НУШ. «Я досліджую світ». ІГРИ ТА РОЗВАГИ

Опис документу:
Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018 ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ ІГРИ ТА РОЗВАГИ Лабіринт

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ

ІГРИ ТА РОЗВАГИ

Лабіринт

Підготуйте мотузку, хустку, щоб зав’язувати очі.

Учитель викладає на підлозі літеру з товстої мотузки. Учні мають по черзі пройти по ній, намагаючись не ступати на підлогу, та назвати, яку літеру викладено.

«Догори ногами»

Підготуйте об’ємні літери.

Один з учнів обирає літеру та кладе її перевернутою. Решта мають упізнати літеру.

Ускладнений варіант: викладати перевернуті слова з трьох або чотирьох літер.

«Недописана літера»

Підготуйте папір, олівці, фломастери, маркери.

Один учень малює частину літери, решта мають відгадати її. Той, хто відповідає правильно, дописує літеру та загадує наступну.

«Чарівне дзеркало»

Підготуйте зображення літер Г, К, Р, люстерко.

Учитель показує дітям “чарівне люстерко», що вміє перетворювати одну літеру на іншу. Люстерко прикладають до літери вертикально ліворуч і дивляться у нього.

— На які літери перетворилися Г, К, Р?

Тепер до літери Г люстерко прикладають вертикально праворуч.

— Яку літеру ви побачили?

— Чи зможе чарівне люстерко перетворити на літери ці фігури? Де потрібно його прикладати?

— Напишіть літери, що ви побачили.

«Вирощуємо літери»

Підготуйте шпалери, крейду, фломастери, маркери.

Учні об’єднуються в команди. На підлозі розкладають доріжки зі шпалер за кількістю команд. На лівому кінці доріжки слід зобразити одну малу літеру, а на правому — цю саму літеру, тільки велику. За умовним сигналом команди починають «вирощувати» літери, пишучи кожну наступну трохи більшою за попередню. Виграє команда, яка виконає завдання «найвище» і водночас напише найбільшу кількість літер.

«Піди туди, не знаю куди»

Підготуйте об’ємні літери, корону, «трон», хустку, щоб зав’язувати очі.

На початку гри обирають «царя». Сидячи на «троні», він звертається до одного з учнів: «Піди туди, не знаю куди. Принеси те, не знаю що». «Цареві» зав’язують очі. Учень обирає літеру, підходить до «царя» і каже: «Я приніс тобі дарунок. Ти очей не розплющуй, а літеру мою відгадай». Коли «цар» відгадає літеру, учень називає дарунок, назва якого починається на принесену літеру.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
7
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!