення знань з додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння.

С.32-33,

180-190

99

04.02

Діагностична робота 5

100

05.02

Аналіз діагностичної роботи. Робота над помилками.

101

08.02

Закріплення знань з додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв'язання задач, що містять буквені дані. Рівняння.

С.34-35,

191-200

102

09.02

Повторення та закріплення вивченого.

Множення і ділення в межах 1000. Усне множення і ділення

103

10.02

Множення на 1 і 0. Розв'язування розширеної задачі на зведення до одиниці, що містить непряме зменшення на кілька одиниць.

С.36-37,

201-210

104

11.02

Ділення числа на те саме число, ділення на 1. Ділення 0 на число. Розв'язання задач на знаходження невідомих доданків за відомими сумами двох і трьох доданків.

С.37-39,

211-220

105

12.02

Множення числа на 100. Ділення чисел, що закінчуються нулями на 100.

С.39-41,

221-232

106

15.02

Ділення виду 80:8, 700:7. Розв’язування задач.

С.41-42,

233-241

107

16.02

Сполучний закон множення. Розв’язування рівнянь.

С. 42-44,

242-251

108

17.02

Закріплення знань учнів. Множення виду 70∙8 та ділення - 420:6. Розв’язання задач.

С.44-45,

252-263

109

18.02

Ділення числа на добуток. Спосіб послідовного ділення. Розв'язування задач.

С.45-47,

263-272

110

19.02

Ділення виду 80:20, 600:30, 1000:200 способом послідовного ділення та способом випробовування.

С.47-49,

274-283

111

22.02

Множення суми на число.

С.49-50,

284-291

112

23.02

Повторення та закріплення вивченого. Множення суми на число.

С.50-51,

292-296

113

24.02

Закріплення знань учнів. Розв’язування задач.

С.51-52,

297-305

114

25.02

Множення числа на суму.

С.53-54,

306-316

115

26.02

Множення одноцифрового числа на двоцифрове способом заміни множення додаванням. Розв'язування задач. Периметр прямокутника.

С.54-55,

317-326

116

01.03

Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач.

С.56-57,

327-336

117

02.03

Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів.

С.57-59,

337-347

118

03.03

Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Розв'язання задач.

С.59-60,

348-357

119

04.03

Закріплення знань та умінь учнів множення і ділення в межах 1000. Розв’язування рівнянь.

С.60-61,

358-366

120

05.03

Множення виду 320∙3. Розв'язування задач.

С.61-63,

367-376

121

09.03

Повторення та закріплення вивченого.

С.63-64,

377-385

122

10.03

Повторення та закріплення вивченого.

123

11.03

Діагностична робота 6

124

12.03

Аналіз діагностичної роботи. Робота над помилками.

125

15.03

Ділення суми на число.

С.64-66,

386-395

126

16.03

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

С.66-68,

396-406

127

17.03

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2.

С.68-69,

407-416

128

18.03

Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Розв'язання задач.

С.69-71,

417-427

129

19.03

Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Порівняння виразів.

С.71-72,

428-437

130

29.03

Перевірка ділення множенням.

С.72-74,

438-447

131

30.03

Перевірка дії множення дією ділення.

С.74-75,

448-458

132

31.03

Ділення виду 360:3.

С.75-77,

459-469

133

01.04

Ділення виду 64:16 способом випробовування. Розв'язування задач.

С.77-78,

470-480

134

02.04

Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

С.78-79,

481-489

135

05.04

Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

С.80-81,

490-498

136

06.04

Залежність між множником і добутком. Розв'язування задач.

С.81-83,

499-508

137

07.04

Залежність між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач.

С.83-85,

510-518

138

08.04

Залежність між дільником, діленим і часткою. Розв'язування задач.

С.85-86,

519-527

139

09.04

Закріплення знань учнів. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

С.86-88,

528-536

140

12.04

Закріплення знань учнів. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

С.88-89,

537-546

141

13.04

Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

142

14.04

Повторення та закріплення вивченого.

143

15.04

Діагностична робота 7

144

16.04

Аналіз діагностичної роботи. Робота над помилками.

Частини

145

19.04

Частини. Позначення частин числа цифрами. Розв'язування задач, що включають знаходження частини числа.

С.90-91,

547-556

146

20.04

Розв’язування задач на час. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові.

С.92-93,

557-568

147

Розв’язування задач на час. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові.

148

21.04

Знаходження числа за його частиною. Порівняння частин.

С.93-94,

569-577

149

Знаходження числа за його частиною. Порівняння частин.

150

22.04

Знаходження числа за його частиною.

С.94-96,

578-588

151

Знаходження числа за його частиною.

152

23.04

Знаходження числа за його частиною.

С.96-97,

589-597

153

Повторення та закріплення вивченого.

Ділення з остачею

154

26.04

Ділення з остачею (ознайомлення).

С.98-100,

№598-608

155

27.04

Ділення з остачею

156

28.04

Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

С.100-101,

№609-618

157

29.04

Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

158

30.04

Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

С.101-102,

№619-627

159

05.05

Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

160

06.05

Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

С.103-104,

№628-636

161

07.05

Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

162

11.05

Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

С.104-106,

№637-649

163

12.05

Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

164

13.05

Діагностична робота 8

165

14.05

Аналіз діагностичної роботи. Робота над помилками.

166

17.05

Повторення та закріплення вивченого.

Повторення вивченого за рік

167

18.05

Повторення табличного множення і ділення. Письмове множенням на одноцифрове число.

С.107-108,

№650-660

168

19.05

Нумерація трицифрових чисел. Ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число.

С.108-109,

№661-670

169

20.05

Ділення. Частини. Чисельник, знаменник.

С.109-111,

№671-680

170

21.05

Розв’язування задач. Дії з іменованими числами.

С.111,

№681-689

171

24.05

Ділення з остачею. Розв’язування задач.

С.112-113,

№690-698

172

25.05

Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення трицифрових чисел на одноцифрове. Розв’язування задач.

С.113-114,

№699-708

173

26.05

Порівняння та розв’язування задач. Дії з іменованими числами. Розв’язування рівнянь. Периметр.

С.115-116,

№709-717

174

27.05

Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач.

С.116-118,

№718-729

175

28.05

Підведення підсумків за рік. Узагальнення та систематизація знань учнів.

6

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.