НУШ. Як створити театр? Хто автор вистави? Ранкова зустріч «На гостинах у казки»

Опис документу:
НУШ. Як створити театр? Хто автор вистави? Ранкова зустріч «На гостинах у казки» Дістаючи з теки зображення казкових персонажів (вистави з цими персонажами у підготовленому заздалегідь репертуарі Театру юного глядача), запропонуйте дітям упізнати героя, назвати, з якої він казки, та висловити від його імені побажання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Як створити театр? Хто автор вистави?

І. Ранкова зустріч «На гостинах у казки»

«Дружне коло». Вітання

Дістаючи з теки зображення казкових персонажів (вистави з цими персонажами

  1. у підготовленому заздалегідь репертуарі Театру юного глядача), запропонуйте дітям упізнати героя, назвати, з якої він казки, та висловити від його імені побажання.

Групові заняття. Вправа «Звукові намистинки»

ІІ. Представлення репертуару Театру юного глядача

Запитайте дітей, чи знають вони, що таке «репертуар». Зачитайте репертуар Театру юного глядача, у якому учні зможуть упізнати знайомі вистави (згадувалися на ранковій зустрічі).

Проблемне запитання для обговорення в парі:

    • Хто такий автор? Як називають автора вистави?(драматург)

  • Мовно-математична розминка біля «стіни слів»

Доповнення «стіни слів» «Театр» новими словами:

«РЕПЕРТУАР», «СЦЕНАРІЙ», «СЦЕНАРИСТ», «РЕЖИСЕР», «ЗВУКООПЕРАТОР», «ПОСТАНОВКА».

Гра «Лото»

Роздайте учням картки із зображенням цифр (або ж порожні аркушики форматом: 5см Х 5см). Попросіть вибрати на «стіні» будь-яке слово, порахувати кількість букв у ньому, знайти картку з відповідним числом на означення кількості букв (або ж записати число фломастером самостійно) та прикріпити під словом.

  • Яке слово найдовше? Чому?

  • Яке найкоротше? Чому?

  • На скільки букв найдовше слово відрізняється від найкоротшого?

ІV. Ознайомлення з поняттям світло/ тінь

Вправа «Інтрига»

Запропонуйте повісити на «стіну» ще одне слово – «ТІНЬ».

«Театр»

Запитайте дітей:

  • Що таке тінь?

  • Що ви вже знаєте про тінь?

  • Назвіть слово, протилежне за значенням до слова «тінь» (світло).

Поясніть дітям, що «світло» і «тінь» мандрують разом. Для того, щоб бачити, необхідне світло. Світло подорожує прямолінійно. Попросіть дітей показати з допомогою рук:

- Прямолінійно – це як?

Попросіть учнів послухати оповідання (http://xku.qqq.in.ua/articles/zvidki- berutsja-tini.html):

  • завжди говорила: знання різних наук дуже корисні в нашому житті! Можу навести скільки хочете прикладів, щоб підтвердити це. Ось вчора прибіг до мене наш песик Зубок, кострубатий, переляканий, і прямо з порога почав розповідати. Мовляв, тітка Матильда, в нашому комірчині хтось живе. І цей хтось - великий, темний і страшний!

Ну, скажіть, будь ласка, хто міг забратися в наш комору? Там тільки старі речі та іграшки зберігаються ... Я стала розпитувати, що ж все-таки відбулося ... і виявилося, що Зубок просто злякався власної тіні!

Всі ми знаємо, що в сонячний день чітко видно тіні людей, дерев, будинків і інших предметів. Звідки вони беруться? Щоб відповісти на це питання потрібно знати, що таке світло.

Отже, світло – це видимі промені, які випромінюю різні джерела, наприклад, електричні лампочки або свічки. Джерелом основного світла на Землі є Сонце. Світлові промені поширюються повітрям прямолінійно, тобто прямою лінією, і проходять тільки крізь прозорі предмети. Зустрівши на шляху непрозорий предмет, вони не можуть крізь нього пройти і обійти його не можуть. І за цими предметами утворюється темна пляма – тобто тінь, це та частина простору за непрозорим предметом, куди не проникає світло.

Ось так і Зубок, побачив свою власну тінь – адже за ним світила електрична лампочка. Вона давала світло, яке не могло пройти крізь його тіло.

Запитайте в учнів, які ще об’єкти можуть світитися?

Чи сонце випромінює світло?

Чи випромінює світло місяць, а чи відбиває його?

Чи світлячки і деякі риби можуть випромінювати світло?

Кажуть, що людина випромінює світло. Це як?

Попросіть учнів зробити припущення і погрупувати предмети, які: 1) пропускають світло, 2) не пропускають його, 3) випромінюють світло.

»

Матеріали для дітей. Додаток 4

26

V. Ознайомлення з театром тіней

Запитайте дітей, що, на їхню думку, є спільного між тінню і театром (Театр тіней).

Перегляд мультфільму «Фіксики»: «Театр тіней» https://www.youtube.com/watch?v=jOLElhj06Vs

Обговоріть із дітьми, який буває театр, чому цікаво створювати театр тіней (на думку героїв мультика).

.

: «Теат

VІ. Створення тіньового театру за допомогою лампи та простирадла

Повідомте дітей, що сьогодні вони одночасно будуть і дослідниками, і акторами. Як це можливо? Відповідь на це запитання дасть театр тіней.

Запропонуйте дітям створити тіньовий театр за допомогою лампи та простирадла. Діти можуть своїми руками створювати силуети тварин, предметів, або ж вирізати паперові картинки та приклеїти їх до палиць (лінійок).

Скажіть, що це гарна руханка для пальчиків, які втомлюються від письма, тому варто потренуватися створювати різні фігури з власних рук й удома.

Матеріали для дітей. Додаток 5

http://svoimirukami.com.ua/teatr-tinej-nezvychajna-zabava-dlya-doroslyh-i-ditej.html

Театр»

VІІ. Словниковий диктант-вікторина

Запропонуйте дітям нагадати та надрукувати (при потребі звертаючись до «стіни слів») «театральні» слова.

Як називають:

  • людину, яка грає у виставі?

  • автора вистави?

Як називають список (перелік) вистав на місяць чи тиждень?

Як називають рекламне повідомлення про виставу, яка відбудеться?

VІІІ. Рефлексія. Підведення підсумку заняття

Вправа «Крісло автора». Запропонуйте дітям розповісти про те, що:

вдалося,

яка робота була найцікавішою,

найважчою,

яку б роботу хотіли зробити ще раз

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.