НУШ Формування навичок ефективного спілкування

Опис документу:
Тренінг для учнів 2 класу Нової Української школи "Школа спілкування". Роздатковий дидактичной матеріал для роботи в парі допоможе відпрацювати учням уміння будувати діалоги та дискусії, сформувати навички активного слухання , навчить висловлювати та обгрунтовувати власну думку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Хохлова Людмила Василівна,

вчитель початкових класів,

вчитель вищої категорії,

вчитель-методист

Навчально-виховного комплексу №1

Покровської міської ради

Донецької області

НУШ

Формування навичок ефективного спілкування

Роздатковий дидактичний матеріал для роботи в парі

Картка 1

Побудуйте дискусію

«Книжка вчить як на світі жить»

  • Як ти розумієш вислів «Книжка вчить як на світі жить »? Чи згоден ти з цим?

  • __________________________________________________________________

  • Чи згоден ти, що треба обережно користуватися книжками?

  • Звісно це так, тому що… _____________________________________________

- А чи знаєш ти, скільки людей брало участь у створенні кожної книжки?

- Мені відомо, що … ___________________________________________________

- Що ти зробив би, побачивши, що погано поводяться з книжками?

  • ___________________________________________________________________

- А чи є в тебе улюблені книжки?

- ____________________________________________________________________

- Як ти вважаєш, чому хто багато читає, той багато знає?

- ______________________________________________________

Картка 2

Побудуйте дискусію

«Якщо хочеш бути здоровим»

  • Що таке на твою думку, здоровя?

  • На мою думку, це ___________________________________________________

  • Як ти вважаєш, чи складно зберегти здоров’я?

  • Мені здається, що ___________________________________________________

  • А чи знаєш ти, що шкодить здоров’ю?

  • Я думаю ___________________________________________________________

  • Ти думаєш можна захистити себе від шкідливих звичок?

  • Я впевнений, що ____________________________________________________

  • Що підштовхує до набуття поганих звичок?

  • ___________________________________________________________________

  • Що, на твою думку, означає поняття «здоровий спосіб життя»?

___________________________________________________________________

Картка 3

Побудуйте дискусію

«Щоб узимку не хворіти, треба гартуватись»

  • Чи згоден ти, що треба гартуватися, щоб узимку не хворіти?

  • Я … із цим, тому що ________________________________________________

  • Як ти вважаєш, як треба загартовуватися?

  • На мою думку ______________________________________________________

- А яким засобом загартування ти віддаєш перевагу?

- Чи згоден ти, що загартовуватись треба обережно?

- Я згоден, тому що ____________________________________________________

- Як ти думаєш, що краще: посидіти з іграшкою в кімнаті чи погуляти на свіжому повітрі?

- Значно корисніше ____________________________________________________

- А як ти думаєш, чи потрібно людині ходити босоніж, якщо у неї багато взуття?

- Звісно, що __________________________________________________________

Картка 4

Побудуйте діалог

«Навчання і труд поруч ідуть»

  • Чи подобається тобі навчатися? Чому?

  • ___________________________________________________________________

  • Чи легко тобі дається навчання? Що найскладніше?

  • ___________________________________________________________________

  • Як ти думаєш, як можна підвищити працездатність?

  • Я вважаю __________________________________________________________

  • Чи впевнений ти у своїх знаннях? Як ти їх оцінюєш?

  • ___________________________________________________________________

  • Чи в повну міру своїх можливостей ти навчаєшся?

  • ___________________________________________________________________

  • Як вважаєш, за яких умов ти навчався б краще?

  • ___________________________________________________________________

  • Чи охоче ти виконуєш домашнє завдання?

Картка 5

Побудуйте діалог

«Людина починається з добра»

  • Як ти вважаєш, чому так говорять «Не роби іншим того, чого ти б не хотів, щоб робили по відношенню до тебе?»

  • На мою думку ____________________________________________________

  • Чи вмієш ти прощати?

  • …_______________________________________________________________

  • Чи завжди добро перемагає над злом?

  • Вважаю … ________________________________________________________

  • Чи легко бути добрим?

  • Здається … _______________________________________________________

  • Що ти зробив по совісті?

  • Я думаю … _______________________________________________________

  • Чи добра ти людина? Чому так вважаєш?

  • _________________________________________________________________

Хто твій герой, як приклад наслідування?

  • _________________________________________________________________

Картка 6

Побудуйте діалог

«Будь природі другом»

  • Чи відомо тобі, що кожного року на планеті Земля зникає на зовсім один вид тварин і кожен день – один вид рослин? Як ти вважаєш чому?

  • Можливо тому, що … ______________________________________________

  • Чи можемо ми щось зробити для збереження нашої природи?

  • Я вважаю, що … ___________________________________________________

  • Чи треба кожній людині піклуватися про природу?

  • _________________________________________________________________

- Вислови свою думку, що значить бути природі другом?

- __________________________________________________________________

Картка 7

Побудуйте діалог

«Мій внутрішній світ»

  • Як ти вважаєш, що потрібно мати й вміти, щоб називатися людиною?

  • Мабуть, … _____________________________________________________

  • Чи можна розпізнати добру й злу людину за одягом або зачіскою?

  • Здається, що … ___________________________________________________

  • Чому, про одних людей говорять, що в них душа добра, а про інших, навпаки – душа зла, погана?

  • Я вважаю … _______________________________________________________

  • Як думаєш, в яких випадках кажуть: «Болить душа»?

  • ___________________________________________________________________

А чи можеш згадати, коли у твоїй душі був сум, а коли радість?

- ___________________________________________________________________

- Ти хороша людина? Чому так вважаєш?

- ___________________________________________________________________

Картка 8

Побудуйте діалог

«Щастя – це стан душі»

  • Кожна людина мріє бути щасливою. Чи згоден ти з думкою, що бути кому-небудь потрібним – це вже щастя?

  • Я _______________________________________________________________

  • Чи вдалося тобі почуватися щасливим? Що ти для цього робиш?

  • Звісно, це так. ______________________________________________________

- А що тобі потрібно, щоб почуватися щасливим?

- Що б ти порадив засмученій людині?

- ____________________________________________________________________

- Чи можеш ти сприяти поліпшенню свого настрою? Як саме?

- ____________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн