Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

НУШ. «Я досліджую світ». ЗИМА

НУШ

08.11.2018

4093

300

0

Опис документу:
Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018 ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ ЗИМА «Ознаки зими» Завдання · Описати ознаки зими в природі за малюнками і власними спостереженнями, усно закінчити речення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ

ЗИМА

«Ознаки зими»

Завдання

· Описати ознаки зими в природі за малюнками і власними спостереженнями, усно закінчити речення.

Сонце взимку над землею знаходиться ________ __________ (низько).

Дні ________ (короткі).

Ночі ________ (довгі).

Опади випадають у вигляді ________ (снігу).

Водойми вкриваються ________ (льодом).

Дерева стоять без ________ (листя).

Гра «Чого без чого не буває?»

· Дощу не буває без... (хмари).

· Снігу не буває без... (морозу).

· Завірюхи не буває без... (снігу, вітру).

· Льоду не буває без... (води, морозу).

· Бурульки не буває без... (відлиги).

· Ковзанки не буває без... (льоду).

· Зими не буває без... (морозу).

Вправа «Цікава картина»

— Знайдіть, що переплутав художник.

Завдання «Збери приказки»

— Складіть прислів’я та приказки, розташовуючи картинки в порядку збільшення. (Слова записані на звороті картинки.)

— Чому так говорять? Поясніть.

Завдання

· За фрагментом малюнка назвати, кого можна зустріти в зимовому лісі.

Вправа «Порівняй сніг»

· Пухнастий, як... (шуба у зайчика).

· Блискучий, як... (зірка, сонечко, ялинкові іграшки).

· Гарний, як... (квітка, писанка).

· Легенький, як... (пір’їнка).

· Білий, як... (вата).

· Холодний, як... (морозиво).

Гра «Четвертий зайвий»

— Послухайте уважно і назвіть зайве слово.

· Мороз, морозильник, море, морозиво.

· Сніг, сніданок, снігур, сніговик.

· Холод, холодильник, холодок, ходити.

· Лід, крижинка, ліки, ковзанка.

· Завірюха, віхола, заметіль, віник.

· Велосипед, ковзани, санчата, лижі.

«Юний художник»

— Знайдіть 10 відмінностей.

— Домалюйте деталі, щоб утворилося два однакові малюнки.

Стратегія «Кубування»

Годівничка для птахів

1. Опишіть це. Відзначте колір, форму та розміри. (Коричнева, невелика.)

2. Порівняйте це. На що схоже? (Схожа на маленький будиночок.)

3. Встановіть асоціації. Про що це змушує вас думати? (Змушує думати про птахів узимку.)

4. Проаналізуйте це. Яким чином це зроблено? (Зроблено з деревини, за допомогою молотка, цвяхів.)

5. Знайдіть застосування цьому. Яким чином це може бути застосовано? (Для годування птахів.)

6. Висловіть своє ставлення. (Їдальня для птахів.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.