Нуш 1 клас Мовно-літературна галузь Тема" Письмо великої букви А."

Опис документу:
ОР: називає і розбірливо пише рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог; дотримується культури оформлення письмових робіт; має уявлення про мовні звуки; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Українська мова дата 01.10

Тема: Письмо великої букви А.

ОР: називає і розбірливо пише рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог; дотримується культури оформлення письмових робіт; має уявлення про мовні звуки; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки.

Хід уроку:

І. Ок

Перевірити готовність до уроку. Побажати успіху.

ІІ. МНД

Загадка

Розсмішить усіх вона,

Її любить дітвора.

Це велика хитрунеса

Наша люба … клоунеса

Звати нашу клоунесу Алька

Вона обіцяє, що за гарні результати, вправність буде показувати нам, як осінь фарбує все навколо.

ІІІ. АОЗ

  1. Робота за словом

Вимовте слово

поділіть на склади

наголос

послідовне називання звуків

коротка характеристика

добір фішки моделювання

Конструювання мовної одиниці

Хто вгадає, яке імя було у Альки, коли вона не була клоуном…

Фарбування води у жовтий колір

Зосередження уваги

ІV. Письмо

  1. Звязок з уроком читання

  2. Розгляд друкованої та писаної літер, встановлення схожості.

  3. Поелементний аналіз

  1. Написання літери вчителем з детальним коментуванням

  2. Підготовчі вправи

  3. Самостійна робота учнів. Побіжний перегляд. Королева.

Фізкультхвилинка

V. Закріплення

  1. Написання під тактування

  2. Показ поєднання літери (верхнє зєднання)

Фарбування води у червоний колір

  1. Робота над словом. Виділення з вірша

Сіла осінь на порозі,

Довгі коси розплела,

Спілі яблука на возі

До бабусі привезла.

Аналіз вірша

Про кого вірш?

Що осінь розплела?

Що осінь привезла?

Кому вона привезла яблука?

Ой, а яке ж імя у бабусі?

Ми дізнаємося, коли обєднаємося у групи

Подув вітерець…, розсипалося насіння…

У кожної групи предмет на а; група називає цей предмет.

Яким звуком починається ? Придумайте імя бабусі (вже в групах) на літеру А.

Звуковий аналіз придуманого слова з LEGO

Перевірка.

Фарбування води у оранжевий колір.

VІ. Рефлексія

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
2
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!