НУШ. «Я досліджую світ». ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

Опис документу:
Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018 ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ Стратегія «Фантастичні гіпотези»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ

ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

Стратегія «Фантастичні гіпотези»

— Що станеться, якщо техніку на тривалий час залишати ввімкненою?

— Що трапилося б, якби люди не винайшли техніку, що допомагає?

Стратегія «Павутинка»

Учні утворюють коло, передаючи одне одному клубок ниток. Одним реченням вони відповідають на поставлене запитання. Наприклад:

· Як ми використовуємо техніку?

· Навіщо потрібна техніка?

«Розсипанка із букв»

Стратегія «Передбачення»

Учитель перед уроком кладе картки зі стислим зображенням основних ідей уроку, а учні мають їх прокоментувати.

Гра «Сплети павутинку»

Завдання

· Яка техніка які об’єкти допомагає створити людині? Поєднати лініями.

Стратегія «Припущення на основі запропонованих картинок»

Діти розглядають малюнки, роблять висновки: що може трапитися від необережного поводження з технікою.

Графічний редактор «Фішбоун»

· Після спільного обговорення проблемної теми під модерацією вчителя учні записують її чітке формулювання в полі «Проблема» (голова риби).

· Після аналізу інформації за темою (з текстових матеріалів, фільмів тощо) учні визначають причини та аргументи, що їх підтверджують. Часто причин більше, ніж аргументів. Тоді варто пояснити дітям, що це — нормально, адже трапляються ситуації, коли причини ще не мають логічного пояснення і залишаються як припущення.

· Шляхом аналізу «причин-аргументів» діти формулюють висновок, що записують в останній частині малюнку.

Стратегія «Кола по воді»

Опорним словом є головне слово теми. Його записують у стовпчик і на кожну букву добирають іменники (дієслова, прикметники, стійкі словосполучення) до досліджуваної теми. По суті це невелике дослідження, що може початися в класі та мати продовження вдома.

Наприклад:

Т — тримає

Е — економить

Х — хазяйнує

Н — наготує

І — імітує

К — кодує

А — автоматизує

Вправа «Обери позицію»

Завдання

· Зазначити стрілочкою, куди слід подіти використану батарейку. Пояснити свій вибір.

Вправа «Поміркуй!»

Завдання

· Поміркувати та обґрунтувати, які функції можуть виконувати роботи, зображені на картинках.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.