НУШ. Інтегрований день. Математика. Конспект уроку "Бджолярочка-малявочка"

Опис документу:
Пропоную колегам "тріо" уроків (літ. читання, укр. мова, математика), об'єднаних одним казковим героєм Бджоленятком. Сподіваюсь, ви із задоволенням використаєте мої цікаві ідеї. Буду вдячна, якщо матеріали сподобаються. Я старалась!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 2. Математика

Бджолярочка-малявочка у дитячому садочку

Тема: Повторення матеріалу. Розв’язування виразів, задач. Побудо-

ва відрізків заданої довжини

Мета: – вчити розв’язувати прості та складені задачі на додавання та віднімання у

межах 10;

вдосконалювати вміння розв’язувати вирази на додавання та віднімання з

переходом через десяток; будувати відрізки заданої довжини;

розвивати логічне мислення учнів, спостережливість, увагу;

виховувати любов до математики, працелюбність, почуття взаємодопо-

моги.

Обладнання: таблиці, малюнки казкових героїв, м’які іграшки (сороконіжка, гу-

сінь), індивідуальні картки, обладнання для гри «Сороконіжка», «Соти»,

посібники «Лічимо до 100», компютерна презентація.

Хід уроку

НА ЛУЗІ

I. Робота над блоком усних задач

1) Робота над таблицею (слайд 3)

Складання слова за першими буквами слів-малюнків

з а д а ч а (слайд 4)

2) Розв’язування віршованих задач

Давайте допоможемо комашкам розв’язати математичні задачі.

Відповіді задач учні показують за допомогою посібника «Лічимо до

100».

а) На комашиному концерті Скільки всіх було артистів: (слайд 5)

бабки виступали. і музик, і танцюристів?

Дві в сопілку грали, (2+8=10)

вісім танцювали.

б) В день народження Бджоляти На скільки співаків-хористів

мушки виступали. більш було, ніж танцюристів?

7 співали, троє танцювали. (7-3=4) (слайд 6)

в) 5 метеликів в танку більше гопака стрибали.

весело кружляли. Скільки коників танці танцювали?

На 3 коники зелених (5+3=8) (слайд 7)

По ходу розв’язування задач школярі коментують вибір дії.

ДИТЯЧИЙ САДОК (МАЙДАНЧИК)

II. Робота над задачами (самостійна робота)

1) Вступне слово вчителя

Бджілка-мама привела

В ясельну групу немовля.

Там з подружками воно

Гратися розпочало. (слайд 8)

2) Розв’язування задач (самостійна робота)

За крилом дошки працює викликаний учень.

а) На дитячому майдані

10 раз малятко з гірки з’їхало.

На 5 менше на качелях погойдалось.

Скільки ж впало.

Йому все мало.

Скільки раз з качель, малята,

впало Бджоленятко? (10-5=5) (слайд 9)

ШКОЛА ТАНЦІВ

Вирішив батько в артисти

Вчитися віддати своє дитинча. (слайд 10)

б) В школі танців Бджоленятко але йому все мало. (7-3=4)

піруети «видавало»: На скільки маля більше

7 підскоків, 3 повороти, зробило підскоків? Га? (слайд 11)

Фізкультхвилинка (слайд 12)

Вправи для тулуба, рук, ніг виконуються під музику «Танец шмеля».

III. Каліграфічні вправи

У школі танців Бджоленятко вчилося кружляти у повітрі «вісімкою», як по-

казано на таблиці. Давайте пропишемо каліграфічно цю цифру у зошитах.

1) Повторення правил сидіння за партою під час письма (слайд 13)

2) Каліграфічне написання цифри на дошці та у зошитах

Вчитель коментує.

3) Складання дітьми виразів з використанням числа 8.

=1+… +1=9 (слайд 14)

=2+… 2+ =10

9-1= 10-2=

4) Запис виразів у зошитах (слайди 15, 16)

ВОРОТА У КРАЇНУ ЗНАНЬ

Щоб перейти через ворота знань, (слайд 17)

в школу треба йти дитині.

IV. Робота над «ланцюжками» виразів

«Ланцюжок» треба розв’язати, щоб знання дістати. (слайд 18)

Початок: 5, 7, 3. (слайд 19)

Діти записують «проміжні» відповіді у зошити через кому.

V. Логічні вправи (слайд 20)

1) Гра «Соти»

Працьовиті бджілки мед збирали. Давайте допоможемо «заповнити»

соти, знайдемо суму та різницю даних чисел. (слайди 21-24)

2) Гра «Гусінь»

Хто знає, той скаже.

Які числа пропущені у гусені? (слайди 25, 26)

VI. Робота над геометричним матеріалом

1) Перетворення одиниць вимірювання довжини

Виміряти пані Гусінь (вчитель показує м’яку іграшку) (слайд 27)

вдалося Бджоленяті. 1 дм 2 см – вся довжина.

Скільки всього сантиметрів Гусінь пані має?

Хто з вас знає, той відповідає.

Запис у зошитах: 1 дм 2 см = 12 см. (слайд 28)

2) Самостійна робота за варіантами

1 варіант 2 варіант (слайди 29, 30)

1дм 3 см = … 1дм 5 см = …

16 см = ...дм … см 18 см = … дм … см

Накреслити відрізок завдовжки

1 дм 3 см 1 дм 2 см (слайди 31, 32)

VII. Робота за індивідуальними картками (слайд 33)

VIII. Підсумок уроку. Рефлексія

Виросло Бджоленя. Чого ж воно навчилося у яслах? Школі танців? Шко-

лі? (слайд 34)

Що запам’ятали? Що сподобалося? Які завдання важкі?

– Оцініть свою роботу на уроці.

Учні заповнюють «соти» крапельками меду.

Дякую за гарну роботу! (слайд 35)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
2
6
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!