НУШ. «Я досліджую світ». МОЇ ДРУЗІ

Опис документу:
Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018 ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ МОЇ ДРУЗІ Гра «Переходи»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ

МОЇ ДРУЗІ

Гра «Переходи»

Гравці розсаджуються на стільцях, утворивши півколо.

Учитель, звертаючись до учасників гри, пропонує спочатку уважно подивитися одне на одного, особливу увагу звернувши на колір волосся. Потім — помінятися місцями так, щоб праворуч виявився партнер, у якого найсвітліше волосся. Ліворуч гравці повинні посадити того, у кого найтемніше волосся. Основна умова гри — жодних гучних обговорень.

Гра-розминка «Це мій кращий друг і я!»

Якщо відповідь про вас, промовляєм хором враз:

«Це все я, це все я, це мій кращий друг і я».

Якщо ні — то мовчимо і тихенько сидимо.

А тепер давайте грати — треба вам відповідати.

· Рано-вранці хто піднявся?

· А хто сонечку всміхався?

· Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?

· Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?

· Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?

· Хто уміє берегти ручки, зошити й книжки?

· А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?

· Хто веселу вдачу має і усім допомагає?

Гра «Хто більше?»

Завдання

За початковими літерами слова «дружба» назвати якості справжнього друга.

Д — добрий, дотепний, доброзичливий, дбайливий...

Р — радісний, рідкісний...

У — уважний, урівноважений...

Ж — життєрадісний, жвавий...

Б — бадьорий, балакучий...

А — активний, акуратний...

Технологія «Незакінчене речення»

«Хто з ким дружить?»

Прийом «Лови помилку»

· Один — за всіх, і всі — за одного.

· Обманюй друга, коли тобі це вигідно.

· Розділи з другом і радість, і смуток.

· Підтримай друга у біді.

· Свого друга ображай, обзивай, зрідка кусай.

· Бережи друга, не ображай, не обзивай його.

· Поступайтеся одне одному.

· Будь з другом чесним та відвертим.

· Завжди грубіянь товаришам.

· Вітайся з усіма своїми товаришами.

Метод «ПРЕС»

Стратегія «Передбачення»

Казка «Дружба квітів»

· Про що саме йтиметься у казці?

Пролітали якось над галявиною, на якій росло багато квітів, брати Вітер і Дощ та їхня сестра Блискавка. Летіли вони надзвичайно високо, що ніхто на землі не бачив і не чув їхньої появи. Почули вони розмову квітів про те, які вони дружні та товариські. Вирішили тоді Вітер, Дощ і Блискавка перевірити, чи насправді це так. Брат Вітер почав дути на квіти з такою силою, що найслабших почало виривати з корінням...

· Чому Вітер, Дощ та Блискавка вирішили випробувати дружбу квітів?

· Як ви вважаєте, що зробили квіти?

· Чому ви так гадаєте?

...Але квіти, які росли поряд, допомогли своїм друзям. Усі вони дружно взялися за листя і тримали одне одного, поки брат Вітер не повірив у їхню дружбу.

Тоді брат Дощ вирішив перевірити по-своєму. З великою силою він почав лити на галявину свої краплини...

· Чи підтвердилися ваші припущення?

· Як ви вважаєте, що сталося, коли полив Дощ?

· Чому ви так гадаєте?

...Та побачив він, що квіти тримаються одне за одного стеблами, листям. Тих, хто падав на землю, підіймали й підтримували. Тоді сестра Блискавка зупинила своїх братів.

Вона зрозуміла, ...

· Чи підтвердилися ваші припущення?

· Як ви гадаєте, що зрозуміла Блискавка?

... що на цій галявині всі квіти дійсно між собою дружать і будуть підтримувати одна одну, щоб не сталося.

· Чи хотіли б ви жити на такій галявині? Чому?

Гра «Будуємо цифри»

Гравці вільно рухаються. За сигналом ведучого: «Я лічитиму до 10, а ви за цей час повинні вибудувати всі разом із себе цифру 1 (2, 3, 5 і т. ін.)».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»