Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

НУШ Календарне планування " Я досліджую світ " 2 клас на І семестр

Я досліджую світ

Для кого: 2 Клас

18.08.2020

583

15

0

Опис документу:
Календарне планування за Типовою освітньою програмою О.В.Савченко до підручників "Я досліджую світ" Грущинська І.В.,Хитра З.М.(І частина )та "Я досліджую світ.Інформатика .Дизайн та технології" Морзе Н.В.,Барна О.В(ІІ частина).
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

І сем.__________________

Тема уроку

Дата

Людина в суспільстві

1.

1

2

3

Перший тиждень Я-ЛЮДИНА РОЗУМНА!

Як я росту і розвиваюсь?

Як стежити за своєю поставою?

Який у мене характер?

4

5

6

Другий тиждень ЯК ЖИТИ У ЗЛАГОДІ?

Що таке суспільство?

Як потрібно поводитися серед людей?

Як зробити спілкування приємним?

7

8

9

Третій тиждень МИ- ГРОМАДЯНИ УКРАЇНИ

Хто такі громадяни своєї країни?

Які є символи в моєї країни?

Хто прославив Україну у світі?

10

11

12

Четвертий тиждень ДОРОГА ДО РІДНОГО КРАЮ

Як знайти на карті України свій рідний край?

Які особистості прославили мій край?

ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ ЩОДНЯ

Людина і природа восени

13

14

15

П’ятий тиждень СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ЯВИЩАМИ ПРИРОДИ

Що приховують назви осінніх місяців?

Що називають явищами природи?

Урок-екскурсія. Що змінюється в природі та житті людей восени?

16

17

18

Шостий тиждень ПРИКМЕТИ ОСЕНІ

Як вимірювати температуру повітря?

Звідки беруться хмари?

Як виникає вітер?

19

20

21

Сьомий тиждень ПОГОДА ВОСЕНИ

Що таке погода?

Як одягатися до погоди?

Як уберегтися від хвороб?

22

23

24

Восьмий тиждень РОСЛИНИ ВОСЕНИ

Як рослини зустрічають осінь?

Чому жовтіє й опадає листя?

Як восени розселяються рослини?

25

26

27

Дев’ятий тиждень ТВАРИНИ ВОСЕНИ

Як змінюється життя комах і риб восени?

Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї?

Які турботи у звірів восени?

2

28

29

30

Десятий тиждень ПРАЦЯ і ВІДПОЧИНОК ЛЮДЕЙ ВОСЕНИ

Яка праця восени першочергова?

Як люди готуються до зими?

Які свята «дарує» осінь?

31

32

33

Одинадцятий тиждень ЗДОРОВА Й БЕЗПЕЧНА ПОВЕДІНКА ВОСЕНИ НА ПРИРОДІ

Чи знаєш ти отруйні рослини?

Яких тварин варто стерегтися восени?

Чи безпечно для здоров’я збирати гриби?

34

35

36

Дванадцятий тиждень ОХОРОНА ПРИРОДИ ВОСЕНИ

Що робити з опалим листям?

Чому настає осінь та інші пори року?

ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ ЩОДНЯ

Людина і природа взимку

37

38

39

Тринадцятий тиждень РІК. ДОБА. ЗИМОВІ МІСЯЦІ

Яку форму має Земля?

Що таке доба і рік?

Чому зимові місяці мають такі назви?

40

41

42

Чотирнадцятий тиждень ВПЛИВ СОНЦЯ НА ПРИРОДУ ВЗИМКУ

Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою та життям людей узимку?

Коли починається зима у твоєму краї?

Якою буває погода взимку?

43

44

45

П’ятнадцятий тиждень ЗДОРОВА Й БЕЗПЕЧНА ПОВЕДІНКА ВЗИМКУ

Як зміцнити своє здоров’я взимку?

Які є помічники на дорогах?

Як дбати про безпеку на дорогах узимку?

Шістнадцятий тиждень ЗИМОВІ СВЯТА

На які свята чекають узимку?

Як святкують Різдво Христове в Україні та світі?

Як зберегти ялинці життя?

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

(Інформатика)

І сем.__________________

Тема уроку

Дата

Інформація

1.

1

Навколишній світ та інформація Як я можу досліджувати світ навколо себе?

2

Отримання інформації .Як я сприймаю інформацію?

3

Види інформації за способом подання .Якою буває інформація?

4

Передавання інформації. Правдива та неправдива інформація .Як я можу перевірити правдивість інформації?

5

Обмін інформацією під час спілкування. Мережа .Чи правильно я обмінююсь інформацією?

Пристрої

6

Інструменти. Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією .Якими інструментами я вмію користуватися?

7

Безпека при роботі із комп’ютерними пристроями.Як я можу захистити себе під час роботи з комп’ютером та іншими пристроями?

8

Пристрої для роботи з відео та зображеннями .Які пристрої я використовую для роботи з відео та зображеннями?

9

Пристрої для роботи із звуковою інформацією .Які пристрої будуть корисними для роботи зі звуком?

10

Пристрої для роботи з текстовою інформацією .Яким буває папір і пристрої для роботи з ним?

2

11

Пристрої для обчислень. Клавіатура .Як комп’ютер може допомогти під час обчислень?

Об’єкти

12

Об’єкт. Властивості об’єкта.Які об’єкти я можу знайти в своєму оточенні ?

13

Дії з об’єктами .Які дії я можу виконувати з об’єктами?

14

Об’єкт і середовище. Робочий стіл комп’ютера .У яких середовищах перебувають різні об’єкти?

15

Комп’ютерна програма. Інструменти комп’ютерних програм.З якими об’єктами працює комп’ютер?

Меню комп’ютерної програми. Огляд різних прикладів меню.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

(Дизайн та технології)

І сем.__________________

Тема уроку

Дата

Інформація

1.

1

Природне і штучне середовище. Збирання природних матеріалів, подібних на рукотворні форми. Аплікація «Мій акваріум».

2

Спостереження. Створення аплікації з природних матеріалів за інструкцією .Аплікація «Миша».

3

Вироби з природних матеріалів. Створення у малих групах квіткової композиції за зображенням та елементами власного задуму .Квіткова композиція «Символи України».

4

Спостереження, імітація, фантазування. Декоративно-прикладне мистецтво (петриківський ропис).

Конструювання фантастичної істоти з використанням конструктора Лего .

5

Матеріали. Технологічні операції з матеріалами. Створення виробу з паперу з використанням технологічних операцій (згинання, складання, скручування, рвання, зібгання, склеювання) .Аплікація «Дерево восени».

Пристрої

6

Інструменти та пристосування. Створення паперового вітряка з допомогою інструментів та пристосувань .Конструювання «Паперовий літачок».

7

Світ професій. Побутове самообслуговування. Виготовлення пристосування та оволодіння прийомами зав’язування шнурків на взутті Створення тренажера «Шнурки».

8

Дизайн-проектування – моделювання та конструювання.

Створення моделей осінніх рослин з використанням конструктора Лего .Конструювання «Квіти».

9

Конструктори. Виготовлення виробу за графічними зображеннями. Створення моделей тварин з використанням конструктора Лего .Конструювання «Тварини».

10

Матеріали. Властивості матеріалів (папір, картон). Створення з кольорового картону колекції «Дари осені» з використанням шаблонів .Аплікація «Дари осені».

2

11

Технологічні операції з матеріалами (складання). Створення ребусів з використанням конструктора Лего .Конструювання «Слова».

Обєкти

12

Моделі-аналоги.

Властивості матеріалів (пластилін). Створення моделей грибів із пластиліну .Модель «Гриб».

13

Властивості матеріалів (тканина, нитки). Створення комбінованої аплікації «Зимовий пейзаж».

14

Світ професій соціальної сфери. Сервірування чайного столу

15

Графічні зображення для послідовного виготовлення виробу пласкої та об’ємної форми. Виготовлення героя комп’ютерної гри в техніці оригамі .Оригамі «Пінгвін».

Цінність виконаного проекту для соціальної сфери. Виготовлення листівки новорічного меню.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.