НУШ Читання та перевірка розуміння тексту

Опис документу:
Пропоную невеликий текст для читання на уроці, картки для перевірки розуміння прочитаного. Робота може проводитись фронтально, в парі. Ефективне використання на "Щоденні 5", розділи "Читання для себе", "Читання для когось".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Завдання для самостійного читання та перевірки розуміння прочитаного тексту «Помічниця»

Мета завдання: вчити: читати самостійно/ уважно слухати того, хто читає,

розуміти прочитане,

знаходити відповіді на питання по змісту тексту,

аналізувати та підбирати малюнки до тексту;

розвивати: вміння читати напівголоса,

вміння уважно слухати читача,

вміння запам’ятовувати прочитане/прослухане,

мовлення, під час висловлення своєї думки;

виховувати: повагу до праці батьків,

бажання допомагати у хатніх справах,

цікавість до читання,

охайність під час виконання завдань.

Інструктаж до роботи (для вчителя):

Робота може проводитись як фронтальна, так і в парі. Листочки для роботи підписуються дитиною.

Для фронтальної роботи: 1. кожна дитина читає текст для себе

2. Підбирає назву до тексту, записує його на лінії

3.Читає та відповідає на питання одного з двох варіантів питань

4. Доповнює текст пропущеними словами

5. підбирає малюнки, які ілюструють текст

6. Відповідає на питання другого варіанта (можна на при кінці уроку, за бажанням дитини)

Для роботи в парі: 1. Визначити «Читач» - «Слухач», підібрати свої (різні) кольори («Читач» позначає листочок тексту своїм кольором)

2. «Читач» читає оповідання, «Слухач» уважно його слухає

3.Індивідуально відповідають на питання до тексту на листочках

4. Змінюють ролі («Читач» на «Слухача» та навпаки) та читають текст, який треба доповнити; доповнюють, записують слова кольором першого «Слухача»

5. Підбирають малюнки до тексту або визначають, які малюнки не підходять до тексту. Працюють по черзі, беруть один малюнок – пояснює свою думку, інший малюнок підбирає друга дитина – пояснює

6. Розповідають один одному, які хатні обов’язки є у них, чим вони допомагають матусі, бабусі, татові вдома

Перевірка роботи вчителем: зібрати листочки та визначити якість розуміння тексту за відповідями на питання;

діти показують які малюнки підібрали до тексту;

розповідають, про які хатні обов’язки дізналися від свого друга, чим самі допомагають.

__________________

Мама і тато на роботі. А Іринка дома сама. Вона прибрала у кімнаті. Помила посуд. Потім Іринка постелила на стіл білу скатертину.

У садку Іринка нарвала квітів. Мама любить ромашки. Дівчинка поставила квіти у вазу.

Ім’я _____________________________

  1. Де мама дитини?

Вдома на роботі у парку

  1. Хто залишився вдома?

Тато дівчинка хлопець

  1. Як звуть дитину?

Іринка Яринка Полінка

  1. Що зробила дівчинка у кімнаті? Помила підлогу

розкидала іграшки прибрала

  1. Що мила Іринка?

Підлогу посуд овочі

  1. Якого кольору скатертина? Біла синя рожева

  2. Де дівчинка взяла квіти? Купила нарвала

  3. Які квіти любить мама? ________________

Мама і тато на __________.

А Іринка ______ сама. Вона прибрала у _____________. __________ посуд. Потім Іринка постелила на ________ білу скатертину.

У ________ Іринка нарвала квітів. _________ любить ромашки. Дівчинка поставила квіти у ____________.

Ім’я _____________________________

  1. Хто пішов на роботу?

Тато бабуся мама

  1. Де залишилась дівчинка?

В садочку вдома у бабусі

  1. Як звуть дитину?

Іринка Яринка Полінка

  1. Що зробила дівчинка у кімнаті? розкидала іграшки прибрала витерла пил

  2. Що мила Іринка?

Підлогу овочі посуд

  1. Що накрила скатертина? Стілець ліжко стіл

  2. Куди дівчинка поставила квіти? До шафи у вазу на підвіконня

  3. Які квіти любить мама? ________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»