НУШ. «Я досліджую світ». ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ

Опис документу:
Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018 ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ Стратегія «Передбачення» Учитель перед уроком кладе картки зі стислим зображенням основних ідей уроку, а учні мають їх прокоментувати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ

ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ

Стратегія «Передбачення»

Учитель перед уроком кладе картки зі стислим зображенням основних ідей уроку, а учні мають їх прокоментувати.

Метод «Шифрувальники»

КРА ПРИ ДИ КИ ГО ПЕЛЬ

Графічний редактор «Фішбоун»

· Після спільного обговорення проблемної теми під модерацією вчителя учні записують її чітке формулювання в полі «Проблема» (голова риби).

· Після аналізу інформації за темою (з текстових матеріалів, фільмів тощо) учні визначають причини та аргументи, що їх підтверджують. Часто причин більше, ніж аргументів. Тоді варто пояснити дітям, що це — нормально, адже трапляються ситуації, коли причини ще не мають логічного пояснення і залишаються як припущення.

· Шляхом аналізу «причин-аргументів» діти формулюють висновок, що записують в останній частині малюнку.

Метод фантастичної проблеми «Чарівна паличка»

Якби ви були чарівниками і мали чарівні палички, що б ви зробили для користі вашої водойми?

Гра «Чарівний клубочок»

Завдання

· Зменшити: краплина, ... (краплинка, краплиночка).

Хмара — ..., ...

Сніжинка — ..., ...

Вода — ..., ...

Струмок — ..., ...

Завдання

· Збільшити: річечка, ... (річка, ріка).

Ставочок — ..., ...

Джерельце — ...

Росинка — ...

«Метод фантастичної проблеми»

Уявіть, що злий чаклун забрав усю воду.

Що станеться, коли зникне вода? (Зів’януть усі рослини, загинуть тварини, люди.)

Який висновок ми зробимо? (Без води немає життя на Землі.)

Стратегія «Павутинка»

Учні утворюють коло, передаючи одне одному клубок ниток. Одним реченням вони відповідають на поставлене запитання. Наприклад:

· Як ми використовуємо воду?

· Навіщо потрібна вода?

Вправа «Що може бути спільного?»

Завдання

· Який зв’язок може існувати між зображеними предметами? Пояснити.

Вправа «Вкажи зайве у кожному рядку»

· Морська вода, джерельна вода, річкова вода, солодка вода «Живчик».

· Пісок, борошно, цукор, крохмаль.

· Сода, вуглекислий газ, олія, спирт.

Алфавіт

Завдання

· Написати якнайбільше фактів про тему навчання, кожне слово-факт має починатися з літер абетки (наприклад, вивчення теми «Пригоди крапельки»).

А

аква

Б

болото

В

водоспад

Г

гідростанція

Ґ

ґлей

Д

дистиляція

Е

екологічно чиста

Ж

жорстка

З

замерзає

І

іній

К

кругообіг води

Л

лід

М

море

Н

напій

О

океан

П

пара

Р

річка

С

стан

Т

туман

У

унікальна

Ф

фільтрація

Х

хмара

Ц

цикл

Ч

чайник

Ш

шкала

Ю

юнга

Я

явище

Вправа «Злови помилку»

· Вода — найбільш поширена речовина на Землі.

· Вода є всюди: в морях, океанах, ґрунті, річках, повітрі.

· Вода може бути у двох станах.

· Без води можна жити.

· Водойми бувають природними і штучними.

· Вода буває солоною і прісною.

· У природі немає зовсім чистої води.

· Усі розчини прозорі.

· Усі розчини каламутні.

· Морська вода належить до природних розчинів.

Графічний редактор «Концептуальна таблиця»

Діти за допомогою вчителя заповнюють таблицю.

Характеристики

Вода

Пара

Лід

Сніг

колір

запах

форма

стан (переливається)

плавучість

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
1
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!