Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

НУШ. Діагностувальна робота з математики за темою "Повторення вивченого у другому класі", 3 клас.

НУШ

Для кого: 3 Клас

27.09.2021

209

8

0

Опис документу:

Комбінована діагностувальна робота з математики для 3 класу. Є
бланк оцінювання результатів діагностувальної роботи для учнів, характеристика результатів навчання та бланк оцінювання результатів для щоденника-досягнень.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діагностувальна робота з математики №1, 3 клас.
Тема: Повторення вивченого в другому класі
Варіант 1
1. Запиши число, яке складається:
а) із шести сотень і чотирьох десятків;
б) з п’яти сотень і восьми одиниць
в) з восьми сотень;
г) із трьох десятків і двох одиниць.
(ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ)


2.Запиши вираз й обчисли його значення.
а) Різниця добутків чисел 4 і 9 та 3 і 5;
б) суму чисел 57 і 23 зменшити в 10 разів.
(ВИСОКИЙ РІВЕНЬ)


3. Перетвори складене іменоване число на просте.
а) 7 грн 15 к.; б) 3 год 30 хв.
(ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ)


4.Розвʼяжи рівняння.

а) х- 73=32; б) 984-х=36 (ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ)


5. Розвʼяжи задачу. Визнач її вид. Склади вираз.
До овочебази завезли 630 кг овочів: 120 кг моркви, 300 кг картоплі, а решту – капусти. Скільки кілограмів капусти завезли до овочебази?
(ВИСОКИЙ РІВЕНЬ)


6 . Допоможи Тарасу виміряти довжину відрізка ОК та побудувати відрізок СВ, що у 2 рази довший за відрізок ОК. Запиши довжину відрізка СВ.
.
(ВИСОКИЙ РІВЕНЬ)
__________________________________________________________________













(КАРТКА ДЛЯ УЧНІВ)

Бланк
оцінювання результатів діагностувальної роботи з математики №1.

____________________________________________
ПІБ учня

Характеристика
навчальної
діяльності


завдань

Очікувані
результати учня

Результат
виконаних завдань

Загальний рівень

1

1,4




2

2,4,5,6,7




3

2,4,7




4

5,7




5

6




6

3





Очікувані результати навчання по завданнях: 1.Д 2.В 3.Д 4.Д 5.В 6.В 7.В

Підпис батьків


























(Аркуш до щоденника - спостережень)

Оцінювання предметних компетентностей

МАТЕМАТИКА

Характеристика результатів навчання

Результат навчання

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

3

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти 3 геометричних фігур.

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.


У 3-4 класах підсумкове оцінювання здійснюють вербально/рівнево (за вибором закладу загальної середньої освіти): за умов використання вербальної оцінки, якщо результат навчання сформовано, його позначають ᴠ, якщо результат ще формується, позначень не роблять/за умов використання рівневої оцінки рівень результату навчання позначають буквою В (високий)/ Д (достатній)/ С (середній)/ П (початковий).















БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ КОМБІНОВАНОЇ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ №1
ТЕМА:_____________________________________________________

Дата _________________________________


з/п

ПІБ учня

Результат навчання

1

2

3

4

5

6

ЗАВДАНЬ








1








2








3








4








5








6








7








8








9








10








11








12








13








14








15








16








17








18








19








20








21








22








23








24








25








26








27








28








29








30








31








32











Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.