НУШ. «Я досліджую світ». МІЙ/НАШ КЛАС

Опис документу:
Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018 ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ МІЙ/НАШ КЛАС Стратегія «Прогнозування за ілюстрацією»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ

МІЙ/НАШ КЛАС

Стратегія «Прогнозування за ілюстрацією»

Діти мають зробити власні припущення щодо теми та з’ясувати, що вони знають з цього приводу. Щоб налаштувати учнів на роботу, можна поставити такі запитання: «Що, на вашу думку, тут зображено? Яка тема нашого уроку? Що ви чули про це?».

Гра «Чи буває у нашому класі?»

Учитель називає різні явища. Якщо це буває у класі, учні плескають у долоні.

· Здобувають нові знання;

· веселяться;

· ображають одне одного;

· б’ються;

· весело проводять свій час;

· знаходять нових друзів;

· забирають іграшки одне в одного;

· спілкуються одне з одним;

· розповідають цікаві новини.

«Розсипанка із букв»

Стратегія «Кола по воді»

Опорним словом є головне слово теми. Його записують у стовпчик і на кожну букву добирають іменники (дієслова, прикметники, стійкі словосполучення) до досліджуваної теми. По суті це невелике дослідження, що може початися у класі та мати продовження вдома.

Наприклад:

К — красивий, креативний, комічний, ...

Л — лагідний, лінивий, ...

А — артистичний, активний, ...

С — сильний, смішний, ...

Стратегія «Ромашка запитань Блума»

«Ромашка» містить шість пелюсток, на кожній з яких зазначено певний тип запитання. Таким чином, шість пелюсток — шість запитань.

Знаннєві (прості) запитання — на перевірку пам’яті: «Що?», «Коли?», «Де?», «Як?», «Чому?», та більш складні запитання типу: «Що змінилося б..?», «Що буде, якщо..?».

Наприклад:

Метод помилок

Вправа «Цікава картина»

Завдання

· Обрати на картині те, чого не зустрінеш у нашому класі.

Вправа «Обери предмет»

Завдання

· Обрати ті предмети, що допоможуть стати хорошим(ою) учнем(ученицею), обґрунтувати свій вибір.

Вправа «З'єднай правильно»

Завдання

· З’єднати назви кабінетів у школі з їхнім зображенням.

Вправа «Правильний вибір»

Завдання

· Обрати та обвести малюнок, на якому зображено правила, які ти хочеш, щоб були у твоєму класі. Пояснити свій вибір.

Вправа «Наведи лад у класі»

Завдання

· Розмістити предмети за навчальними центрами

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»