НУШ. «Я досліджую світ». МОЄ ДОВКІЛЛЯ

Опис документу:
Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018 ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ МОЄ ДОВКІЛЛЯ Технологія «Вилучи зайве»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ

МОЄ ДОВКІЛЛЯ

Технологія «Вилучи зайве»

Модинодває дтриочотиривп’ятькішістьлсімля

Завдання

· Вилучити числівники. (Отримаємо тему «Моє довкілля».)

Стратегія «Передбачення»

Учитель перед уроком кладе картки зі стислим зображенням основних ідей уроку, а учні мають їх прокоментувати.

«Розсипанка із букв»

Стратегія «Фантастичні гіпотези»

— Що станеться, якщо люди не прибиратимуть сміття?

— Що відбулося б, якби кожен з нас прибирав після себе і сортував сміття?

Стратегія «Кластер»

Завдання

· Скласти кластер до слова довкілля.

Посередині класної дошки або чистого аркуша пишуть ключове слово або речення, що є головним у розкритті теми, ідеї. Далі навколо записують інші слова чи речення, що висловлюють факти, ідеї, образи, відповідні до обраної тематики. Поступово всі нові елементи з’єднують прямою лінією з ключовим поняттям. Кожен «супутник», у свою чергу, теж має «супутників» — так установлюються нові логічні зв’язки між поняттями.

Стратегія «Кола по воді»

Опорним словом є головне слово теми. Його записують у стовпчик і на кожну букву добирають іменники (дієслова, прикметники, стійкі словосполучення) до досліджуваної теми. По суті це невелике дослідження, що може початися у класі та мати продовження вдома.

Наприклад:

Д — дерева

O — овочі

В — вода

К — кругообіг

I — іній

Л — люди

Л — ластівка

Я — ягоди і т. ін.

Графічний редактор «Фішбоун»

· Після спільного обговорення проблемної теми під модерацією вчителя учні записують її чітке формулювання в полі «Проблема» (голова риби).

· Після аналізу інформації за темою (з текстових матеріалів, фільмів тощо) учні визначають причини та аргументи, що їх підтверджують. Часто причин знаходиться більше, ніж аргументів. Тоді варто пояснити дітям, що це — нормально, адже трапляються ситуації, коли причини ще не мають логічного пояснення і залишають як припущення.

· Шляхом аналізу «причин-аргументів» діти формулюють висновок, що записують в останній частині малюнка.

Вправа «Чарівний олівець»

Завдання

· Закреслити ті картинки, на яких діти завдають шкоди природі; обґрунтувати свою позицію.

Вправа «Жива, нежива природа та рукотворні об'єкти»

Завдання

· Обвести малюнки, на яких зображено об’єкти живої природи, зеленим кольором, об’єкти неживої природи — червоним кольором, рукотворні об’єкти — жовтим кольором.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
7
дн.
1
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!